انتقال اتوو هنوز ۱۰۰ ٪ نشده

دیشب خبر داده بودند که اتوو تا ساعاتی دیگر بازیکن جدید بارسلونا محسوب میشه. نه اینکه دروغ گفته باشند اما فکر نمی کردند که مانع آخر هنوز برداشته نشده باشه. 
نمی دونم چه  جوری بگم. اتوو استعدادی بود که رئال مادرید کشف کرد. او در تیم ب رئال بازی می کرد و امیدوار بود به زودی در ترکیب اصلی قرار بگیره. اما باشگاه به او بی مهری کرد و به مایورکا فروختش. وقتی اتوو فصل قبل در مقابل دیدگان دهها هزار مادریدی سانتیاگو برنابئو را با گلهای خود بر سر سفید پوشان خراب کرد دوباره مورد توجه رئالیها قرار گرفت. همه فکر می کردند ساموئل مانند مورینتس بعد از اثبات خودش بر میگرده اما اتوو گفت نه.
الان سه پیشنهاد برای اتوو وجود داره. بهترین اونها مربوط میشه به المپیک مارسی که قصد داره جای خالی دروگبا رو پرکنه. دومی پیشنهاد رئاله و سومیش هم برای بارساست. اتوو گفته که فقط در بارسلونا بازی خواهد کرد و حتی حاضر نیست بقیه پیشنهادات رو بشنوه !!!  
با این وجود جواب مارسی مشخصه و خود رئیس مایورکا هم اونا رو رد کرده. حالا مارسی در آستانه عقد قرارداد با یه مهاجم فرانسویه.
می مونه بارسا و رئال. پیشنهاد رئال بالاتره اما اتوو اصلا دوست نداره به رئال برگرده. بنابراین مایورکا بارسا رو انتخاب کرده. همه چیز درست به نظر می رسه ولی من تازه فهمیدم که یه مانع دیگه هم هست!



در قرارداد اتوو شروطی تعیین شده که به واسطه اون علاوه بر مایورکا ٬ رئال مادرید هم می بایست در مورد سرنوشت اتوو تصمیم گیری کنه! من هنوز از نوع قرارداد اتوو خبر دقیقی ندارم. ولی یه جا خوندم که از پول فروش اتوو ۵۰ ٪ به رئال می رسه. نمی دونم این موضوع تا چه حد صحت داره ولی در هر صورت یزی که مشخصه اینه که رئال هم باید در انتقال اتوو نظر بده.
آله مانی رئیس باشگاه مایورکا ضمن اعلام علاقه شدید اتوو به بارسا و قبول پیشنهاد ۲۱ میلیون یورویی آنها خبر داد که گزارش دقیق مسائل مربوط به این انتقال رو برای پرز فرستاده و اونا یه هفته وقت دارند که تصمیم گیری کنند. حالا رئال دو راه داره. راه اول اینه که به فیفا شکایت کنه و راه دوم هم اینه که با موافقت خود نسبت به این انتقال سهم خودشو برداره.
منطقیش اینه که بذاره اتوو در نوکمپ بازی کنه چون رئال سه مهاجم آماده داره و می دونه که نباید به زور یه بازیکن رو بخره. ولی اگه خدای نکرده بخواد لج کنه کار به دادگاه فیفا می کشه و اونوقت هیچ چیز معلوم نیست و این یه ریسک بزرگ برای پرز محسوب میشه . باز هم می گم که باید خوشبین بود و گذشت زمان همه چیز رو حل می کنه. من احتمال انتقال اتوو رو ۹۰٪ میدونم. به نظر من مانع آخر هم به زودی برداشته میشه.

۳ نکته رو هم باید بگم:
۱ـ ادمیلسون فاش کرد که پیشنهاد بالاتری از رئال مادرید داشته ولی اونو رد کرده و علتش هم فقط علاقه شخصی اش به حضور در ترکیب بارسلونا بوده.
۲ـ ساعت ۵/۵ یادتون نره. امیدوارم ایران کره رو هم بزنه.
۳ـ امروز قراره یه اتفاق مهم برای من بیفته که خیلی میتونه تو سرنوشتم موثر باشه. از همتون میخوام که برام دعا کنین. ممنونم
علی


------------------------------------------------------------------------------------------------------
به نام خدا

من مصطفی هستم فکر کنم ۲-۳ ماهی بشه که به خاطر درس نتونستم آپ دیت کنم اما بچه ها مخصوصا علی آقای گل که امیدوارم اتفاقی که براش قراره بیافته همون چیزی باشه که مورد نظرشه جای ما رو(من و ممد ساویولا) رو بهتر از ما پر کردن. در مورد خودم این و بگم که ۲ مرداد امتحان دانشگاه آزاد رو دادم و به احتمال ۹۰٪ قبول میشم اگه خدا بخواد ۲۳ مرداد هم امتحان سراسری هستش که خیلی من و اذیت کرده در هر صورت برام دعا کنید.

اطلاعیه
اما ما تصمیم گرفتیم که دات کامی بشیم خیلی وقته تقریبا ۶ ماه پیش این تصمیم رو گرفتیم و خیلی هم جدی بود اما خوب همه منتظر بودیم یکی پیش قدم بشه برای ثبت دامنه که کسی این کارو نکرد اما همین جا من میگم که ۲۴ مرداد تحت هر شرایطی من این کار رو میکنم انشاالله طراحی غالب رو هم patrick_fcb انجام میده همون جور که قبلا خودش گفته بود. من هم که هستم اگه خدا بخواد من میخوام ۲ تا کار رو بر عهده بگیرم یکی بررسی و تجزیه تحلیل بازی های بارسا و گزارش بازی های بارسا و دیگری هم اگه بتونیم فضای خوبی بگیریم قرار دادن صحنه های مهم بازی های بارسا مخصوصا گلهاش که فکر کنم طرفدار هم زیاد داشته باشه... .
ممد ساویولا هم هست که وزیر امور خارجه سایتمون خواهد بود از همین جا هم بهش سلام میکنم . ژاوی جون هم هست که اونم اگه خدا بخواد هر چند مدت با نوشته هاش سایت رو به پیش میبره... . مونا(تمام زندگی من فدای یه تار موهای قشنگش) هم هست که البته منچستریه اما امیدوارم که بتونم به راه راست هدایتش کنم و ازش یه کاتالانی بریتانیایی تمام عیار بسازم که مونا جان هم در مورد منچستر میخواد بنویسه و گهگدار در مورد بارسا البته موقتیه مطمئن باشید چون به زودی پیراهن شماره ۱۹۸۶(سال تولدش) بارسلونا رو تنش میکنم فعلا در حال مذاکره هستیم... .  
این بچه ها تا حالا حضورشون قطعی هستش اما من میخوام علی هم اگه بشه یاعلی بگه و با حضور خودش به سایت هممون جلوه به روز بودن و خبر رسانی رو بده که حضور علی خیلی مهمه و با حضور علی موفقیتمون تضمین شده است.
بقیه برو بچ بارسایی داش رافا مارکز - پیمان - stephan_fcb - میشائیل رایزیگر - تیاگو موتا - مستر بینام خودمون و ... هم ازشون دعوت میکنم به جمع ما بپیوندن تا اگه خدا بخواد از ۲۴
مرداد استارت تاسیس parsbarca رو بزنیم. البته این اسمی هستش که من انتخاب کردم و دوستای گلمون هنوز هیچ نظری ندادن که از همه میخوام همین جا نظرشون رو در مورد اسم سایت هم بدن . در مورد سایت هم بگم که شروع کار با بارسای دوست داشتنی خودمون خواهد بود و بعد از راه افتادنش و به حول قوه الهی موفق بودنش میخوایم به دو بخش بارسا و فوتبال تقسیمش کنیم و روز به روز کامل و کامل و کاملترش کنیم پس به امید راه اندازی
h t t p : / /  w w w . p a r s b a r c a . com
یا هر اسم دیگه ای که براش بزاریم من هم میرم و تا ۲۴ مرداد چیزی نمینویسم راستی بچه هایی که تا حالا عضو شدن و میخوان بشن لطفا آی دی یاهو مسنجرشون رو بزارن تا بتونیم به طور زنده با هم تماس داشته باشیم به امید موفقیت خودمون و بارسا.
مصطفی
نظرات 19 + ارسال نظر
امین شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ http://fcbarca.persianblog.com

سلام مصطفی جون . امیدوارم موفق باشی. حتما به وبلاگم سر زدی . من دانشجوی رشته زبان انگلیسی و به زبان اسپانیایی تسلط دارم وطرفدار دو آتیشه ساویلا هستم . اگر کمک خواستین می تونم به شما کمک کنم در ضمن تاریخچه هر تیمی رو بخواین می تونم براتون تهیه کنم .
امین

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ

salam azizzz !! khooobi !?
agha fekr konam nemishnasi mano ! na ??
man NADER az Turkey-Istanbull !!
shish sale barca parastam !!
bad jooori mikham too site ozv sham !!
pls!!
ali joon kamaki mishnase mano !!
mitoonam komaketoon konam !
age hal kardi , javabamo bedE !!
Nokare hamatoon ,NADER
forca Barca !....

رافائل مارکز شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:05 ب.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام مصطفی جون واقعا وشحالم که دوباره مطلباتو می خونم خیلی این چند وقته دنبالت گشتم ولی هیچ خبری ازت نبود خلاصه خیلی خوشحال شدم
منم همین الان اگر لایق باشم اعلام امادگی می کنم که در خدمت p a r s b a r c a . com باشم
علی جون تو هم نگران نباش اتوو ماله خودمونه

علی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ب.ظ

قبل از هر چیز به همه ایرانیا پیروزی شیرین مقابل کره رو تبریک میگم. (بازی فوق العاده ای بود. منو یاد هلند - چک انداخت)
از اینکه مصطفی بعد از مدتها اومد و در تلاشه سایت جدید راه اندازی کنه بی نهایت خوشحالم. من همیشه آرزو داشتم یه سایت داشته باشیم که همه بارساییا توش همکاری کنند. من تو این مدت که بقیه گرفتار بودن سعی کردم وبلاگمون خوب پیش بره. ولی خوب دست تنها بودم. اما خیلی دوست دارم که کم کم همه چی حل شه و بقیه هم کمک کنند. ما بهترین هوادارا رو داریم. پس باید بهترین سایت رو هم داشته باشیم. بازم از مصطفی ممنونم و امیدوارم تو درسش موفق باشه. و در آخر هم بگم متاسفانه اون اتفاقی که قرار بود بیفته اون جوری که من میخواستم نشد. به هر حال خواست خدا بود. هر چی قسمت باشه. شاید خیری توش هست ...
از همتون ممنونم.

امین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ق.ظ http://fcbarca.persianblog.com

سلام
من نمی دونم آیا به وبلاگم سر زدی یا نه . اما اگه سر زدی این مطلبا که نوشتم خلاصه اون چیزایی هست که از بارسا می دونم البته نمی خوام از خودم تعریف کنم . به هر حال اگر مایل به همکاری بودید می تونی برام پیام بگذاری
امین

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ب.ظ

سوان کره ۱ ـ ۰ بارسلونا //// خاک توسرتون برید بمیرید که با این همه یار از تیم درجه دومی کره هم باختید هههههههههه

خیلی باید احمق باشی که فکر کنی رو برد و باخت بازیهای دوستانه هم میشه مانور داد. معلومه دیگه وقتی تیممون تو لالیگا رکورد می زنه و نمی بازه باید تو بازیهای دوستانه برامون شعار بدین. برای تو و هر کس دیگه ای که اینجوری فکر می کنه واقعا متاسفم.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ب.ظ

agha salam !!!
eto't Farda harekat mikone bere barcelona !!!!
saviola ham be nazar mirese fasle bad monaco poooshE !!
gharare be safare 4 shambeye monaco beresee!!!!! :-|
kholase ma berim ,
nokare hamegi !!
baBYe
forca BARCA!!...

داش علی رضا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . انشاالله در این سایت موفق باشید . راستی اگه دات کام شدید ما رو فراموش نکید ها نرید بگید ما با بلوگ اسکایی ها کاری نداریم . راستی اپدیت کردم یه سر بزن ..........

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ب.ظ

agha 2bare salam !!
kashima 0 - 3 Barca
Gyuli 17
Guily 26
Larsson 30
felan MIN :65
tO BE CONTINUED!!...

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:49 ب.ظ

KASHIMA 0 - 5 BARCA
guily17
guily26
larsson30
Luis Garcia77
Messi89
Barca SQUAD :Rustu,Belleti,Marquez,Navaro or sylvinho,Gabri,Gerard,GVB,Guily,Ronaldinho,Larsson
Forca Barca!!

سعید دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام . خیلی چاکریم.من یه چند وقت نمینوشتم ولی دوباره میخواهم به وبلاگم سرو سامونی بدم. راستی در مورد سایت بارسای عزیز هم اگه قابل دونستین من هم میخواستم یک از نویسندگانش باشم.فعلا

مایکل رایزیگر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام
اگه ما به دردتون میخوریم ما حاضریم

مهرداد کاتالان دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام مصطفی
اگه مارو قابل بدونی دوست دارم تو www.parbarca.com عضو بشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ق.ظ

manam hastam !!!
NADER
forca barca !..

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:53 ق.ظ

agha age goal aye bazie barca ro mikhayn berin : www.ronaldistyle.com
khodam hamasho daram
age khastin mitoonam komak konam !!
albatte vase baziaye fasle ghabl
makhsooosan bazie el clasico!!!!!!!!!
Nokaram , nader
Forca Barca !!...

خیلی سایت باحالیه. همیشه دنبال اینجور سایتا بودم. ایول

ویکی والدس دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام
خیلی ازتون دلخورم
اسم تمام هوادارای بارسا در کره زمین رو گفتین به جز من!
باشه
من نیستم
خدافظ ...

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.Ronaldistyle.com

wow
RIJKAARD: i don't want eto'o !!!!!!!! agha ino ham MARCA gofte hAM Elmundodeportivo !!!!!!!!
Forca Barca !!....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ

‌baba maloom hast shoma ha kojain ?!??????
kam peydayin !!!
kolli ettefagh oftade too barca , shoma khabin !!...
baBYE , NADER
Forca Barca !...

خیلی اتفاق خاصی نیفتاده نادر جون! فقط رایکارد گفته حیفه این همه پول خرج اتوو کنن و لاپورتا هم مذاکره با آنلکا رو تکذیب کرده.

سن سی رو سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:14 ب.ظ http://milansansiro.persianblog.com

سلام آقا مصطفی . امید وارم که به زودی نوشته های شما را
در سایتتان بخوانم . من پسر خاله ( مشمی )‌هستم و عشق
میلان دارم . تازه موفق شدم وبلاگ بگیرم . دوست داشتی یک سری به من بزن . ممنون . خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد