سلام
خیلی شرمنمده که  مدتی نتونستم بنویسم ٫ یک کاری پیش اومده بود که حسابی مشغول اون بودم . تو این مدت خیلی اتفاقا افتاده که بعضی ها بی خبرن پس شروع کنیم :
لوئیس گارسیا در لیورپول !

لوئیس گارسیا هافبک تهاجمی بارسا طی چند روز اینده به لیورپول خواهد پیوست . این در حالیست که گارسیا تو باری های پیش فصل فوق العاده ظاهر شد و با زدن ۷ گل از ۲۸ گل بارسا بیشترین گل زده رو به ثمر رسونده ولی با این حال بازهم فرانک ریکارد قصد داره از ژولی تو ترکیب اصلی استفاده کنه . به همین دلیل گارسیا علی رغم میل باطنی خود که درخشیدن با لباس ابی و اناری بود مجبور شد به انفیلد بره و اونجارو بترکونه !!.... . و سر انجام هم بین دو باشگاه توافق نهایی ایجاد شد و لوئیس گارسیا به مدت ۴ سال سرخ پوش خواهد شد و طی چند روز اینده راهی انگلیس خواهد شد تا از تست پزشکی عبور کنه .

بارسلونا ۶-۰ ویلافرانکا

بارسا دیشب طی یک بازی تدارکاتی حریف خود را با حساب ۶-۰ در هم کوبید .
گل های بازی : دکو (۱۲) مارکز (۲۱) اتوو (۳۶) ژولی (۵۶) گارسیا (۶۲) اتوو (۶۵)


طی این بازی دکو ٫ اتوو برای اولین بار با لباس بارسا به میدان رفتن ٫ اتوو ۷۴ دقیقه و دکو ۹۰ دقیفه کامل . که ریکارد هم از عملکرد هر دو به خصوص دکو خیلی خوشایند بود ! ظمن اینکه رونالدینهو ٫ بللتی ٫ پویول ٫ برونهورست و روشتو به دلیل همراهی تیمهای ملی غایب بودند .

هت ریک " رونالدو ده اسیس موریرا "  در  برزیل
رونالدینهو ستاره ی برزیلی بارسلونا  در دیداری دوستانه مقابل هایتی هت ریک  کرد . رونی در این بازی به همراه هم باشگاهیش بللتی ۹۰ دقیقه بازی کرد و با حساب ۶-۰ هایتی رو در هم کوبیدند .
روشتو رچبر سنگربان نیمکت نشین بارسا در دیدار دوستانه ترکیه در مقابل روسیه سفید ۹۰ دقیقه به میدان رفت و در حالی که نیمه نخست ۱-۰ به سود ترکیه پایان یافت در نیمه دوم با دریافت دو گل مغلوب روس ها شد !!!
جئوانی فن برونهورست بک چپ بارسا در اولین حضور فن باستن بر سر تیم ملی هلند ۹۰ دقیقه کامل رو به میدان رفت و در پایان با تساوی ۲-۲ از میدان خارج شد .
و اما اسپانیا !!!!!!!!!!   خیلی دلم از دستش پره . خدایی حقشه از نائب قهرمان لالیگا فقط یک پویول و واسه تیم ملی بردارن ؟؟؟؟؟؟ بعد از اون رئال ۵ تا !!!!!!! بابا ایول .
به هر حال پویول ۹۰ دقیقه واسه اسپانیا بازی کرد و گاوبازها ۳-۲ بردند ٫ ۲ گل از رائول تامودو (made in catalonia) یکی دیگه هم از مورینتس .
 
  
نادر