یکی دو تا خبر از بارسا !

                                            به نام خدا!


قبل از هر چی شبه هفته حادثه زلزله بم رو به همه تسلیت میگیم و از همه به خاطر دیر آپدیت شدن وبلاگ معذرت خواهی میکنم!
من که این چند روزه امتحان داشتم و سرم شلوغ بود شنبه هم یه امتحان دیگه!

این روزا تو بارسا چند تا اتفاق افتاده و قراره بیافته که مهم ترینش اظهار علاقه واندروارت ( کاپیتان تیم آژاکس ) به پوشیدن لباس بارسا هست!
واندروارت قبل از این هم گفته بوده که خیلی دوست داره به بارسا بیاد!
 
واندروارت گفته :

شخصا مایل هستم فوتبال هلند را ترک گویم و به یکی از تیم های بزرگ اروپا ملحق بشوم.اگر بخواهم به اسپانیا برای ادامه فوتبالم بروم مایلم در بارسلونا بازی کنم،زیرا بارسا تیمی است که هر بازیکنی آرزو دارد به انجا برود.در اسپانیا فوتبال بسیار زیبا و مهیج است.و تیمهای قدرتمند بسیاری حضور دارند.متاسفانه در هلند تیم های بزرگ از سه تیم بیشتر تجاوز نمی کند.من دوست دارم با تیم های بزرگی چون رئال مادرید، والنسیا و دپورتیوو لاکرونیا مبارزه کنم البته با پیراهن بارسلونا!!!!

منم میگم میخوامت پسر!





خبر دوم جدا شدنه والرو ( بازیکن قدیمی و  مربی تیم هندبال بارسا ) در اوله سال از بارساست!
وارو هم بازیکن خوب و هم مربیه خوبی برای تیم هندباله بارسا بوده!
براش آرزوی موفقیت میکنیم!







فیلیپ کوکو بعد از تمرین چند روز قبلش گفته که ما بعد از این تعطیلات آماده تر از قبل هستیم و سعی میکنیم که بین چند تیمی که به چامپیونز لیگ باشیم و قهرمان جام حذفی و جام یوفا بشیم! بعدش هم گفت که ؛ ما در مسابقات خونگی امتیاز های زیادی رو از دست دادیم و تنها ۲ تا از بازی های خونگی خودمون رو بردیم!
کوکو درباره سرجیو گارسیا گفت که او از قدرت خوبی برخورداره و آینده بزرگی در انتظارشه!


 خبر بعدی جدا شدنه بونانو هستش که بعد از یه مدت نیمکت نشینی تصمیم به ترک بارسا گرفت! امیدوارم هر جا میره بهترین باشه! من که خیلی دوستش دارم! 




بازی های این هفته :


بارسا - ریسینگ ( میزبان : ریسینگ )
رئال مادرید - مارسیا ( میزبان : رئال )
والنسیا - ویارئال ( میزبان : والنسیا )
وایادولید - بتیس ( میزبان : وایادولید )
مالاگا - سوسیداد ( میزبان : مالاگا )
اسپانیول - مایورکا ( میزبان : اسپانیول )
سلتاویگو - دیپورتیوو ( میزبان : سلتا )
رئال زاراگوزا - اتلتیک مادرید ( میزبان : زاراگوزا )
اتلتیک بیلبائو - اوساسونا ( میزبان : اتلتیک )
سویل - آلباسته ( میزبان : سویل )


فعلا که اینا آخرین اتفاق هاست!
از دوستان عزیز که ممکنه نتونم بهشون سربزنم هم معذرت خواهی میکنم!
با اجازه میخوام این دفعه اینجا جوابشون رو بنویسم تا وقتی که اکونت گرفتم بهشون سر بزنم!

از آخر جواب میدم

احمد جان امتحانام شروع شده دیگه! نامردا سه تا اول رو سخت گذاشتن! ( ریاضی - شیمی - فیزیک ) اینا رو که بدم بره بیشتر بیشتر میام!
م ی ث م جان میگفتی چه خبره خب!
آقا مهدی من فکر میکردم بهت لینکیدم!موافقم!
به به یه پرسپولیسیه دیگه! موفق باشی
فرگل جان! آره لباس بارسا به همه میاد!
ممدجان درسته من حالا مهاجم نوک بازی میکنم اما یه عمر دروازه بان بودم ها! ( خودمون میگم نه ساویولا!) واسه همین میدونم دروازه بان یعنی چی و همشون رو دوست دارم غیر از ۲ نفر! الویر کان و بارتز! البته از بارتز نه زیاد! اما از کان خیلی ....!دروازه بان های مورد علاقه من --> واندرسا ، کانیزارس ، چیلاورت  ، سیمن ، رکبر ، بونانو  و تو ایران هم از همشون خوشم میاد غیر از یکی ، برومند!
بابا آپلود کنیم چی بنویسیم!
خاویر ساویولا جان ، همزاده گلم! امیدوارم همه امتحانات رو خوب بدی! راستی تا الان بیش از ۱۵۰ تا گل زدم! نفره اول ۷۰۰۰۰ تا گل زده بود!!!!!!
دختر خاله این ۳ امتحان اول رو بدم میام! باشه؟!!! راستی تو کلاس چندمی؟!
هادی جان باشه سر میزنم!

به بقیه هم سر زدم دیگه!

همون طور که با خبر شدین ریوالدو هم رفت الاتحاد عربستان!
خدا بگم این میلانی ها رو چکار کنه که بچه مردم رو بدبخت کردند!



موفق باشین!