پنج دقیقه رویایی

موتااگر چه او در برابر ختافه تنها 5 دقیقه به میدان رفت، اما تیاگو موتا یکی از قهرمانان یکشنبه بعد از ظخر بود که بعد از شش ماه حاشیه نشینی به خاطر مصدومیت به میادین بازگشته بود.
این اولین بار بعد از آسیب دیدگی زانوی چپ او در سپتامبر 2004 بود که وی پا به چمن نوکمپ می گذاشت.بعد از عمل جراحی 27 سپتامبر که توسط دکتر ریچارد استدمن در آمریکا بر روی وی انجام شد،او سخت تلاش کرد و بسیار پر اشتیاق تمرین میکرد تا بتواند حد اقل به بازیهای پایان این فصل برسد و بازی در 5 دقیقه پایانی برابر ختافه تنها یک پاداش کوچک برای همه تلاشهای موتا بود.
• استقبال بزرگ
وقتی نتیجه دو بر صفر به نفع بارسا شد فرانک رایکارد به موتا دستور داد تا برای گرم کردن از روی نیمکت بلند شود.هواداران با وفای بارسا با دیدن موتا که در حال پوشیدن کفش هایش بود به وجد آمده و شروع به کف زدن کردند تا اینکه در دقیقه 88 وی به جای دکو پای به میدان گذاشت، و این هدیه مربی بارسا به بازیکنان و تماشاگرانش بود.
تمامی جمعیت حاضر در استادیوم به خاطر بازگشت تیاگو به او خیر مقدم می گفتند و او نیز با دست زدن برای آنها،قدر دانی خود را از هواداران به نمایش گذاشت با احتساب 3 دقیقه وقتهای تلف شده موتا توانست یک 5 دقیقه رویایی را پشت سر بگذارد.

زمان برای اینکه موتا بتواند کاری انجام دهد کم بود اما مطمئنا آن 5 دقیقه پر احساس ترین دقایق زندگی او بود.موتا بعد از بازی توضیح داد"قلبم به تپش افتاده بود،درست در لحظاتی که مشغول گرم کردن بودم حس میکردم همه نگاه ها به سمت من است.این یک روز فراموش نشدنی برای من بود"موتا اضافه کرد که همه چیز یک سرپرایز بود "من انتظار این همه توجه مردم را نداشتم و این بالاترین دلیلم برای تلاش فراوان و کمک به باشگاه در راه قهرمانی است"
شماره 3 بارسا از تمام کسانی که در طول دوره نقاهت از او حمایت کردند تشکر میکند "متشکرم از مردمی که در طول مسیر با من همراه بودند هواداران،همی تیمی هایم و مربیان که همراهی آنها نقش بسزایی در بازگشت من به میادین داشت" او همچنین از اقدامات فرانک رایکارد نیز قدردانی کرد "هردوی ما از آن حضور چند دقیقه ای به یک اندازه لذت بردیم و رضایت داشتیم" و بالاخره هم قطارهایش خصوصا رونالدینیو "هم تیمی های من در همه حال از من حمایت کردند اما اگر بخواهم یک تشکر ویژه داشته باشم باید آن را به رونالدینیو تقدیم کنم،از رونی به خاطر تلاشهایش در آن 5 دقیقه رویایی و همه کارهایش در طول مدت نقاهتم ممنونم.وی پیش از آنکه یک فوتبالیست خوب باشد یک انسان واقعی است!"

پدر تیاگو پشت در رختکن منتظر او ایستاده بود.بازیکنان بارسا همیشه از نقش مهم خانواده موتا در خلال روند درمان صحبت مبکنند "حالا میخواهم وقت بیشتری را صرف خانواده ام کنم چرا که آنان کمک بسیار بزرگی به من کردند و در بخش مهمی از زندگی من در کنارم بودند.من مطمئنم که پدرم در هنگام ورود من به زمین گریه میکرد چون او تا رسیدن به آن لحظه کمک بسیاری به من کرده بود"

• حمایت هم تیمی ها
موتا می گوید هنگامی که به رختکن بازگشت هم تیمی هایش همگی میخواستند به او تبریک بگویند.خوش آمد گویی سایر بازیکنان به این دو رگه ایتالیایی-برزیلی امید و انگیزه فراوانی را در بین سایر مصدومین به وجود آورده است.
اینیستا میگوید"اینکه این بازیکنان هر چه سریعتر به ما ملحق شوند خیلی اهمیت دارد و ما منتظر آنها هستیم خصوصا وقتی تلاش فراوان آنها را برای بهبود یافتن میبینیم"
و بالاخره اینکه رونالدینیو گل خود را به موتا تقدیم کرد و اضافه کرد"این یک شب ویژه و استثنایی بود بعد از مدتها بیرون ماندن بالاخره او بازگشت.ما بی صبرانه منتظر بازگشت سایرین هستیم."

امین ( سی دی بارسا )


بالاخره پس از وقفه ای طولانی اگر خدا بخواد، تا هفته دیگه سایت رسمی ایرانی باشگاه بارسلونا افتتاح خواهد شد!
تقریبا تمام مراحل طی شده و کار خاصی نمونده!
فقط یک مسئله مونده و اون هم اسم سایته!
با محمد عزیز تصمیم گرفتیم که اسم سایت رو بین بچه ها به نظرسنجی بذاریم!

اولین گزینه که مد نظر من بود اسم:
http://www.fcbarcelona.ir بود.
اما این ۲ تا مشکل داره!
- یکی اینکه قیمتش حدودا ۲۰ هزار تومن از com. بیشتر میشه!
- دوم اینکه مثل com. نمیشه با زدن کنترل و اینتر سریع بهش دسترسی پیدا کرد!

اما گزینه های مطرح شده بعدی parsbarca.com و iran-barca.com هستند!

لطفا نظرتون رو بگید و اگر اسم دیگه ای هم به نظرتون جالب میاد مطرح کنید!
از بچه ها هم می خوام که تا شنبه چیز جدیدی تو وبلاگ ننویسن تا تکلیف این مسئله هم روشن بشه!

موفق باشید