ـ چهار تیم اسپانیایی راه یافته به لیگ قهرمانان به عنوان سرگروه در مرحله گروهی انتخاب شدند. سیدبندی مسابقات فصل آینده اروپایی انجام شد و بارسلونا ٬ منچستر ٬ آرسنال ٬ والنسیا ٬ دپورتیوو ٬ بایرن مونیخ ٬ پورتو و رئال مادرید در سید ۱ قرار گرفتند تا تیمهایی همچون میلان ٬ لیورپول ٬ رم ٬ یوونتوس ٬ اینتر و چلسی به عنوان تیم دوم رقابتها را پیگیری کنند. البته این موضوع وقتی تحقق می یابد که تیمهای سوم و چهارم لیگهای معتبر (مانند رئال مادرید تیم چهارم اسپانیا) در رقابتهای مقدماتی پیروز باشند.
ـ دو پیشنهاد از انگلیس و یک پیشنهاد از فرانسه برای خرید ساویولا به دست مسولان بارسلونا رسیده. لاپورتا دیروز با اعلام این خبر گفت که تا پایان کار آرژانتین در پرو صبر می کند و سپس با بازگشت ساویولا به یکی از این باشگاهها جواب مثبت می دهد.





ـ کارلس پویول در آغاز تمرینات بارسلونا ابراز امیدواری کرد که این فصل با حمایت های همیشگی هواداران جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد. کاپیتان جدید بارسا گفت : « ما بازیکنان بسیار توانایی داریم و علاوه بر این لازم نیست کارمان را از صفر شروع کنیم. چرا که فصل گذشته تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و این فصل هم این روند را ادامه خواهیم داد تا بالاخره جام را به نوکمپ بیاوریم ».
ـ باشگاه پورتو نام مانیچه را از لیست بازیکنان فروشی خارج ساخت. این در حالیست که رایکارد علاقه زیادی به حضور او در بارسلونا نشان داده بود.
ـ کاپسیس مدافع میانی آ.ا.ک آتن گزینه بعدی بارسلونا در صورت عدم موفقیت در خرید میلیتو محسوب می شود. گفته می شود رئال هم نیم نگاهی به خرید او دارد.
علی

نظرات 4 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:34 ب.ظ http://fcbarca.persianblog.com

واقعا خسته نباشی .

رافائل مارکز چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ب.ظ

علی جون دستت درد نکنه خیلی زحمت می کشی ولی........................
ولی حیف که این چند روزه نقل و انتقالات خیلی به نفع بارسا نبوده
با امید به روزهای اینده ... فعلا بای

مایکل رایزیگر پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام
چرا میگین دفاع بارسلون پیره؟ راستی روزی دوبار دمتون گرم

رافائل مارکز شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
واقعا خسته نباشی
کارت یکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد