مسوولین باشگاه بارسلونا خود را آماده می کنند تا با ارایه پیشنهادی درخور توجه میلان باروش، مهاجم ارزشمند لیورپول را به جمع سایر ستاره های نیوکمپ اضافه کنند.
به نقل از روزنامه مارکا، میلان باروش، ملی پوش جمهوری چک تیم فوتبال لیورپول که از مدت ها پیش به عنوان هدف شماره یک بارسا در لیست خرید مسوولین این باشگاه قرار گرفته است، مدتی پیش با رافا بنیتس، سرمربی جدید لیورپول در مورد آینده کاری اش در آنفیلد به گفتگو پرداخته بود، اما به دلیل برخی مسایل، این مذاکرات نتایج چندان مطلوبی را در بر نداشته، به طوری که باروش تصمیم خود را برای جدایی از سایر هم قطارانش در لیورپول گرفت!

مدیران باشگاه بارسلونا نیز با استفاده از این فرصت استثنایی تصمیم گرفته اند تا هر چه سریع تر برای خرید این مهاجم ارزشمند اقدام نمایند، در نتیجه از مسوولین لیورپول در خواست کردند تا اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهد. مقامات باشگاه لیورپول نیز از فرصت استفاده کرده و اعلام کردند که 14 میلیون پوند را برای فروش باروش مطالبه خواهند کرد.
از شواهد امر چنین به نظر می رسد که مبلغ درخواستی لیورپول کمی دور از انتظار بارسا بوده، اما آنها قصد دارند تا با ارایه یک پیشنهاد جدید تعویض بازیکن نظر مساعد لیورپول را برای انتقال این ملی پوش جمهوری چک از آنفیلد به نیوکمپ جلب نمایند.




دو باشگاه بزرگ سلتیک اسکاتلند و بارسلونا اسپانیا قصد دارند جهت انتقال ستاره های خود از La Liga به SPL و بالعکس، مشارکت داشته باشند.
مارتین اونیل، مدیریت باشگاه و پیتر لاول، ریاست بخش اجرایی سلتیک همراه با هیاتی از مقامات اسکاتلندی وارد اسپانیا–بارسلونا شده اند تا در این مورد به بحث و تبادل نظر بپردازند.

طی این قرارداد مقرر خواهد شد هر ستاره ای که بنا به هر دلیلی از دید طرفین مشکلی برای دوری از تیم اصلیش نداشته باشد به سرعت محل اقامت خود را به مقصد تیم مقابل ترک کند و در تمرینات و احتمالاً دیدارهای رسمی حضور یابد.



آینده خاویر ساویولا در بارسلونا در پرده ای از ابهام فرو رفته است.
وی که سرگرم بازی های کوپا آمه ریکا و دیدارهای حساس و نفس‌گیر آرژانتین است، همزمان، با بی توجهی مقامات بارسلونا به باقی قراردادش مواجه شده است و احتمال دارد به یک باشگاه دیگر منتقل شود.


وی روز گذشته در مصاحبه با شبکه ملی آرژانتین گفت: "پس از اتمام کوپا آمه ریکا تکلیف خود را با بارسلونا روشن خواهم کرد و به آنها اجازه نخوهم داد از غفلت من استفاده کرده و با آبروی فوتبال حرفه ایم بازی کنند."

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام! خسته نباشین!
من شنیده بودم رئال هم باروش رو میخواسته؟!
من که اصلا ازش خوشم نمیاد! بازیکن باید حسابی باشه!
درباره ساویولا هم که نوشته بودی ، فصل قبل لاپورتا گفته بود که هیچکدوم از بازیکنای جوون ما از تیم جدا نمیشن!
ساویولا تا کاپیتان بارسا نشه ول کن نیست!!!!!!!!!!

موفق باشین!

فرزاد اس اس شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ق.ظ http://farzadss.com

بابا بارسا همه بازیکنا رو که گرفته !! یه کمش هم به منچستر ما بدین !!

داش علی رضا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . بابا شما ها که وبلاگاتون همه از ما زد بابا که باید یه فکری به حاله خودم بکنم ( یه دو روز اپدیت نکنی همه می زنن بالا) اپدیت کردم یه سر به من بزن...........تا بعد یا علی داش علی رضا......

رافائل مارکز شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام خسته نباشی ممنون در مورد مطلبت ولی من خودم شخصا معتقدم که اگه قرار ساویولا از تیم بره فقطط و فقط باید فابیانو بیاد
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد