ـ داویدز در مصاحبه دیروزش علت جداییش رو مشکل با مسولان بارسلونا مخصوصا ساندرو روسل نایب رئیس باشگاه دانست. اوگفت : « من به خاطر رفتن دوستان هلندی ام نرفتم. بلکه اومده بودم تا سالها با پیراهن بارسا افتخار کسب کنم. چه با هلندیها چه بی هلندیها. اما احساس کردم باشگاه من را نمی خواهد. دلایل زیادی هم داشت که نمی توانم آنها را بیان کنم. فقط یک چیز را بگویم : آنجا یک نایب رئیس بود که کارهایی را می کرد که من به هیچ وجه آنها را نمی خواستم ».

ـ ادمیلسون آزمایشات پزشکی رو هم با موفقیت به پایان برسونه تا بعد از ظهر پنج شنبه رسما پیراهن بارسلونا رو بر تن کنه.



علی
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ http://n

ali joon !!
soooti dadiaaaaaa
Sylvinho na :D , EDMILSON :D
SARI DOROST kon ta kasi nadide !! :D
forca Barca !..

ممنون

رافائل مارکز پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام اقا ادمیلسون اومد واقعا بازیش ادمو یاده فیلیپ کوکو می اندازه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ب.ظ

ali joon !???
az ghazie in ETO'O begoo yekkam pls !!
nafahmidim chi shod belakhare !!
too raygiri az tarafdara , hame oono mikhan chera ?? /:):-?
kholase ye zahmati bekesh , yematlabe kamel aash begoo , titre avvale SPORT ham emrooz az oon bood !!
nokaretam , NADER
forca Barca !...

میلاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ http://ketabkhoone.blogspot.com

salam man ham tarafdaare barca hastam ammaa avval tarafdaare inter milanam ammaa kollan farghi ham nadare ,har doshoono be ye andaaze doost daram , albatte aarezooye man in bood ke inter ye baazi saaze bozorg begire ammaa ham davids be darde inter nemikhore ham inke bishtar be darde barca mikhore ,

ba in ke kharid haa bad be nazar nemiresan ammaa mesle kharidaaye parsal (davids va ronaldinho ) nistan,
barca hich vaght natooneste tooye fasle naghlo enteghalaat ghahramaan beshe , parsaal ham shans ovord , albatte man ham doost dashtam ronaldinho biad taa beckham ammaa hame az nazare eghtesaadi kaare real madrido bishtar ghabool kardan , hattaa hamin al'aan ham naraazi nistan az inke beckham ro kharidan ,

kaash barca va inter ye saal , aali kharid konan ,
az in taraf barca ke aslan khoob kharid nemikone ,
az oon taraf inter faghat bazikonaaye esmi ro mikhare
shoma be man begin man chejoori khodamo az daste in do taa time hamishe namovaffagh ( va albatte be ezaafeye teem mellie italia ) bokosham ?
:(

من قسمت زیادی از حرفاتو قبول دارم. مطمئن باش هیچ تیمی تو دنیا به اندازه ی اینتر ستاره نداره حتی چلسی هم به پاش نمی رسه. ولی اینتر نمی دونه برای چی این ستاره ها رو میخواد. اینم برمی گرده به مدیر تیم و البته مربی. فکر می کنم مانچینی خوب باشه. در مورد بارسا هم باید بگم مهم حفظ تیم موفق فصل قبل بود که بجز انتقال داویدز انجام شد. و در درجه دوم تقویت تیم. حتما لازم نیست هر ۶ خرید ستاره باشن. دکو به عنوان ستاره اومد ولی بقیه در حد فوق ستاره نیستن. (البته لارسن شاید بتونه فوق ستاره باشه) . به نظر من خریدهای خوبی کردیم. در واقع حالا میشه گفت برای هر پست چند بازیکن خوب هست. ما فصل قبل در حد قهرمان بودیم و این فصل ادامه راهه. من خوشبینم. نگران نباش.

علی اصغر رضایی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.zendegifootbaliman.persianblog.com

سلام دوست عزیز. ما گفتیم تنبلی رو کنار بگذاریم حداقل به دوستانی که لینک کرده ایم سر بزنیم. تا باشد این ارتباط از بین نرود. در مورد داویدز باید بگویم که برای من هم عجیب بود که از بارسلونا رفت ولی من از اونجا که از اینتر هم خوشم میاد بدجایی هم نرفته است. ولی من همیشه از کاتالان و کاتالانی طرفداری کرده ام. به امید خدا امسال قهرمانی های بسیار را در انتظار داریم. موفق باشی. خداحافظ.

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:50 ب.ظ

TAVAJJOH TAVAJJOH
AGHA SAlam !!
ETO'O ta barca 3 cm fasele dare !!
hamin !!
saviola ham ba MONACO 5 cm !!!
nokare hamatoon , Dash Nader
Forca Barca !...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد