بازیکنی که بیش از اون چه که بود معروف شد

به نام خدا
                                                     RAUL FOR DONKEY

فوتبال ورزش بی رحمی است که در اون خیلی ها به حق خود نمیرسند و بالعکس خیلی ها بیش از حد خود از فوتبال بهره میبرند در بین ناکامانی که هیچ وقت علیرغم بزرگ بودن و ستاره بودن به حق خود در فوتبال نرسیدند میتوان به زیکو اشاره کرد او کسی بود که بالاتر از زمان خود فوتبال بازی میکرد بازیکنی تکنیکی پاسور خلاق پر تحرک و زیرک او بسیار مقتدر بود و با سری بالا بازی میکرد از نمونه های تقریبی او میتوان به زیدان اشاره کرد هر چند که زیدان حتی نیمی از توانایی های زیکو شوت زن را هم ندارد اما خوب با این سطح فوتبال هم بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و به نظر من نیز همینطور است اما برخی هم دقیقا در عکس این موضوع قرار دارند و بیش از حق خود از فوتبال سهم بردند در این بین رائول کسی است که میتوان اورا به عنوان نفر ائل در این باب در طول تاریخ نام برد بازیکنی بسیار معمولی که در مادرید به او پسر طلایی میگویند هر چند که این لقب تنها در شهر مادرید مستاق دارد و اگر این موضوع را مثلا در والنسیا مطرح کنید به سوژه اول شهر تبدیل خواهید و به عاملی برای خنداندن دیگران تبدیل خواهید شد رائول چگونه بازیکنی است!؟بازیکنی که اصلا سرعت ندارد در دادن پاسهای عریب و مواج و همچنین در عمق بسیار بسیار ناتوان است همچنین او حتی توانایی شوت زدن را نیز ندارد و بعید میدانم با این استیل مضحک که آدم را به یاد بادکنک فروش های سر چهار راهها می اندازد حتی از فاصله ۲۰ - ۲۵ متری توپ را با ضربه ای که حداقل ۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد به سمت دروازه شلیک کند همچنین او تکنیک مهاجمان بزرگ را هم ندارد به عنوان مثال تکنیک او را با مهاجمانی نظیر رونالدو هانری اوون توتی شوچنکو رونالدینیو و حتی دلپیرو مقایسه کنید تا خود به این گفته من نیز پی ببرید از نظر قدرت سر زنی نیز که اصلا حرف نزنیم بهتر است!حال به فاکتوری دیگر که برای یک مهاجم الزامی است اشاره میکنم سرعت:او حتی بازیکنی نیست که توانایی کورس گذاشتن با مدافعان کند دنیا نظیر استام آیالا و همچنین دوناتو رو داشته باشد(با اشاره به تقابل او با والنسیا در ابتدای فصل جاری و همچنین دیدار مقابل میلان در فصل گذشته که حنی یک بار نیز نتوانست از دست یک مدافع ۳۷ ساله به نام کاستاکورتا بگذرد)از نظر قوای جسمانی نیز هم اصلا صحبت نمیکنم.

حال به این موضوع میپردازیم که او چرا معروف شد!!!!!!!!!؟او زمانی به رئال پیوست که رئال زیر سایه سنگین بارسا قرار داشت خود او نیز در زیر سایه میاتوویچ و سوکر بود اما گلزنی های پیاپی رونالدو در لباس بارسا باعث شد که هواداران مادریت به دنبال کسی بگردند که او را نزد خود محبوب کنند و به واقع او را سمبل خود کنند بازی کنی که به طور میانگین در هر ۱۴۵ دقیقه یک بار موفق به گلزنی میشود سمبل آنها شد چرا که بازکنی نبود که طرفداران سر افکنده رئال به او افتخار کنند تا این که در سال ۲۰۰۰ پرز رئیس مادریت ها شد و با هر مکافاتی که شد در هر سال حداقل یک ستاره به تیم سرافکنده رئال آورد تا مادریت نیز باردیگر سری میان سرها بالا بیاورد او ابتدا ۲ هافبک به تیم خود اضافه کرد و سپس باتوجه به نیاز آنها به یک مهاجم او رونالدو بزرگ را به رئال آورد اوسپس یک هافبک دیگر را به نام بکهام به رئال آورد و حالا ضعف عمیق در کنار رونی بیش از هر موقع دیگری پرز را به تکاپو انداخته و آنها میخواهند هر طور که شده یک مهاجم به تیم خود بیاورند و به قول یکی از دوستان رونالدو رو که بیرون نمیگذارند پس چه کسی باید بیرون بره...!؟من نمیگویم خود شما قضاوت کنید.

زمانی هم میگفتند که چلسی ۱۰۰ میلیون دلار به او پیشنهاد داده من هیچ وقت این موضوع را در اخبار و هیچ سایت دیگری ندیدم در واقع در پایان این فصل همه چیز مشخص خواهد شد.آبراموویچ به هانری که هم اکنون بهترین مهاجم دنیاست ۴۰ الی ۵۰ میلیون پند پیشنهاد داده پس چگونه به رائول معمولی ۱۰۰ میلیون پیشنهاد داده!!!!!(افراد بخندید)به هر حال همه چیز یکی دو فصل دیگر مشخص خواهد شد زمانی که پس از پیوستن یک مهاجم به رئال چه کسی روی نیمکت خواهد نشست و پس از این که رائول خواست از رئال جدا شود در کدام تیم چقدر پول خواهد گرفت؟و چقدر در زمین بازی خواهد کرد زمان زیادی برای پاسخ به این سوال طول نخواهد کشید انتهای این فصا یا فصل آینده.

از این هم که بگذریم میرسیم به تیم ملی اسپانیا آنها که هیچ وقت تیم خوبی نداشتند فقط یک بار برای کسب افتخار با بازیکنانی نظیر مندیتا و گوآردیولا خیز برداشته بودند که پسر طلایی...با یک ضربه پنالتی زیبا اسپانیایی ها فردای آنروز نزد خانواده های خود بازگرداند(با شک به شعور کسانی که اورا پسر مسی مینامند...)


بدبخت مورینتسی که برروی نیمکت بازیکنی مینشست که حتی ۱۰٪ توانایی های او را نداشت


 

 

اینایی که الان دارم مینویسم رو میخواستم صبح بنویسم اما اول که اکونت نداشتم وقتی هم گرفتم دیگه وقت نبود و باید میرفتم مسابقه!

میبینم که این بالا مصطفی غوغا کرده!
من هم حرفاش رو کاملا قبول دارم!ها چی میگی!؟! دعوا داری؟!

اینا که معلومه اما بارسا رو عشقه!

 آره! چی خیال کردین! رئال که امشب حذف میشه دیپو هم دور بعد!
 بقیه هم که در پیت تر از این دو تا تیمن!
 
 بارسا دیشب با ۴ گل تیم دسته نمیدونم چندمیه اسپانیا رو شکست داد تا یه قدم دیگه به طرف جام حذفی اسپانیا برداره!
 در بازی دیشب رایکارد اینا رو از اول بازی به زمین فرستاد:
 والدز ، گابری، پویول ( خوش برگشتی!) ، مارکوئز ،‌ وان برونکهورست ،‌ ژاوی ، جرارد ، کوارسما ،‌ رونالدینهو ، لویس گارسیا و ساویولا
 
 
و اینا رو تعویض کرد: لویس گارسیا که اورمارس اومد جاش‌( از همون اول نباید میومد تو بازی) و ساویولا که ریرا به جاش به بازی اومد!

 
 اولین گل این بازی رو خاویر ساویولا که در بازی قبل غایب بود به ثمر رسوند!
از اینجا معلوم نیست اما این ساویولا تازه گی ها خیلی کیوت ( cute ) شده !!!!
saviola

 گل دوم و سوم رو مارک اورمارس برای بارسا زد ( دقیقه ۶۲ اومد بازی!ای خااااااک!)
 و آخرین گل بازی و بارسا رو رونالدینهو از روی نقطه پنالتی برای بارسا زد!

 ronie
 
 و اما نتیجه سایر بازی ها!



به خاطر زیاد نشدن نوشته ها گل زن ها رو نمینویسم!

بازی های سه شنبه شب!

اسپانیول ۱ - ۳ سلتاویگو
دیپورتیوو آلاوز ۲ - ۱ رئال سوسیداد
ویارئال ۱ - ۰ جسیراس
اتلتیکو مادرید ۱ - ۰ کلتورا لئونسا


بازی های دیشب!

مایورکا ۰ - ۲ لوانته
رئال بتیس ۳ - ۱ کوردوبا
زاراگوزا ۳ - ۲ سالامانتا
مالاگا ۱ - ۰ اکسرز
دیپورتیوو لاکرونا ۲ - ۱ جیمناسیا
ریسینگ ۰ - ۰ ایبار ( پنالتی ۳ - ۲ ایبار برد!)
ویادولید  ۳ - ۱ آلمیرا
اوساسونا ۲ - ۱ کادیز
والنسیا ۲ - ۰ مارسیا
سویل ۱ -  ۰ لانزاروت

امشب هم رئال بازی داره!
ساعت ۱۲:۳۰ حتما سوراخ شدنه nباره رئال رو ببینین! ببینین!

راستی شنیدین فیگو چی گفته؟؟!
گفته توپ طلایی حق هنری بوده!
درسته که من با حرفش موافقم اما کسی نیست بهش بگه آخه احمق ...



نوشته شده توسط مصطفی و ساویولا

نظرات 36 + ارسال نظر
کماندو پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:46 ب.ظ http://Juve.BlogSky.com

قبول دارم که رائول بازیکن چندان بزرگی نیست. اما در حال حاضر تنها اسپانیایی بدرد بخور رئاله. در کل اونقدر هم که میگی بدبخت نیست.

آرش گونزال پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:08 ب.ظ http://raul4ever.persianblog.com

دارم براتون! نمی خواستم اين چيزايی رو قراره آپديت کنم بنويسم ولی خودتون خواستيد.... راستی اينا رو وقتی می نوشتی کونت چند بار سوختش؟؟؟؟؟؟

آرش گونزالز ( آرش آنتی بارسا ) پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:11 ب.ظ http://raul4ever.persianblog.com

شرمنده ولی رائول چند بار تا به حال گائیدتون !!!!!!! ؟؟؟؟؟ حسابش از دست من که خارجه!

آرش گونزال پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ب.ظ http://raul4ever.persianblog.com

ببخشيد اون يوهان کرايف شما نبود که سال ۹۶ برا به خدمت گرفتن رائول له له می زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مونا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:18 ق.ظ http://monad12.persianblog.com

سلام به به حرف دل همه فوتبال دوستهارو زدی واقعا برای دنیای فوتبال خیلی ننگه که یه همچین بازیکنی فوق العاده معمولی ای بیاد و معروف بشه در مورد تیم بعدی رائول هم تیم همسر و بچه هاشه تو منزل و رائول تو ۲۷ ۲۸ سالگی از فوتبال خداحافظی میکنه(هه هه هه هه هه هه)
Championship manutd

کارلوس پویول جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:52 ق.ظ

با با دمت گرم...
حال کردم...به جان رائول حرف دل همه رو زدی...

استقلال سرور پرسپولیسه(احمد بلو) جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ق.ظ http://ahmadblue.persianblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری ولی بارسلونا خیلی امسال ضعیف کار میکنه. اگه دلت خواست اونجا هم بیا.آبیته

استقلال اس اس جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:39 ق.ظ http://esteghlalss.blogsky.com

age ma bebarim ke shoma 4 emtiaz aghab mioftid.....damet garm

محمدرضا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:58 ق.ظ http://realmadridclub.blogsky.com

متاسفم برات مصطفی جون با این حرفا معلوم شد هیچی از فوتبال نمی فهمی .. یه بار بهم گفتی تعصب را نباید با واقعیت اشتباه گرفت ولی حالا معلوم میشه .. خودت این طوری هستی .. رائول را نه تنها در مادرید بلکه در کل اسپانیا همه دوست دارند و فقط ایالت کاتالونیا به خاطر نفمی و عقده شون نمی تونند اونو ببینند .. ببینم بهترین گلزن فوتبال اسپانیا کیه ؟ و چند سالشه ؟ .. رائول ازجمله بازیکنانیه که هم اخلاق خوبی داره و هم تکنیک بالایی .. او تا ۲ سال پیش همواره جز ۳ بازیکن برتر دنیا بوده .. او برخلاف انریکه و سایر نفهم های بارسا هیچگاه به بارسا توهین نکرده چون بارسا را خیلی کوچکتر از اونی میدونه که بخواد در موردشون صحبت کنه .. تو می خوای با این حرفات خودت خالی کنی چون بدجوری خوار شدید ۲ گل تو نیوکمپ و شکست تا مدتها عذابت خواهد داد .. ولی بازهم برات متاسفم که تعصب را با فوتبال قاطی کردی ... رائول اونقدر بزرگ و تکنیکی بوده و هست که هیچگاه و حتی با آمدن ستاره ها به مادرید هم کوچک نشده و در زیر سایه اونها قرار نگرفته .. بکهام وقتی به مادرید آمد اعلام کرد که من واقعا به رائول احساس حسادت می کنم زیرا او واقعا محبوب و بزرگ و تکنینکی است .. پیشنهاد چلسی را همه شنیدند و من نمی دونم که تو چطور نفهمیدی و یا شایدهم نخواستی بشنوی !.. ولی او همان زمان اعلام کرد من هیچگاه عشقم را فراموش نخواهم کرد مادرید و رئال عشق من هستند.. او در سال ۹۷ که نمیدونم تو اون موقع چند سالت بود، بهترین گلزن لالیگا شد .. درسال ۲۰۰۱ کفش برنزی اروپا را بدست آورد .. و در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ بهترین مهاجم لیگ قهرمانان شد .. با این تعاریف معلوم میشه که هیچی از فوتبال نمی فهمی .. اودن رونالدو هم در ادامه حضور ستارگان انجام گرفت و حتی الان هم که صحبت از حضور ون نیستلروی یا هانری هست به رائول هیچ ارتباطی نداره و اون تا آخر عمرش ثابت بازی خواهد کرد .. و زوج او تنها متغیر خواهد بود. درضمن ساویولا و پویول هم جوابشون رو هم بیان وبلاگم پاسخشون رو بخونند. بهتره به فکر تیم خودت باشی چون در پایان فصل از دیدن جایگاهش تو جدول خجالت می کشی

آپديت کردم و جوابتو دادم!!!!!

پیپو گنزالس جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:34 ب.ظ http://goog.persianblog.com

شدیــــــــــــــــــــــــــــــداً براتون متاسفم ... فکر نمیکردم تا این حد عقده ای باشین ... اولآ که رائول محبوب ترین بازیکن در کل اسپانیاست ، به جز بارسلون ... دومآ با این حرف هایی که شما در باره شوت زنی و پاس کاری و بازی رائول زدین آدم مطمئن میشه که هیچوقت فوتبال نمیبینین و اگه هم میبینین هیچی ازش سرتون نمیشه !! ... اگه فقط 1 بار با دقت به استیل بازی رائول نگاه کرده بودین میفهمیدین که درصد خطا تو پاسکاریش زیر 1% هستش و همیشه توی تیم ملی اسپانیا با وجود اینکه پستش مهاجمه ، در واقع نقش بازی گردان رو داره و مواقعی که تو بازی نیست یه پای تیم لنگه وبه دلیل تواناییش در قدرت پاس کاری و عبور از مدافعان اصولآ مربیان اسپانیا نقش رائول رو تو زمین یک بازیکن آزاد میذارن ... راستی !! این خزعبلاتی که نوشتین هر چند همه میدونن همش چرندیاته و چرت و پرت ، ولی با این حال یه طرفدار اسپانیا باید از گفتنش شرم داشته باشه ، توهین به کاپیتان تیم ملی اسپانیا ... رائول یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال اسپانیاس ، مردی که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر بازی و تکنیک در اسپانیا اوله ، بهترین گل زن تاریخ اسپانیا ... اتفاقآ برعکس خیلی از مهاجم های گل زن دنیا که گلهاشون چنگی به دل نمیزنه رائول 90% گل هاش دیدنی و زیبا هستن ... درباره اینکه نوشته بودید پرز هنوز دنبال مهاجمه باید بگم این اصلآ ربطی به وجود رائول نداره ! مگه خودت نگفتی که رائول 10% توانایی های مورو رو هم نداره !؟! پس چرا مورو هم از رئال رفت ؟؟ به خاطر اینکه بایزکن ضعیفی بود !!؟؟!! ... یا تکنیک نداشت ؟! ... پس اگه پرز دنبال مهاجمه این هیچ ربطی به این نداره که مهاجمای تیمش ضعیفن !! ... همون طور که اون مورو رو همیشه روی نیمکت میذاشت و همش دنبال مهاجم بود ، در صورتی که یکی از بهترین مهاجم ها رو روی نیمکت ذخیرههاش نشونده بود ... خوب !ها ها ها ! اینجا هم که ضد و نقیض حرف زده بودین ! ... در باره ء پنالتی رائول حرف زده بودید ... اصولآ همیشه وقتی مردم کم میارن دنبال یکی از اشتباهات بازیکنا میگردن ، ببینم ؟؟ خواکین بد بازیکنیه !؟! ... خواکینی که پنالتیش رو خراب کرد ... در صورتی که خودتون اگه بازیش رو دیده باشین میدونین چقدر تکنیکی و بازیکن قوی ای هست ... اصلآ راه دور چرا بریم !!؟؟ ... روبرتو باجو !! مردی که تیمش رو تا فینال بالا آورد و تیم روی اون میچرخید ... اما دیدین که پنالتیش رو چجوری خراب کرد ؟! ... در آخر هم اینو بگم که با این حرفتون موافقم که تکنیک رائول رو نمیشه با بازیکنایی که نام بردی مقایسه کرد !! چون اونا اصلآ به پای رائول نمیرسن !! ... راستی ! اونایی که گفتن حرف دل همه فوتبال دوستا رو زدین ! ... باید بگم در واقع حرف دل همه فوتبال دوستای عقده ای ای رو زدین که گل های رائول و بازی های درخشانش تیمهاشون رو سوزونده !! ...

امیر جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:06 ب.ظ http://game-pad.blogsky.com

سلام رفیق! بابا وبلاگت حرف نداره مثل خودت و ساویلا اصلی!

مرسی که به وبلاگم اومدی من که میلینکمت شما هم بلینک!!

موفق باشی

امیر

شهرام خفن جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:41 ب.ظ

خاک برسرتون با این سایتتون. این مزخرفا چیه نوشتی. معلومه که جای دو تا گل رونالدو و روبرتوکارلوس بدجوری درد می کنه .نه؟ هاهاها

من که جوابم رو دادم! منتظر بقیه باش!

می خوام جوابتونو بدونم در مورد نوشته ام ؟

آرش مالدینی جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:14 ب.ظ

آقا مصطفی من فکر نمی کنم توهین به بازیکنان حریف کار صحیحی باشه.من همیشه سعی می کنم در مورد هر بازیکن منصفانه قضاوت کنم.در حمایت از رائول صحبت کردن به نظر من کار بیهوده ایه.چون هم اون در زمین خیلی چیزا رو ثابت کرده و هم اینکه اینقدر بزرگان فوتبال ازش تعریف کردن که دیگه... .رائول سمبل رئاله چه من و شما خوشمون بیاد چه نیاد.به نظر ما رئالیها بازی بدون رائول مزه ای نداره حتی اگه مثل همیشه رئال برنده باشه. سعی کنیم یاد بگیریم چطور یه بازیکن رو بدون تعصب و غرض نقد کنیم(قابل توجه آرش گونزالس ؛انریکه هم اونجوری که میگی نیست؛هست؟ )در ضمن آقا مصطفی نوشتهء شما چند تا غلط املائی داره لطفا درستش کنید: مصداق ــ اریب ــ ....

اوکی!

امیر جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام هه هه هه دمتون گرم واقعا رائول خیلی معمولی هستش در ضمن من برای غزاله خانوم هم خیلی متاسفم که میگه تکنیک رائول بیشتر از رونالدو شوچنکو هانری و غیره هستش واقعا معلوم میشه ایشون اصلا فوتبال نگاه نمیکنن

پیپو گنزالس شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:23 ق.ظ http://goog.persianblog.com

سلام ! خوبم ! تو خوبی ؟! ... اولآ که تو تیم اسپانیا فقط یه بازیکن بازی نمیکنه ! ... وقتی رائول نقش بازیگردان رو داره بقیه اعضای تیم هم باید خوب بازی کنن تا کار نتیجه بده ! ... ولی مطمئن باش اگه یکی غیر از رائول این نقش رو داشت ، اسپانیا تو همین گروه در پیت چهارم میشد ! ... اشکال اساسی تیم هم از مربیه اصولآ !! ... در ضمن ، حیف که من به عنوان یه اسپانیایی به خودم اجازه نمیدم که به بازیکنان تیم ملی توهین کنم « چه رئالی چه بارسایی چه ... » ، وگرنه دلیل اصلی باختهای اسپانیا رو واضح تر بیان میکردم و یا اینکه مثل خودت میرفتم سراغ اشتباهات بزرگی که برخی بازیکنان که اتفاقا بارسایی هستن ، در طول دورهء بازیکنیشون مرتکب شدن !! ... راستی !! هر از چند گاهی اخبارهای کانال تی وی ای اسپانیا رو نگاه کن ؛ اونجا هر سال در نظرخواهی هاشون محبوب ترین زوجها رو معرفی میکنن ...

:))

آرش گونزالز ( آرش آنتی بارسا ) شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:35 ق.ظ http://raul4ever.persianblog.com

بزدل کجا غیبت زده؟؟؟؟؟؟

اولا خودتی! دوما حتما کار داره که هنوز نیموده پوست از کلت بکنه!

مارال شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ق.ظ

خیلی عقده ای هستی.من از رائول بدم میاد ولی حرفات همش چرندیاته...به نظرم هیچی از فوتبال نمی فهمی.قربون بارسا که فصل قبل هر چی افتخار بود درو کرد و این فصل هم همینه.با این که فوتبال شما ها افتضه ولی رائول الحق خوب بازیکنیه...طرفدارای تیمی که ۵ تا ۵ تا می خوره نباید انقدر مزخرفات ببافن.رائول هیچ وقت زیر سایه کسی نبوده و نخواهد بود.

ایول بابا!

م ی ث م شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:01 ق.ظ http://mrblue.persianblog.com

بی خیال بابا چی کار داری به رائول؟؟؟؟؟؟.

احسان شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:18 ق.ظ http://calcio.blogsky.com

سلام دوست من
حقیقتش اومدم بگم که چرا اینقدر به رائول گیر دادی، که دیدم خودتون بد جوری مورد حمله رئالی ها قرار گرفتید!
درسته که من به فوتبال ایتالیا خیلی علاقه دارم ولی راجع به این حساسیتهای رئال - بارسا هم علاقه مند هستم. من از بچگی به دیدار رئال - بارسا به چشم نبرد ظالم و مظلوم نگاه می کرده ومی کنم (بدون اینکه طرفدار هیچ کدوم باشم) نبرد مردم مظلومی که همیشه از دولت مرکزی متنفر بوده اند و دولت مرکزی اونها رو به یاد خاطرات ژنرال فرانکو می اندازد.
تنها نقطه ابهامی که برای من وجود داره رفتن فیگو از بارسا به رئال است. اون هم با اون موقعیتی که در بارسا داشت. هنوز هم نمی تونم دلیل اینکار رو درک کنم. برای همین احساس می کنم که اون کله خوک برازنده اون باشه. ولی شاید هم من اشتباه می کنم !!! به هر حال احساس می کنم دوست دارم راجع به این موضوع با کسانی که به تیمهای اسپانیایی علاقه دارند بحث کنم.
موفق باشید .

آرش گونزالز ( آرش آنتی بارسا ) شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ق.ظ http://raul4ever.persianblog.com

شرمنده ولی از کی تا حالا قیمت یک بازیکن با پزوتا مشخص میشه مخصوصا پیشنهاد دهنده از طرف یک باشگاه انگلیسی باشه؟ از یک بارسایی نباید انتظار بیشتری داشت..... ۱۰۰ میلیون پوند! باهاش میشد کل کاتالان رو خرید ....

محمدرضا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ق.ظ http://realmadridclub.blogsky.com

ساویولا جون .. آرش همیشه به صورت طنز می نویسه .. و اصلا قصد توهین نداره .. نظرسنجی آرش در مورد خوش تیپ ترین بازیکن و یا مطلبی که درمورد کلایورت نوشته بود اصلا توهین آمیز نبود و فقط شوخی بود ولی مطلب این دفعه شما کاملا توهین آمیز بود .. درضمن من جواب پیامها رو در همون قسمت پیامهای بلاگم جواب می دم ..

محمدرضا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ب.ظ http://mosabeghelaliga.persianblog.com

منظورت ۳ بر ۱ به نفع رئال دیگه آره؟

مونا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:48 ب.ظ http://monad12.persianblog.com

سلام خوبی مصطفی جون ماشاالله سوزوندی این نونبه نرخ روزخورها رو خوشم میاد که همونی هستی که باید باشی میبینمم که کم آوردن(هه هه هه هه ههه ههه ههه)ولی هنوز دیر نشده بیا منچستری شو

امیر شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام بابا چرا جواب اون آرش خوکه رو مودبانه دادی باید هر چی فحش بود رو نسارش میکردی مردیکه بیشعور رو. بی ناموس هرچی از دهنش در اومده گفته مردیکه نون به نرخ روز خور(به قول مونا)

نه امیر جان این حرفو نزن!
از کوزه همان برون تراود که در اوست! هر چند اینایی که آرش گفته بود هم مثلا در جواب دادن به ما نوشته بود!
اونم بچه خوبیه!

پیپو گنزالس شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:40 ب.ظ http://goog.persianblog.com

راستی !! ۱ چیزی یادم رفت بگم !! ... در رابطه با سرعت رائول که گفته بودید کمه !! ... اسپیدی گنزالس « Speedy Gonzalez » رو میشناسین ؟؟ ... یه شخصیت کارتونیه !! ... اون رو از رو رائول ساختن ! از اونجایی که رائول خیلی سرعتیه ٬ اسمه اون شخصیت کارتونیه رو هم گذاشتن اسپیدی گنزالس !! :-"

محمدرضا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ب.ظ http://realmadridclub.blogsky.com

بابا بسه دیگه .. چقدر این قضیه رو کش می دین .. مصطفی شما خودت این مساله را به وجود آوردی .. ببینم شما منظورت از جمله : RAUL FOR DONKEY چی بود؟ آیا این توهین نیست .. پس شما که این جمله رو نوشتی نباید از اینکه متقابلا به شما خوک بگن ناراحت بشی .. حالا بی خیال .. دیگه داره این قضیه به جاهای باریک کشیده میشه !!!! من در اینجا هم از تو و هم از آرش می خوام که این قضیه رو تموم کنید ..راستی ببینم تو با حرفهای این رفیقت امیر موافقی .. این که خیلی با تربیت تره !!... درضمن من هیچ وقت از روی تعصب حرف نزدم .. اینو خودت هم بهتر میدونی .. اگر تو تنها به قصد انتقاد این مطلب را نوشتی .. پس باید منصفانه تر می نوشتی .. این قدر یکطرفه که درست نیست .. ببینم حالا یک سوال دارم واقعا با چه انگیزه ای این مطلب رائول را نوشتی ؟ آیا واقعا تمام این حرفهایی که راجع به رائول نوشتی قبول داری ؟ جواب تو به این سوال .. پاسخ کاملی به سوالهایی که در ذهن من راجع به تو است را مشخص خواهد کرد....

پویا پرسپولیسی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:18 ق.ظ http://sorkhpooshan.blogsky.com

اهم اهم! سلام.... حسابی زدی به سیم آخرا! میدونی من چی میگم؟ رائول که بازیکن نیست! مهاجم فقط عنایتی!!!......در مورد حرف فیگو هم من فکر میکنم خود پرز بهش گفته این حرفو بزنه ٬ از اونجایی که میخواد هانری رو جذب کنه٬ وگرنه واقعاً بعیده فیگو علیه زیدان حرف بزنه ...... ولی خداییش عجب سیاستی داره این پرز ٬ ترشی نخوره شاید به قریب! برسه ٬ البته در آینده.

داش علی رضا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:37 ق.ظ http://persepolise.blogsky.com

سلام . ابدیت کردم خواستی بیا!!!!!!

وروجک یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:23 ق.ظ http://pumuck.persianblog.com

آقا شما خجالت نمی کشی؟ اینا چیه گفتی؟ من دیر رسیدم ولی خیلی بهم برخورده باید یه چیزی بگم! بهترین گلزن تیم ملی اسپانیا کیه؟ برای چی می گفتن رائول مادرید؟ اینکه رائول تو چند بازی اخیر نتونسته بدرخشه دلیل نمیشه که بازیکن خوبی نباشه!

محمد یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:27 ق.ظ http://eghshoolaneh.blogsky.com

سلام ساویولا جان ...
از اینکه به عقشولانه اومدی ممنونم ....لطف کردی ...
اره اونم میدونستم ....
راستی منم طرفدار بارسا هستم ها !!!!!

پایدار باشی ::

وروجک یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:13 ق.ظ http://pumuck.persianblog.com

راستی نظرات بقیه رو خوندم! بی خیال بابا! دوستی از این حرفا مهمتره!

پدرام یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ق.ظ http://newcontact.persianblog.com

سلام مصطفی. خوبی؟ ببینم باز بیکار شدی گیر دادی به ما رئالیها؟! بابا تقصیر ما چیه شما وسط جدولین ما در صدر! در مورد مطلبی که درباره رائول نوشتی هم باهات هم عقیده نیستم! فکر میکنم اگه درباره بارسا تو وبلاگت بنویسی بهتر باشه! لطفا اینقدر هم به ما رئالیها گیرنده عزیزم! رائول محبوب همه رئالیهاست! با همه این توصیفات نظرت برام قابل احترامه. سعی کن مطالب جنجالی زیاد ننویسی چون هم به ضرر تو میشه و هم به ضرر بقیه...قربانت...پدرام

پدرام یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:20 ب.ظ http://newcontact.persianblog.com

راستی مصطفی الان تازه تیترتو دیدم! واقعا برات متاسفم. این تیتر اصلا نه در حد وبلاگت و نه در حد خودته! بی احترامی به دیگران در شان تو نیست! تو هیچ ووقت اینطوری نبودی و به کسی بی احترامی نمی کردی ولی... با این کارت خیلی ازز بچه ها رو از خودت رنجوندی!یکیش من... وقتی برام پیام گذاشتی مطلب باحال نویشتی بیا نظر بده با خوشحالی و هزار ذوق و شوق اومدم ولی...واقعا متاسفم. تو می تونستی خیلی بهتر از اینها نظرتو بگی ولی یه طرفه قضاوت کردی و ...

مهسا سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:42 ب.ظ http://mahsaxp.blogsky.com

beynetoon iin arash ke webe khaili khoshkeliam az raul dare, az hamatoon aghel tare, baba adam realo velmikone mire be badkonak michasbe??????????wow
eeee, savi jooni dige az raul iinjoori nagia, eee chera az oon patrik klaivertetoon nemigi ke masle badoom sokhtas
love
m.m

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد