ـ رونالدینهو پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی٬ برای همراهی تیم در تور آسیا دیروز وارد شهر بارسلونا شد. نکته جالب توجه استقبال بیش از ۳۰۰ هوادار در فرودگاه بود. رونالدینهو در مصاحبه کوتاهی هنگام ورود گفت : « خیلی خوشحالم که به خانه بازگشتم. حالا کاملا آماده ام ». 



رونالدینهو از خریدهای جدید بارسلونا کاملا راضی به نظر می رسید « من به بازیکنان جدید بسیار علاقه مندم و احساس می کنم تیم خوب و کاملی خواهیم داشت».
ـ گابریل میلیتو دیروز به بارسلونا آمد. اما نه برای عقد قرارداد بلکه برای سفر از طریق فرودگاه این شهر به سوئیس! تمرینات پیش فصل زاراگوزا در سوئیس برگزار خواهد شد و او فعلا می بایست به قراردادش پایبند باشد. بازیهای درخشان میلیتوی ۲۳ ساله باعث شده که لاپورتا او را هدف نخست خود اعلام کند. میلیتو خود هم علاقه مند به بازی در نوکمپ است « آرزو دارم به بارسلونا بپیوندم. اما فعلا باید به امروز فکر کنم و فردا را فراموش کنم ».



علی
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ب.ظ

Hi ali jooon !!
khoobi aziz ??
kheili hal midii be ma ba in akhbaret !!
nokarim azizzz
ye kari kon in FABIANO biad #-o !!
Forca Barca !!..
Nokaram, NADER

رافائل مارکز سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام علی جون پس چرا تکلیف این شماره نه بارسا معلوم نمی شه
البته نگرانی اصلی من اینه که میانگین سنی تیم خیلی بالا رفته باید این میانگین رو با حضور میلیتو و فابینو پایین اورد(نکته:در این فصل نمام خرید های بارسا بالای ۲۵ سال بوده اند)
نوکرتم به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد