بحث رو تموم کردم چون خیلی ها در حد بحث کردن نبودن

به نام خدا
سلام به همه من تو این ۲ روز به قدری خندیدم که دارم از خنده میترکم اما در جواب کسانی که میگن من فوتبال نمیفهمم هم خیلی چیزا هست که الان توضیح میدم.

اول این که گفتند چی شد که این موضوع رو پیش آوردی؟
در جواب همه من چهارشنبه شب داشتم فیلمهای قدیمی مون رو میدم که تو یکی از اونها(البته این فیلمها مربوط میشه به فوتبال)یه مطلب جالب رو در مورد ستاره های فوران نیافته دیدم که مربوط میشد به بحث لیت بارنسکی که البته من نمیدونم چند تا از شماهایی که فکر میکنید آخر مخ فوتبال هستید و هیچ کس هیچی نمیفهمه اما این شما هستید که مفهمید اون رو میشناسید خیلی جالب بود در مورد علت مریضی روحی اون و اتفاقات پشت پرده ای که براش پیش اومده بود صحبت میکرد و بعدش پرداخت به علت اصلی حادثه هیلسینکی اما جالب بود که بعد از اون مجری برنامه پیتر نووات اشاره کرد به عزیز دوردونگی بازیکنانی که در حد تیم ملی آلمان نبودند و از عوامل اصلی شکست مقابل ایتالیا این موضوع رو یاد کرد در حالی که برخی از ستارگان بزرگ پشت درهای تیم منتخب آلمان باقی مونده بودند.این دلیلی شد که من به یاد یه موضوع تو بازی
Manager 2002 که Skill اولیور داکورت توش ۹۲ بود در حالی که زیدان ریوالدو و رونالدو ۸۷ نهایتا ۸۹ بود جالب اینه بدونید آمار مربوط به رائول ۹۷ بود (هر چند این آمار در مورد رائول تو Manager 2003 بسیار پائین اومده و به ۸۱ رسیده) خیلی برام جالب شد و بی اختیار به یاد مورینتسی افتادم که از قربانیان عزیز دوردونگی بود اون باید ذخیره کسی میشد که توانایی های اون رو نداشت و با اعتراض رئال رو ترک کرد این خودش مقدمه ای شد به نوشتن موضوع قبلی.

 جواب نظرات دوستان البته من همه رو با هم مینویسم جوابهای مربوط به دیگران رو هم بخونید چون توش جواب موضوعات مشابه شما با دیگر دوستان هم ممکنه تو قسمت کسی دیگه باشه.


اول این رو بگم که من میخواستم به بحث ادامه بدم تا بتونم مخالفان رو قانع کنم که دیدم بعضی از دوستان هنوز مطالب پیش پا افتاده رو هم نمیدونم به خاطر همین من دیگه در مورد این موضوع دیگه بحث نمیکنم اما جواب آخر من در مورد تک تک دوستان:


آرش شما میگی رائول بهترین بازیکن اسپانیا هستش چون از همه بیشتر گل زده من فکر کنم اون باد ۳۰ تا ۴۰ گل تو تیم ملی زده باشه که اگه اینطور باشه دائی خودمون بهترین بازیکن تمام سالهای دنیاست چون ۸۶ تا گل زده بعدشم در مورد انریکه آخه وقتی که انریکه تو رئال بازی میکرد هنوز رائول نمیدونست فوتبال اصلا چه جور ورزشی هست اما در مورد محبوبیت رائول هم این آمار رو بریز دور آماری که میگن رائول محبوب ترین هستش من نمیدونم تو این آمار کیا شرکت میکنن پس این همه آدمی که تو نظر خواهی که به طور مشترک تو سایت باشگاههای والنسیا دپور مایورکا و بارسلونا انجام شد چرا کسی به اون رای نمیداد بعدش هم میگه که چلسی ۱۰۰ میلیون به رائول پیش نهاد داده مخواهم بدونم از کی تا حالا روزنامه های اسپانیایی یا اروپایی جرات کردن پول ها رو براساس واحد پول کشور دیگه بیان کنن! نه آرش جان شما هنوز پیش پا افتاده ترین مطالب رو هم نمیدونی برو هر وقت اطلاعاتت زیاد شد برگرد فعلا بحث با شما فایده نداره.
محمدرضا من هرچقدر تو ۱۰۰ سال اخیر ۳ نفر برتر سالها رو دیدم نامی از اسپانیایی ندیدم چه برسه به رائول من نمیدونم شما از کجا دیدی که تو چند سال اخیر رائول همواره جزو ۳ بازیکن برتر بوده!!!!!!!!!!!!شاید از همونجایی که میگن رائول محبوب ترین بازیکن اسپانیاست دیدی!من (نه تنها من بلکه خیلی از فوتبال دوستان)که خودت هم دیدی هنوز هم اعتقاد دارم که اون خیلی از فاکتورها رو برای مهاجم خوب بودن نداره(عالی رو که بی خیال)تنها یه بازیکنی هستش که خوب جاگیری میکنه هرچند که بازهم چهارچوب شناس خوبی نیست(رجوع شود به آمار گلزنی رائول در ۵ فصل اخیر)با آمدن یک مهجم به رئال هم معلوم میشه که کی ثابت هستش و زوجش کی خواهد بود.
غزاله خانوم:ماشاالله دمت گرم راست گفتی من از فوتبال هیچی نمیفهمم(تکنیک رائول با رونالدو هانری و شوچنکو قابل مقایسه نیست چون خیلی بالاتره )شما شعور خودتون رو در مورد فوتبال کامل بیان کردید در ضمن من به کسی که میگه یه شخصیت کارتونی که ۲۰ از ساخت و تولیدش میگذره از رائول الگو برداری شده که اونم تازه مکزیکی هستش بعدشم این موضوع رو با فوتبال ادقام کردی ماشالله شما خیلی فوتبال رو میفهمی واقعا متاسفم که با چه طرز فکری جروبحث کردم(برای خودم)در ضمن بازکنای بارسا رو تیم ملی اسپانیا توف هم نمیندازن که ندونستن این موضوع از طرف شما هم نداشتن فهم من از فوتبال هستش میدونم.
شهرام خفن من نفهمیدم که جای گل های کارلوس و رونالدو بدجوری درد میکنه چه ربطی به رائول داره!!!!!!!!!!!!!!
مارال راست میگی طرفداره تیمی که پنج تا پنج تا میخوره مزخرفات میبافه.ولی طرفداره تیمی که چهار تا چهار تا میخوره(از سویلا) خیلی منطقی حرف میزنه در ضمن (بارسا۵....رئال ۰)با مربی گری کرایوف تو دهه ۹۰.
احسان جان من منظور شما رو از تقابل مظلوم و ظالم رو نفهمیدم چون ۱-بارسلونا قانون اساسی متفاوت با مادرید داره ۲-اتفاقا ژنرال فرانکو هم خیلی به کاتالانی ها غرور میده خاطرات کشتنش و فرار پروطستانهای پا برهنه ای که فرار کردن به ایرلند شمالی خیلی شیرینه۳- در مورد فیگو هم اون نرفت ما فروختیمش در ضمن اون حتی در حد کله خوکی هم که به طرفش پرتاب شد هم نیست.
پدرام ببخشید من تاحالا چند بار به بازیکنهای رئال گیر دادم در ضمن من شاید از رئال خوشم نیاد اما خودت آرش و محمدرضا و همچنین غزاله رو که از دوستام هستید رو خیلی دوست دارم
مونا امیر کارلوس پویول کوماندو پویا و محمد شما ها هم با من هم عقیده بودید پس جوابی برای شما ندارم اما امیر(بدون آدرس) خوب نبود من به آرش یا بقیه فحش میدادم و بی احترامی میکردم چون اونا دوستای من هستند و ارزشش رو نداره که به خاطر رائول دوستیمون رو با اونا بهم میزدم هر چند که اونا خیلی به ما فحش دادن خلاصه بگذر ازشون کش نده.

در پایان من تمام حرفهای نوشته قبلیم رو قبول دارم(که خیلی ها هم نظر من رو داشتنده)اما در مورد مطلبی که نوشته بودم
RAUL FOR DONKEY از همه کسانی که از این مطلب ناراحت شدن و بهشون بی احترامی شد معذرت میخوام.

در ضمن یه مطلب دیگه واقعا خیلی جالبه یه بازیکن بزرگترین باشگاه دنیا از نظر ساختاری بودن و همچنین مردمی بودن و افتخاراتی که یه نفتکش هم نمیتونه بکشه رو در حدی ندونه که بخواد در موردش نظر بده

Visca el Barca……..…..Blaugrana al venT