اتوو تا ساعاتی دیگر به بارسلونا می آید

یه خبر فوق العاده و دسته اول
من دیشب تهران نبودم و تازه رسیدم. تو قسمت نظرات نادر جون از من خواسته بود تا اخبار جدید مربوط به اتوو در سایت روزنامه اسپورت رو ترجمه کنم. من که از اتوو کاملا ناامید شده بودم (مساله انتقال اتوو هفته پیش بکلی منتفی شده بود و بارسا دنبال سیسه بود) و فکر می کردم این خبر هم یا میگه رفته رئال یا اینکه قصد داره تو مایورکا بمونه. شایدم اتوو گفته دوست داشته بیاد و نشده و یا یه تعریفی از باشگاه کرده. اما وقتی ترجمش کردم داشتم شاخ در میاوردم.
« اتوو تا ساعاتی دیگر بازیکن جدید بارسلونا خواهد شد! ماتئو آله مانی رئیس باشگاه مایورکا بعد از ظهر امروز در میان خبرنگاران اعلام کرد که پیشنهاد بارسلونا را پذیرفته. بارسا ۲۴ میلیون یورو برای این انتقال خواهد پرداخت و این در حالیست که هفته قبل حاضر شده بود تنها ۱۵ میلیون یورو بدهد! »



بدین ترتیب جنگ پرز و لاپورتا به سود لاپورتا به پایان رسید و در حالی که رئال حاضر بود ۲۵ میلیون یورو بده علاقه اتوو به نوکمپ باعث شد بارسا بطور ناگهانی مبلغ پیشنهادی رو بالا ببره و در یک اقدام سریع حریف دیرینه رو مقهور قدرتش کنه. در انتظار اخبار جدید تر باشید.
ـ ادمیلسون دیروز رسما پیراهن شماره ۱۵ بارسلونا رو پوشید. چون من دیروز نبودم از مصاحبه ادمیلسون فعلا خبری ندارم. شاید بعدا این خبر رو تکمیل کنم.



علی

نظرات 8 + ارسال نظر
ضایع کردن هر چی کفن پوشه ( رافائل ما جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام علی جون دارم شاخ در میارم دیگه داشتم کاملا نا امید می شدم اما الان دارم منفجر می شم
اما نکته قابل توجه این وسط کنف شدن پرز نفهم برای دومین بار که هر دو لار روی ادمیلسون و اتوو قیمت های بالاتر از بارسا پیشنهاد داد ولی این دو بازیکن به خاطر عشق به بارسا بارسا رو انتخاب کردند
مخلصم ممنون

نادر جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ

salam ali joon !!
dastet dard nakone :X!!
kheili hal dadi azizzz !! VALI parsalo yadet nare , vaghty ke manchester gofte bood ke BECKHAM az felan tarikh lebase barca mipooshe , vali badesh ... (albatte alan kolli hal mikonam ke nayumad!!)
kholase bayad SABR kard , montazer moond !!
kheili nokaram aziz !
Nader.
Forca Barca !!.......

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ق.ظ

ya ham ke 20mil£!!!!
Forca Barcaa!!..

مایکل رایزیگر شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:27 ق.ظ

موری جان نظر بده نترس

مهرداد کاتالان شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:31 ق.ظ

دمت گرم علی آقا خسته نباشی

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ق.ظ

salam:D be hamegii:X 0omivaram ke halet0on kh0of bashe man taze amadam t0o in webl0og vali in0o begam ke daram az kh0oshhali mimiram :" baba:D ishalah ke khabare et0o0 ras bashe chi mishe age rast bash:d:d/ damet0on gam baba in in khabare t0op:X:X:D

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

matne bala nevisandash:mory_bachei_az_diare_catalan

محمد دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ب.ظ

ای ول
به نظر من بزرگترین خرید لاپورتا در طی این دو فصله.
اتواو همیشه حال رئالیا رو گرفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد