حذفیدیم!

خیلى دلم میخواست اولین یادداشت ما تو بلاگ اسکاى برد بارسا رو به هواداراش تبریک بگه اما نشد!

یه دفتر و قلم دست گرفتم شروع کردم به نوشتن دقیقه به دقیقه بازى و کلى هم حال کرده بودم که بارسا همون اول بازى حال داد و یه گل باحال زدیم اما اون ضد حال آخر بازى بدجور حالمون رو گرفت!



گل بارسا که خیلی خیلی خیلی باحال بود رو همون اولاى بازى گارسیا زد ( دقیقه 11:47 ) و گل مساوى رو هم یوردى براى زاراگوزا زد!( دقیقه ۸۴ ) گل پیروزى بخش زاراگوزا در بازى قبل رو فیلا از روی نقطه پنالتی زد! ( دقیقه ۷۴ )

خلاصه اینکه دو تا گل دقیقه ۸۴ و ۷۴ باعث شد که تیم بارسا جام حذفى رو از دست بده!

بقیه بازى ها ( نتیجه هر دو بازی رفت و برگشت ) :

رئال ماردید                     ۵ - ۱  والنسیا
سویل                     ۶ - ۱ اتلتیکو مادرید
آلاوز                     ۴ - ۳ سلتاویگو


ادامه بازى ها :

 هنوز معلوم نیست!


Next match

 بازی بعدی بارسا در لالیگا و مقابل تیم شانزدهم جدول یعنی آلباسته خوهد بود!
این بازی که در نیوکمپ برگزار میشه با وجود اینکه آلباسته تیم مطرحی نیست برای بارسا میتونه خیلی مهم باشه!
برد در این بازی وضعیت بارسا رو خیلی بهتر میکنه!

جام یوفا

بازی بعدی بارسا در جام یوفا در تاریخ ۲۶ فوریه ( ۱ ماه دیگه ) با تیم بروندبی در دانمارک خواهد بود!

آخرین خبرهاى بارسا

فعلا خبری نیست!

همینطور که میبینین این قالب فعلا در دسته ساخته اما به زودى رو به راه میشه!

اگه پیشنهاد یا انتقادى دارین حتما بگین! خوشحال میشیم!

 یه خبر خوب هم دارم! از این به بعد عکس هایی رو میزارم تو وبلاگ که خودم از بازی میگیریم!
خوبه نه؟!