گفت و گو با برزیلی تازه وارد بارسلونا

سلام من رافائل مارکز هستم و از این به بعد هر چند وقت یک بار در خدمت این وبلاگ هستم
فعلا برای شروع اخرین مطلب بلاگ خودم رو در باره ادمیلسون اینجا می نویسم:


ادمیلسون ستاره تازه وارد بارسلونا از لیون فرانسه و جادوگر برزیلی سالهای دور مارسی در مصاحبه با وب سایت بارسلونا گفت : من در مورد بارسلونا چیزهای زیادی شنیده و خوانده بودم اما تازه فهمیدم که چه می گفتند

ادمیلسون گفت: در کاتالوگ هایی از کاتالونیا خوتنده بودم که بارسا نماینده هویت و ازادی خواهی منطقه بارسلونا است ولی این مساله تا حدودی در نظر من مسخره می امد چرا که اعتقاد داشتم فوتبال ارتباطی با این مسائل ندارد اما این روز ها فهمیدم که چقدر ساده می توان از فوتبال لذت برد و چاشنی تعصب و انگیزه را هم رعایت نمود

ادمیلسون گفت: در اینجا بازیکنان قبل از بازی به کشته شدگان جنگ سویل و نبرد کاتالونیا برای ازادی خواهی و استقلال طلبی ادای احترام می کنند و دعای مخصوص مسیحیان این ناحیه را قبل از حتی یک تمرین ساده پانزده دقیقه ای می خوانند. در اینجا هر بارسلونایی خود را سرباز جنگ سویل می داند و با همین طرز فکر وارد زمین می شودادمیلسون ضمن ابراز خوشحالی از حضور در تیم بزرگ بارسلونا گفت: در لیگ فرانسه هرگز از فوتبال ناب خبری نبود و من که یک برزیلی هستم هرگز دچار هیجانات خاص و شور و شوق فوتبال نمی شدم اما در لالیگا فوتبال ناب را تجربه خواهم کرد وی گفت من در نخستین لالیگا خواهم در خشید و گلزنی من که اتفاق نادری هم نیست بارها و بارها اتفاق خواهد افتاد

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:01 ب.ظ

خبر ورزشی !!!‌

رافائل مارکز دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ب.ظ

صد البته
ترجمه شده مثل لقمه حاضر و اماده

ممد پویول سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام. خوبین . بابا مگه می شه یه بارسایی دوستا خودشو ول کنه ما چاکریم مطلبو خوندم مخم تکون خورد اقا دمت گرم من چند وقته وب لاگ نمی نویسم حالا می خوام بنویسم اونم درباره رونالدینیو اگه خوبه بگو من بنویسم تا بعد............

متروکه سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

چاکر همه کاتالانی ها هم هستیم به امید پیروزی در سانتیا گو برنابیو در رئالی ها هوادارانشان وتمام ستارههای پوشالی
یاعلی ........................به رئالی ه بگو از متروکه بترسن

رافائل مارکز سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

پویول عزیز حتما بنویس چون ما هر چقدر تعداد وبلاگ های فعالمون بیشتر باشه بهتر رئالی ها رو از دور خارج می کنیم

کارلوس پویول چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ق.ظ http://m17-2004.persianblog.com

سلام به همه دوستان قدیمی و جدید بارسایی.....
دوستون دارم.....موفق باشید.....

ممد پویول پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام

ممد پویول جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام خوبی ساویولا درسته می خواد بره موناکو بای بیا تو وب لاگم بگو ........... تا بعد

ممد پویول شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ق.ظ http://game4pc.persianblog.com

سلام خوبی؟
بابا باید در این پرشین بلاگو گل گرفت . شاید حالا بیام با بلاگ اسکای بیا هر کاری داری تو گیم ۴ پی سی بهم بگو بای/.........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد