بارسلونا به دنبال سامی هیپیا

مقامات باشگاه بارسلونا قصد دارند، سامی هیپیا، مدافع سرشناس لیورپول را به خدمت بگیرند.
هدف نخست فرانک رایکارد برای خط دفاعی در پست مرکزی، هیپیا است.

رایکارد روز گذشته در مصاحبه با مطبوعات گفت: "به یک مدافع مرکزی نیاز مبرم دارم و احساس می کنم خلاء عمیقی در این ناحیه از تیم وجود دارد. سامی هیپیا، بازیکن ایده آل و فوق العاده ای است و امیدوارم بین دو باشگاه لیورپول و بارسلونا توافقات نهایی صورت بگیرد و هر چه سریع تر از حضور او در بارسلونا اطمینان حاصل کنم."



موتا سه هفته استراحت می کند

تیاگو موتا، ستاره بارسلونا به واسطه مصدومیت برای سه هفته استراحت می کند.
هافبک سرشناس بارسلونا در مسابقه دوستانه بارسلونا مقابل تیم فیگورس در روز گذشته به شدت آسیب دیده و پس از معاینات پزشکان معتمد باشگاه مقرر شد تا برای سه هفته استراحت مطلق داشته باشد.
بارسلونا در دیدار مقابل فیگورس با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و این پیروزی را به طور فاحشی مدیون رونالدینیو برزیلی بود. این رقابت ها تا آخر هفته دیگر نیز بین چند تیم کاتالونیایی ادامه خواهد داشت.




سرجیو گارسیا به لوانته پیوست

سرجیو گارسیا مهاجم گلزن و جوان بارسلونا برای یک فصل و به طور قرضی به تیم تازه لالیگایی شده لوانته در بندر والنسیا پیوست پس از گفتگوهای انجام شده میان بارسلونا و لوانته ریکارد نیز نظر مثبت خودش رو با جدایی یک ساله این مهاجم جوان اعلام کرد
رایکارد در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد او به عنوان یک ستاره یاد کرده است.




انتقاد مربی سابق بارسا از خرید نیوکاسل

لوییس فان خال، مربی سابق تیم‌های آژاکس و بارسلونا،‌ از خرید پاتریک کلایورت توسط نیوکاسل به شدت انتقاد کرد.
لوییس فان خال، مربی سابق تیم فوتبال بارسلونا در گفت‌وگویی با خبرنگار روزنامه سان، ضمن سرزنش مدیران نیوکاسل برای خرید پاتریک کلایورت، اظهار داشت: "قبل از هر چیز کلایورت احتیاج دارد یاد بگیرد که چگونه باید مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای زندگی کرد!"
وی در ادامه افزود: "غم‌انگیزترین مساله این است که او می‌توانست بهترین مهاجم دنیا باشد، اما او همواره بر خلاف توصیه‌ها و اخطارهای من عمل کرد و آنچه را که شایستگی‌اش را داشت به دست نیاورد. در واقع پاتریک با عملکردهای اشتباهش خیلی چیزها را تغییر داد."
فان خال همچنین اشاره کرد: "به نظر من، آنچه کلایورت به آن احتیاج داشته و خواهد داشت، مربیانی خشن و بی‌رحم همچون من هستند."
او در پایان گفت: "با وجود همه سخت‌گیری‌هایی که در بارسا نسبت به کلایورت داشتم، اما همواره لازم بود تا یک مهاجم دیگر را هم به خدمت بگیرم تا نقش عامل محرکی را برای بیشتر شدن تلاش و عملکرد او در تیم بازی کند. به هر حال من با همه استراتژی‌ها و سیاست‌هایی که در نیوکمپ اتخاذ کردم، باز هم موفق نشدم به نتیجه دلخواه برسم. پایان کار و نتایجی که به دست آوردیم هم به طور کامل گفته‌های مرا تصدیق می‌کنند... ." حقیقت
(پاورقی بچه های این وبلاگ : بیا بورو بابا بی مخ تو اگه شعور داشتی سر بارسا اون بلا رو نمیاوردی اصلا تو از فوتبال چی می فهمی که انقدر حرف میزنی)




شیرر: تجربیات کلایورت به کمک ما می آید

آلن شیرر در آخرین فصل حضور خود در نیوکاسل، انتقال پاتریک کلایورت را از بارسلونا اقدامی در جهت تقویت مردان سنت جیمز پارک قلمداد می کند.
مهاجم 33 ساله کلاغ سیاه ها درباره مهاجم هلندی تیم خود گفت: "پاتریک کلایورت نام بزرگی برای نیوکاسل محسوب می شود و رکورد گلزنی او نیز بسیار قابل توجه است. تجربیات او در باشگاه هایی چون آژاکس، میلان و بارسلونا قطعاً به تیم ما کمک خواهد کرد."
شیرر درباره محدودتر شدن شانس حضور خود در ترکیب ثابت پس از ورود کلایورت اظهار داشت: "بازی دادن همزمان به دو مهاجم که هر دو از یک جناح حمله می کنند دردسرساز است. البته دوست ندارم که تمجید من از کلایورت موجب آزردگی دیگر مهاجمان ما یعنی کریگ بلامی، شولا آمیوبی و مایکل چاپرای جوان شود. به هر حال، هنوز وی را از نزدیک ندیده ایم، زیرا او به بارسلونا بازگشته تا برخی کارهای مشخص اش را به اتمام رساند."




کلایورت: ادعاهای فان خال کذب است

پاتریک کلایورت، مهاجم تازه استخدام شده باشگاه نیوکاسل برابر اظهارات توهین آمیز روز گذشته لوییس فان خال به دفاع از خود پرداخت.
کلایورت در پاسخ به اظهارات مربی سابق خود در بارسلونا که وی را به بی فکری و رفتار غیر حرفه ای متهم کرده بود گفت: "دیگر از دفاع از خود برابر کوهی از سخنان دروغ و کذب خسته شده ام!"
وی در تکذیب ادعای فان خال که در زمان حضور وی در بارسا این مهاجم 28 ساله به خاطر حضور در یک مهمانی بدون اجازه مربی هلندی خود 4000 پوند جریمه شده بود، اظهار داشت: "این نیز یک دروغ دیگر از قول فان خان درباره من است. آن شب من برای صرف شام بیرون رفته بودم، نه مهمانی! روز پس از آن کمی دیر به تمرینات رسیدم. اما آیا این اتفاق تنها برای من رخ داده است؟



گزارش کامل از کنفرانس مطبوعاتی بازی ایران – عمان

«برانکو: عمان قوی بود، کسی باور نمی‌کرد»

«ماچالا: ما نباختیم»

در کنفرانس مطبوعاتی بازی ایران – عمان دو مربی به صحبت درباره تیم خود پرداختند.
ماچالا سرمربی عمان گفت: ما بازی را نباختیم، چرا که برابر ایران قهرمان آسیا قرار داشتیم، و در ضمن حریف قبلی ما ژاپن دیگر قهرمان آسیا بود.
ایران در این بازی فقط 2 موقعیت داشت در حالی که ما موقعیت زیادی را از دست دادیم.
تیم عمان برابر ایران کم نیاورد و بازیکنان ما با تلاش خود نشان دادند که حتی می‌توانند به‌صعود امیدوار باشند.
وی در ادامه افزود: این بازی مثل دو ماراتن بود، و فراز و نشیب فراوانی داشت .
در ضمن از هواداران چینی که تیم ما را تشویق کردند و به ما روحیه دادند تشکر می‌کنم.

ما در بازی بعدی به‌گونه‌ای بازی می‌کنیم که مورد تحسین همگان قرار بگیریم. ماچالا همچنین افزود: همان‌طور که قبلاً گفته بودم حضور دایی، کریمی و مهدوی‌کیا قدرت ایران را افزایش داده بود.
در ضمن دروازه‌بان ایران عالی بود و موقعیت‌های بسیار خوبی را از بازیکنان تیم ما گرفت.
ایوانکوویچ سرمربی ایران در این کنفرانس گفت: بازی سختی داشتیم، عمان تیم خوبی بود و من قبلاً گفته بودم ولی کسی باور نمی‌کرد، در حالی که توپ در دست ما بود آنها به گل دست پیدا کردند.
از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که روحیه خود را حفظ کردند و امیدوار به تغییر نتیجه ماندند و همین امیدواری قابل تحسین است.
وی افزود: گل اول عمان مشکوک به آفساید بود و بجز ضربه سر که منجر به گل دوم عمان شد این تیم کار خاص دیگری نکرد.
برانکو در خصوص تعویض بداوی و درگیری دو بازیکن گفت: تعویض بداوی به‌خاطر درگیری دو بازیکن بود ولی این مسأله تأثیری در روحیه بازیکنان و نظم اردو ندارد.
چرا که ما یک تیم هستیم و این مسائل درون تیم حل می‌شود و برای آینده مشکلی نخواهیم داشت.




فنایی: نصرتی، رضایی و بداوی باید اخراج می شدند!

"رحمان دلاور" داور بحرینی نسبت به تیم ما بسیار با محبت بود چرا که اگر می خواست قانون را بطور دقیق به اجرا درآورد باید سه بازیکن تیم ما را با کارت قرمز جریمه می کرد .
محمد فنایی کارشناس و داور پیشکسوت فوتبال با بیان این مطلب افزود :

در صحنه ای که موجب درگیری دو بازیکن تیم ما شد به دلیل رفتار ناشایست از سوی هر دو بازیکن و اقدام به حرکت فیزیکی می توانست با کارت قرمز هر دو بازیکن تیم ما را از زمین اخراج کند . چنین حرکاتی حتی اگر نسبت به بازیکن همدسته صورت بگیرد حکم حرکت ناشایست را دارد و مستحق کارت قرمز است .
فنایی در مورد خطای محمد نصرتی بر روی بازیکن عمانی گفت : در این صحنه نصرتی به عمد با پا روی کمر بازیکن عمانی رفت و تصور می کنم داور این صحنه را ندید وگرنه این حرکت نصرتی هم بدون تردید کارت قرمز داشت .
کارشناس داوری همچنین تصریح کرد : در یک مورد هم رحمان رضایی مهاجم تیم عمان را در حالیکه می توانست با دروازه بان در حالت تک به تک قرار بگیرد پشت محوطه جریمه متوقف کرد که این صحنه هم می توانست کارت قرمز داشته باشد چون یک موقعیت مسلم گل از حریف گرفته شد که با خوش شانسی ما داور بحرینی به دادن کارت زرد اکتفا کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رافائل مارکز دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 ق.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام هیپیا فایده نداره پیره
شما هم ون خال زیاد جدی نگیرید چرت و پرت زیاد می گه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد