بارسلونا، ساویولا را حفظ می کند

باشگاه بارسلونا قصد دارد خاویر سایولا، مهاجم سرشناس خود را حفظ کند.
خووان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا روز گذشته در مورد این مهاجم آرژانتینی گفت: "او بیهوده نگران وضعیت آینده فوتبال حرفه ای خود است.
ما تمام طلب مالی او را پرداخت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد با موناکو مذاکره رسمی داشته باشد. توانایی های او بسیار بالاست و قدرت تمام کنندگی اش فوق العاده است.

او در رقابت های کوپا آمه ریکا نیز ثابت کرده است که نماینده مثبتی برای بارسلونا است و درس های خود را خوب پس می دهد."


هیپیا آخرین کاندید تا به این لحظه

به نظر میرسه سامی هیپیا نظر لاپورتا و خصوصا ریکارد رو به خودش جلب کرده و مقامات بارسا به این موضوع فکر می کنند که چگونه می توان نظر مساعد رافا بنیتس رو جلب کرد و این مدافع مستحکم رو به نوکمپ کشاند در هر صورت کریستین چیوو هم دیگر مدافع مدنظر بارسلونا است به نظر خود من هم چیوو گزینه بهتری میتونه باشه نسبت به هیپیا اما در این حال رم برای چیوو ۱۷ میلیون یورو قیمت گذاشته که البته اگه شنیدید با نصف این قیمت چیوو سر از بارسا در آورد اصلا تعجب نکنید چون با این لاپورتا هر اتفاقی ممکنه بیفته حتی خرید او با ۵-۶ میلیون یورو.


جرارد در بارسلونا می ماند

جرارد با رد پیشنهاد مقامات فیورنتینا ایتالیا، تصمیم گرفت در بارسلونا بماند.
خوسه ماریا اوروبیچ، مدیر برنامه های جرارد روز گذشته گفت: "جرارد همچنان از باشگاه بارسلونا طلب کار است و آنها در تعهدات مالی بسیار بدقول و نا منظم نشان داده اند، اما در هر حال به پیشنهاد من و به خاطر همفکری با خانواده اش در کل تصمیم گرفتیم که در بارسلونا بمانیم و پیشنهادات فیورنتینا را نادیده بگیریم.

امیدوارم مقامات بارسلونا نیز با حسن نیت خود مشکلات موجود را حل کند."


ایران سرزمین من و نقاب داران
گزارش دیدار ایران و تایلند ما خوب آغاز کردیم


گزارش نیمه اول

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17 دیروز به وقت تهران در ورزشگاه المپیک شهر چونگ چینگ چین مقابل تیم ملی فوتبال تایلند قرارگرفت. تیم کشورمان دراین دیداربا ترکیب میرزاپور- رضایی - نصرتی - کعبی - بداوی - گل محمدی - نکونام - کریمی - مهدوی کیا - برهانی و دایی به میدان آمد و ازهمان ابتدا حملاتی را روی دروازه تایلند پی ریزی کرد. در دقیقه 3 سانتر مهدی مهدوی کیا با ضربه سر یحیی گل محمدی از بالای دروازه راهی خارج شد. در ادامه این دیدار بازیکنان تیم کشورمان قصد داشتند با ارسال توپ از جناحین موقعیت گلزنی را برای علی دایی فراهم کنند اما بازی بسته تایلند و دفاع چند لایه آنها این فرصت را به ایران نداد.
با وجود برتری محسوس تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه اول هیچ گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
قضاوت این بازی برعهده محمد کوسا از کشور سوریه بود و نزدیک به 40 هزار نفر از نزدیک شاهد این پیکار بودند.



گزارش نیمه دوم

درحالی که نیمه اول دیدارتیم های ایران وتایلند با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود امادر نیمه دوم تیم ملی فوتبال کشورمان با 3 گل حریف خود را شکست داد.
درنیمه دوم این دیدارتیم کشورمان بعد ازبه میدان آوردن رضا عنایتی به جای آرش برهانی دردقیقه 70 به گل اول دست یافت. در این دقیقه علی کریمی چهره برتر این میدان با جا گذاشتن چند بازیکن تایلند موقعیت گل را برای عنایتی فراهم کرد تا او با ضربه بغل پا دروازه تایلند را باز کند. 9 دقیقه بعد سانترزیبای مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام را درموقعیت گل قرارداد که ضربه سراین بازیکن به گل دوم ایران تبدیل شد.

دردقیقه 86 حرکت مجدد علی کریمی دردرون محوطه جریمه باعث شد مدافعان تایلند روی اومرتکب خطای پنالتی شوند. این ضربه را علی دایی به گل سوم تیم ملی ایران تبدیل کرد تا تیم ملی فوتبال کشورمان دراولین دیدارخود به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
درنیمه دوم این دیدارسید محمد علوی به جای یحیی گل محمدی و ستارزارع به جای مهدی مهدوی کیا به میدان آمدند وتنها آرش برهانی ازداورمسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دیداربعدی تیم ملی فوتبال کشورمان روز سوم مرداد مقابل تیم ملی فوتبال عمان به میدان خواهد رفت.



20/7/04
Iran 3 0 Thailand
24/7/04
Oman   v   Iran
28/7/04
Japan   v   Iran
   Group D
  P Pts
Iran 1 3
Japan 1 3
Oman 1 0
Thailand 1 0


مهدی مهدوی کیا بهترین بازیکن دیدار ایران و تایلند شد