پنجمین خرید بارسلونا

سیلوینهو مدافع چپ پا و برزیلی سلتا فردا در تست پزشکی شرکت و در صورت موفقیت قراردادی ۲ ساله به ارزش ۱.۲ میلیون یورو امضا خواهد کرد. او که با ۳۰ سال سن تجربه حضور در آرسنال را هم دارد به زودی گذرنامه اسپانیایی دریافت می کند جای برونک هورست را خواهد گرفت تا جیو بتواند در میانه میدان خلا داویدز را پر کند. داویدز با قراردادی ۳ ساله به اینتر پیوست.



علی
نظرات 5 + ارسال نظر
ممد انریکه مارتینز یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ق.ظ http://game4pc.persianblog.com

علی سلام من که از نوشته هات حال بردم دمت اقا . ولی من تو بازی پرتقال حال کردم تماشاگر بارسای اومد حال فیگو رو گرفت تو روزنامه خوندین figo چی گفته .. گفته این تماشاگر ادم نبوده به نظر من خودش ادم نبوده که از بارسا تو اوج رفت و خودشو تو هواداران بده کرد ... بای

رافائل مارکز یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام
علی جون مخلصتم یواش یواش داریم به اون بارسای رویایی تبدیل می شیم راستی سیلوینهو چند سالشه؟
ممنون

۳۰ سالشه.

ویکتور والدس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ

علی جون جدا دستت درد نکنه
می بخشی همه زحمت وبلاگ افتاده رو دوش تو
من هم یه مدته خیلی گرفتارم
سعی می کنم باز هم بتونم در خدمت بروبچ با مرام بارسا باشم
به امید دیدار همه
و بارسا هم که معموله دیگه
نیازی به امید نداره!

فرانک ریکارد دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

سلام.آقا این برق جام قهرمانی داره چشای منو درد میاره از همین الان دارم یه جایه خوب میگردم که جام رو بگذارم اونجا.اخه چون همه میدونن ما قهرمانیم همین الان دارن جام میدن.بچه ها شما هم دمتون گرم که از ایران بارسارو حمایت میکنین من خودم قرار توی تور آسیا بیام ایرانوهر کس می خواد منو ببینه بگه.بای

مایکل رایزیگر سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:01 ق.ظ

دیگه جای مایکل رایزیگر پر شده نیازی به من نیست فقط از پیشکسوتها قدردانی کنید ههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد