پنجه در پنجه هرکول!

 

سلام بچه ها!
مگه این میزاره ما هم بنویسیم؟
!


اومدن ادمیلسون به گفته اخبار شبکه ۳ حتمی شد!
گفتن که ادمیلسون با قرار داد ۱۰ میلیون یورویی رو به بارسا پیوست!
خدا میدونه دیگه!






بارسا در یکی دیگر از مسابقات خودش با تیم های کاتالانی به میدان رفت و با تیم هرکول () ۱ - ۱ مساوی کرد! ( حالی به تیم مقابل!‌ )
تک گل بارسا رو در این مسابقه اولگوئر زد که تازگی ها قراردادش رو به همراه موتا تا سال ۲۰۰۸ تمدید کردن
!


به امید داشتن یه تیم قدرتمند کاتالانی مجزا از اسپانیایی ها! ( دارم ایجاد تشنج میکنم!)





 الانم که  فیناله کوپا آمریکا داره برگزار میشه و آرژانتین به همراهه مارادونایه دوم خودش پانزدهمین جام خودش رو هم ببره!
آرژانتین و برزیل در این سری مسابقات ۸ بار در مقابل هم به میدان رفتن که در هر ۸ مسابقه قبل آرژانتین برزیل رو شکست داده
!

ساویولا سومین گلزن برتر این دوره از مسابقاته ( بعد از آدریانو از برزیل و گنزالز از آرژانتین ) و لازمه بگم که ساویولا در ۲ بازی قبل مصدوم بوده اما امشب بازی میکنه و با یه هت ریک دوباره ( مثله بازی با اکوادور ) جام رو به آرژانتین میرسونه و خودش هم آقای گل میشه!


فعلا که آرژانتین ۱ - ۰ جلو افتاده و ساویولا هم هنوز رو نیمکت نشسته! ( گنزالز پنالتی زد الان ۵ گله شده!‌)

به امیده قهرمانی آرژانتین و موفقیت بارسا!

کاش روزی بیاد که بارسا برای تور خودش در آسیا سری هم به ایران بزنه
!


ممد ساویولا

نظرات 3 + ارسال نظر
وروجک دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ق.ظ http://pumuck

سلام پسرم! خوش برگشتی! کنکور چطور بود؟ شیرینی افتادیم دیگه؟ ؛) هنوزم داری برای بارسا کل می زنی؟ ول کن بابا یه ذره نوگرا باش! :)
امیدورام امسال یه سری بازیای خوب داشته باشیم! هم ما هم شما!

به زودی چن تا مقاله وروجکی هم مینویسم! D:
کنکور هم اگه برگشتم ینی قبول شدم اگه نه که اعدامم کردن! D:

رافائل مارکز دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ب.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام عجبه بالاخره ما شما رو دیدیم دیگه کم کم داشتم نگرانت می شدم خلاصه خوشحالمون کردی
مخلصم ممنون

نوید سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ب.ظ http://navidamar.blogsky.com

اینبار بعد از ۸ فینال برزیل برد....ساویلا هم که بازی نکرد...گفتم که مصدومه!!........من هر بار میام اینجا باید بهت بگم که لینک من رو درست کنی؟ بابا من ۶ ماهه اومدم بلاگ اسکای!! اون لینکی که از من گذاشتی ماله عهده بوقه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد