چه خبر؟!

                                                                           به نام خدا

سلام به همه!

بابا عجب خوشگل شده این پیراهن دوم بارسا!
با همون نگاه اول یک دل نه صد دل عاشقش شدم! خیلی نازه! محشره!
امیدوارم وقتی سوسیداد رو در هفته پایانی استادش کردیم همین لباس شاهد قهرمانی بارسا باشه!


تیم باشگاهی چین؟!

آخه مگه سلطان فوتبال آسیا چشه که بارسا بره یه تیم چینی مسابقه بده!
لعنت ...

بیخیال!
بچه ها لهشون کنین!

بارسای قهرمان - شانگهای اینرناشیوناله در پیت ( یکشنبه ۸ آگوست )

یه خبر دیگه!
همون طور که میدونین تیم والیبال جوانمردان ایران دیشب چین رو با نتیجه ۳ - ۱  از نیمه نهایی حذف کرد!

تیم ملی هم که امروز بازی داره!
ببینیم بچه ها در جواب بحرین که ۲ - ۳ سال پیش نگذاشت تیم ما بره جام جهانی میخوان چکار کنن! من که برام فرقی نمیکنه ببریم یا ببازیم!
فقط دیگه دلم نمی خواد یه کرووات سرمربی تیم ملی باشه!
حالم ازشون به هم میخوره!
تو عمرمون یه مربی هلندی نداشتیم!
همین مربی چین هم ۱۰ - ۱۲ سال پیش اومد (این طور که میگفتن!) دید فوتبال ایران جنبه مربی خوب رو نداره رفت!


من که فعلا بلاتکلیف موندم! به محض روشن شدن برنامه ۱ سال آیندم شروع به کار میکنم!
حداکثر تا آخر این هفته!

در مورد سایت پارس بارسا هم جونم براتون بگه که من و بچه ها کلی زور زدیم اما نشد!
امیدوارم این یکی بگیره! ( انشالله! )

من خودم برای سایت بارسا اسمه barcafans.com رو پیشنهاد داده بودم اما خب!
من عادت دارم هر چی مصطفی میگه بگم چشم!
برای سایت هم یه پیشنهاداتی دارم مثلا اینکه به چند زبونه زنده دنیا بنویسیمش!
فارسی - انگلیسی - عربی و البته اسپانیایی!
فارسی که ماشالله همه بلدیم!
انگلیسی هم که داش نادر بلده!
اسپانیایی هم یکی بود میگفت بلده!!!! خودشو معرفی کنه!
عربی هم با خودم!
حالا درسته خیلی از عربا این چیزا حالیشون نیست (شوخیه) اما بعضیا هم پیدا میشن عاشقه بارسا باشن که اتفاقا خیلی زیادن!
به عنوان وزیر امور خارجه هم خوب بلدم مخ بزنم و یکی دو هفته ایی میرم  لاپورتا رو هم میارمش باهامون بنویسه! ( کاتالانی ) 



کنکور رو هم به سلامتی دادیم و نتایجش هم اومد!
اگه هم کسی خواست بدونه کنکورم رو چکار کردم لازم به ذکر هستش که بارسا قهرمان نشد منم خوب نشدم!  اگه رشته خوبی به تورم خورد که خوبه اگه نه که ایشالله سال بعد!

ممد ساویولا

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم و سعید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

نه رئال نه انکونا دنیا فقط بارسلونا

میخوامتون!!!!!!!!

رافائل مارکز جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ب.ظ

ممد جون چرا نشد ؟
ولی نا امید نشو
اسم وب هم باد طوری باشه که نشون بده اصل اون به زبان فارسیه
مخلصم ممنون

وروجک شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:15 ق.ظ http://pumuck

نگران نباش گل پسر! ایشالا سال دیگه!

آره!!!!!!!!!!!!!!

فرزاد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:05 ق.ظ http://farzadss.com

فقط اس اس و لاغیر

آره بابا!
به همین خیال باش!
راستی برانکو فرزاد رو بازی داد! :))

فرگل پرسپولیسی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ http://fargol.blogsky.com

:) bara ezhare vojod bod ! inam bara baba savilaye khodam ke azash khabar nadaram :-*

رافائل مارکز شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ب.ظ http://justbarca.blogspot.com

لطفا در مورد جرارد پیکه و اتوو و باروش مطلب بنویسید
مخلصم ممنون

عباس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ق.ظ http://nadaram

از همتون بارسلونایی تر هستم ومطمئن باشید زود میام

البته اگه قبولم کنید
ما هممون بارسایی هستیم
در ضمن کار تون خیلی درسته
فداتون راستی تو محل بم میگن عباس بارسایی وعاشق
کلایورت هستم حتی در نیوکاسل

ایول منم کوچیکت قبلن ممد فیگو بودم الان ممد ساویولا!
شماره ۷ بارسا ماله منه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد