رایکارد هنوز به دنبال بازیکن است

فرانک رایکارد دیروز کارش رو با ۱۳ بازیکن تیم اصلی از جمله رونالدینهو ٬ ژولی ٬ بلتی ٬ موتا ٬ لوئیس گارسیا و ... آغاز کرد. او از بازیکنان تیم دوم بارسلونا هم در تمرینات استفاده کرد تا بتونه شادابی و نشاط لازم رو ایجاد کنه و میزان استعداد و قابلیت هاشون رو هم محک بزنه. نکته جالب توجه معاینه بازیکنان و انجام یک تست پزشکی مختصر پیش از تمرینات بود. لارسن ٬ دکو ٬ جیو ٬ کلایورت ٬ اورمارس ٬ گابری ٬ ژاوی و پویول فعلا در تعطیلات به سر می برند و ساویولا و مارکز هم که درگیر کوپا آمریکا هستند.
رایکارد در مصاحبه ای که دیروز انجام داد گفت : « از خریدهای انجام شده راضیم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و برای هر پست چندین گزینه وجود خواهد دااشت. حالا می تونم بگویم که به قهرمانی فکر می کنم. البته هنوز تعادل در همه نقاط وجود ندارد. تیم ما بطور کامل تکمیل نشده و در وهله اول نیاز به یک جانشین برای داویدز داریم. من از رفتن داویدز سورپریز شدم. او بازیکن بسیار موثری بود ولی بارسا به یک بازیکن متکی نیست. حالا باید خلا او را پر کنیم. همچنین حضور یک مدافع مرکزی و یک مهاجم شماره ۹ هم لازم است. کلایورت مهاجم خوبی است و توانسته در دیدارهای کمی که فصل قبل انجام داده ۹ گل به ثمر برساند که آمار قابل قبولیست. اما من برای فصل بعد روی او حساب نکرده ام. به نظر من پاتریک یک خداحافظی توام با افتخار خواهد داشت. »



علی
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:55 ب.ظ

ali jooon , man nokaram !!
agha be inlaporta begoo tarafaye MISTA Nare
bahash aslan hal nemikonam #-o
vase davids ham faghat VIERA MITOONI JASHO POR KONE !!
begoo oono begire alii joon
bad joon chahkerim
nokaram, nader
forca barca !! ..

مرجان پرسپ سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com

سلام.بلاگ جالبی داری...با اطلاعات مفيد.به منم سر بزن.بای

رافائل مارکز سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ

من نوکره هرچی بارسایی با مرامم
علی جون این شماره ۹ لعنتی بد جوری منو نگران کرده
چرا از بقیه بچه ها هیچ خبری نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد