خداحافظ اورمارس



مارک اورمارس هم رفت. نمی دونم این سرنوشت غم انگیزی که در انتظار هلندیهاست کی به پایان می رسه. اورمارس گرون ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست با ۳۶ میلیون یورو !!! (واقعا این که میگن گاسپارت اقتصاد حالیش نمی شد بیخود نیست. پول فیگو دستش رسیده بود و الکی ولخرجی می کرد)
چهار سال حضور در نوکمپ بدون کسب حتی یک جام عملکرد بهترین گوش چپ انگلستان بود. همه میگن اورمارس نتونست دوران طلاییش در آرسنال رو تکرار کنه.

منم اینو قبول دارم ولی فکر می کنم اورمارس هیچ وقت فرصت مطرح شدن رو پیدا نکرد. از همون فصل اول توقعها بالا رفت. خوب طبیعی بود چون پول زیادی خرجش شده بود. اما بازیکن فرصت میخواد (همه که مثل رونالدینهو نیستن).کم کم گفتن اورمارس اون اورمارس همیشگی نیست. باور کنید اورمارس میتونه هر مدافعی رو از پیش رو برداره. تکنیک اورمارس هنوز هم نابه. الان کمتر بازیکن گوشی هست که این تواناییها رو داشته باشه.

اگه اورمارس افت کرده بود پس چرا از اون ور تو تیم ملی بهترین بازیها رو انجام می داد؟ 
وقتی رایکارد اومد از خوشحالی نمی دونستم چی کار کنم(عشق هلنده دیگه). فکر می کردم تیم رویایی یورو ۲۰۰۰ که فوتبال شناور و قشنگی رو ارائه می کرد تکرار می شه. اورمارس اون گوشه مدافع رو دیوونه می کنه و میندازه برای کلایورت که آقای گل لالیگاست و باز هم گل! اما کاری که رایکارد با همبازیها و هم شاگردیهای سابقش کرد عمرا یه مربی غیر هلندی هم نمی کرد. اورمارس که اول فصل گفته بود تولدی دوباره یافته و میخواد ۳ سال ناکامی رو جبران کنه به نیمکت قفل و زنجیر شد و کلایورت هم ...
مصدومیت پایان رویاهای اورمارس بود. یک فوق ستاره ناکام. من که هنوز سر در نیاوردم برای چی ناکام شد.

لاپورتا در لیون
خوان لاپورتا دیروز به لیون فرانسه سفر کرد. وقتی لاپورتا می ره لیون یعنی یه خبری بوده که رفته. البته برزیل هم رفته بود ولی این دفعه فرق می کنه. فرانسویا باحال ترن. رونالدینهو ٬ ژولی و مارکز رو همین لاپورتا به نوکمپ آورده. پس خیالتون راحت باشه. شنیدم پیشنهاد بارسا بهتر شده. خوب بالاخره یکی بباید کوتاه بیاد دیگه. منتظر ادمیلسون باشید. او به تور آسیا ملحق خواهد شد. البته با کمی تاخیر.
علی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

eyvall ali jooon :X

رافائل مارکز چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ق.ظ

منم متاسفم اور مارس واقعا حیف بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد