(اتوو)  اولین کامرونی در بارسا


سر انجام ساموئل اتوو به بارسا پیوست .
دیروز پس از هفته ها کش و قوس سرانجام مسئولان ۳ باشگاه بارسلونا ٫ مایورکا و رئال مادرید بر سر انتقال ساموئل اتوو به بارسا به نتیجه ی نهایی رسیدند و اون عقد قرارداد به ازای ۲۴ ملیون پوند بود .    اتوو امروز ساعت ۴ به وقته اسپانیا وارد فرودگاه بارسلونا شد (با شلوار مشکی و پیراهن سفید) و به سرعت از درب خروجی ب فرودگاه خارج شد .
این هم عکسی هم که ۲ ساعت پیش هنگام ورود به فرودگاه گرفته شده‌‌ :


و اما اتوو اولین بازیکن کامرونی است که به عضویت بارسا در اومده .
ساموئل اتوو در تاریخ  ۱۰ مارس ۱۹۸۱ در شهر انکون کامرون متولد شده ٫ ساموئل از فصل ۱۹۹۶-۹۷ فوتبال خود را در اروپا ادامه می دهد ! که در تیم ب رئال مادرید توپ می زد و فصل ۹۷-۹۸ به لگانس قرض داده شد . فصل ۹۸-۹۹ هم به همین عاقبت دچار شد و به اسپانیول قرض داده شد سپس برای حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ به تیم ملی کامرون دعوت شد که به عنوان جوانترین بازیکن جام شناخته شد (با ۱۷ سال و ۳ ماه). و فصل بعد دوباره به رئال برگشت و دو فصل رو انجا سپری کرد . اخرین باشگاه ساموئل هم مایورکا بود که ۴ فصل متوالی در مایورکا توپ زد و در اخرین فصل حضورش در مایورکا ۲۰۰۳- ۰۴  در ۳۲ بازی ۱۴ گل زد .
این هم افتخاراتی که کسب کرده :
قهرمانی باشگاه های اروپا به همراه رئال ۱۹۹۸
قهرمانی جام حذفی اسپانیا به همراه مایورکا ۲۰۰۳
قهرمانی المپیک سیدنی ۲۰۰۰ ٫ دو بار قهرمانی ملت های افریقا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۲ ٫ قهرمانی جام کنفدراسیون ها ۲۰۰۳ .
مرد فوتبال افریقا ۲۰۰۳ . 
 
اولین امضایی که اتوو به یک طرفدار بارسا داد

در کلینیگ ٫ عکسی با یک بیمار 
 و اما اتوو امضا کرد 

سامئل اتوو امروز عصر طی مراسمی قرارداد ۴ ساله خود را امضا کرد و پیراهن شماره ۹ را بر تن کرد 
لاپورتا هم که سر از پا نمیشناخت ٫ خداییشم حق داره ٫ هر کسی رو که خواست خرید :


این هم اتوو تو لباس بارسا که نصیب هر کس نمیشه :



 یک خبر دیگه :
 
 باشگاه انگلیسی لیورپول خواهان لوئیس گارسیا شد و حتی پیشنهادی نیز به مسئولان بارسا ارائه کرده  ( ۶ ملیون یورو) فکر کرده خونه خالس‌!!!!!!
و اما بگیریشتاین بیان کرد گارسیا در نئوکمپ خواهدموند
 .
  
نادر


ساویولا در راه موناکو فرانسه


خاویر ساویولا، مهاجم بارسلونا در مصاحبه ای با مارکا گفت: "به موناکو خواهم رفت و تمام مراحل اداری این انتقال را پشت سر گذاشته ام."
ساویولا که به همراه تیم المپیک آرژانتین در آتن به سر می برد، در مصاحبه با مارکا گفت:

"بین ماندن در بارسا و رفتن به آ.اس موناکو، دو دل نیستم و تصمیم جدی خود را گرفته ام. موناکو پیشنهاد رسمی خود را هم تقدیم بارسلونا کرده و هم این پروژه را با فدراسیون فوتبال آرژانتین هماهنگ ساخته است. موناکو فرصت جدید و مناسبی است برای من، تا بار دیگر توانایی هایم را به نمایش بگذارم."


پویول در بارسلونا ماند

کارلس پویول، مدافع سرشناس و متعصب بارسلونا روز گذشته با توافق بر سر مبلغ صد و بیست هزار پوند در سال قراردادش را تمدید کرد.
در حالی که فلورنتینو پرس، ریاست باشگاه رئال مادرید بیهوده می کوشید و وی را که خون خود را آبی و اناری می دانست به خدمت بگیرد، شب گذشته آس و مارکا اسپانیا با تایید خبر تمدید قرارداد پویول نوشتند:

"پویول به همراه وکیلش در دفتر لاپورتا حاضر شدند و قرارداد مشروط خود را تمدید کردند. قرار شد اگر بارسلونا قهرمان لالیگا، کوپا دل ری یا لیگ قهرمانان شد و یا بهترین خط دفاعی را در یکی از این رقابت ها به خود اختصاص داد، وی مبلغ یک میلیون پوند علاوه بر دستمزد سالانه اش دریافت کند."

نظرات 6 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام به به به به بازم پوز اون دم فلورنتینو به خاک مالیده شد هر چند که اتوو به نظر من ارزش این همه پول رو نداشت اما خوب به ضایع شدن اون شکم گنده می ارزید فعلا بای

احسان شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ق.ظ http://ehsank.persianblog.com

سلام.......من تا وقتی فیگو در بارسا بود طرفدارش بودم ولی هنز هم بیشتر از ریال دوستش دارم.....به من هم سر بزن......موفق باشی وشاد

وروجک شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:05 ب.ظ http://pumuck

ای بابا! ساویولا رفتنی شد؟ ممد چی کار می کنه؟ همینجا می نویسه یا میره یه بلاگ دیگه؟ ؛) فکر نمی کردم به این زودیا از بارسا بره!

رافائل مارکز شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ب.ظ http://justbarca.blogspot.com

سلام دیگه بارسا بهترین تیم تو دنیا نه نه تو کهکشان راه شیریه
راستی اپدیت کردم سر بزتید
مخلصم ممنون

امین روسونری یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ق.ظ http://acmilan.blogsky.com

خرید اتووه رو بهت تبریک می گم اگه دوست داشتی آی دیه منو اد من درضمن من لوگوتو تا فردامی ذارم تو هم دوست داشتی بذار بعدم که من آپدیتد بیا و نظر هم بده
ممنون

ویکتور والدس دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام
من هم از یه خرید دیگه خوشحالم
اما نمی دونم چرا این یکی بهم نمی چسبه
آخه حیف خاویر جون نبود؟
واقعا که بارسا در قدر نشناسی یکه!
آخه ریکارد چی کار می خواد بکنه که از دست خاویر جون ساخته نیست؟
من واقعا ازین قضیه دلخورم
اگه جایی بود که می شد حرفامونو به روسای باشگاه برسونیم حتما می رفتم می نوشتم
واقعا که!
فقط امیدوارم ریکارد این فصل نتیجه بگیره
و گرنه من یکی با وجود تمام چیزها دوست دارم زود بیرونش کنن
به هر حال
امیدوارم بارسا موفق باشه
همیشه فکر می کردم اگه یه روز خاویر بره یه تیم دیگه منم میرم طرفدار اون میشم
اما خب ...
باید صبر کرد ببینیم چی میشه
فقط امیدوارم مثل گذشته درخشانمون
همون کاری رو که با فیگو، ریوالدو، داویدز و ... کردیم با ساویولا نکنیم
گرچه من زیاد امید ندارم که اتوو از کلایورت بهتر باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد