به نام خدا

خداحافظ وبلاگ 
http://barcelona.blogsky.com  انگار همین دیروز بود که با ممد ساویولا این وبلاگ رو راه انداختیم دقیقا بعد از بازی با دپور در مرحله رفت بود که من و محمد به اینجا اومدیم من از http://mazzi.persianblog.com و محمد فکرکنم از وبلاگ http://saviola.blogsky.com به اینجا اومدیم ما ۲ تایی شروع کردیم اما کم کم زیاد شدیم به طوری که الان خود من دقیقا نمی دونم چند نفر اینجا مینویسن اما همه رو دوست دارم اینجا تبدیل شد به دژ ایرانی بارسا به طوری که هیچ رئالی جرات حرف مفت زدن تو اینجا رو نداره و این پیروزی بزرگ برای ما به شمار میره که با اتحاد هم این فضا رو به وجود آوردیم.

بالاخره و بعد از ماه ها که صحبت از دات کام شدن بود ما هم دات کامی شدیم تا بتونیم بهتر و بیشتر در کنار هم باشیم دامنه ثبت شد یعنی امشب یافردا ثبت میشه (۱۰۰٪) محمد استادهاشمی (patrick_fcb) لطف کرده و طراحی سایت رو هم انجام داده البته در مورد قالب کلی هم تو خود پیش زمینه نوشته شده برای دیدن ماکت قالب اینجا را فشار دهید.

اما یه سری توضیحات رو قبلا در مورد نفراتی که خواهان عضو شدن در سایت هستند رو نوشتم اما از همه میخوام که حتما حتما حتما توی نظرات ID Yahoo خودشون رو هم بنویسن چون ما باید بدونیم که چند نفر میشیم به طور دقیق از همه می خوام که اگه قبلا هم اعلام آمادگی کردن بازهم توی ستون نظرات ثبت نام کنن بازم میگم که ما باید بدونیم دقیقا چند نفر میشیم برای پیشنهاد در مورد نوع قالب هم با محمد صحبت کنید که آدرس یاهوش:patrick_fcb هستش اما این جوری که محمد به من گفت ما باید یبار همدیگر و ببینیم که برای فیکس کردن زمان و مکان میتینگ بچه های پارس بارسا بعدا با هماهنگی قبلی بین خودمون اون رو مشخص میکنیم پس ما به سوی پارس بارسا و خود بارسا به سوی لیگ قهرمانان.

h t t p : / / w w w . p a r s b a r c a . c o m

مصطفی



سلام بچه ها . اولش یه تبریک بابت دات کام شدنمون ٫ خداییش ایوول موصطفی جون کلی حال دادی . اوچیکتم .
حالا بریم سر اخبار ٫ اخباری که شاید اخرین نوشته های این وبلاگ باشن /

رونالدینهو غایب بزرگ هفته اول لالیگا

سر انجام انتظار به پایان رسید و لالیگا شروع شد و نبض فوتبال اروپا دوباره تو اسپانیا می تپه .
تمامی تیمهای لالیگا با به خدمت گرفتن بازیکن های جدید و کاردرست یه جورایی قوی تر از سال های پیش شدن ٫ اما یه تیم اون گوشه ی اسپانیا تو ایالت کاتالان هست که تو خرید و فروش بازیکن غوغا کرده . اره بارسا واقعا غوغا کرد : بللتی ٫ لارسون ٫ ژولی ٫ دکو ٫ سیلوینهو ٫ ادمیلسون و ساموئل اتوو ۷ سرباز جدید ریکارد شدن و شاید از اول تاسیس تا حالا تیم ریکارد پر ستاره ترین تیمی باشه که کاتالان ها به خود دیدن . بارسا ۲۰۰۴-۰۵ با بارسای گذشته تفاوت زیادی کرده و اون بارسایی که چند سالی بود با هلندی هاش یاد می شد الان دیگه فقط یک جئوانی فن برونهورست داره و دیگه خبری از کوکو ٫ اورمارس ٫ رود هسپ ٫ برادران دبوئر ٫ کلایورت عزیز ٫ بوگارد ٫ زندن ٫ داویدز نیست و جاشونو به برزیلی ها دادن . حالا بارسا ۶ تا برزیلی الاصل داره : رونالدینهو ٫ دکو ٫ موتا ٫ سیلوینهو ٫ بللتی ادمیلسون و باید منتظر موندو دید بارسا با این ستاره های جدید چه می کنه من یکی خودم خیلی بهش امید بستم و اما هفته ی اول لالیگا :
آتاتیکو مادریدی که امسال با حفظ بازیکن های کلیدی فصل پیش به خصوص فرناندو تورس و خریدهای زیادی که کرده امسال حرفای زیادی واسه گفتن داره میزبان مالاگا ست ٫اسپانیول هم میزبان لاکرونیایی شده که یکی از کم خریدکننده ترین های امسال لالیگا محسوب می شه . رئال سوسیداد تو باسک از لوانته ی تازه وارد پزیرایی خواهد کرد هر چند این سوسیداد با از دست دادن دی پدره و ژابی الونسو دیگه اون تیم ۲سال پیش که نائب قهرمان لالیگا شده بود نیست ولی بازم نباید دسته کم گرفت . الباسته هفته اول مهمان سویل شده ٫ والنسیا که دیشب سوپر کاپ اروپا رو با برد ۲-۱ مقابل پورتو به دست اورده با روحیه ای بالا تو مستایا به مصاف ویلارئال میره ٫ زاراگوزا که سه شنبه ی هفته ی پیش با در هم کوبیدن والنسیا تو مستایا سوپر کاپ اسپانیا رو گرفته میزبان گتافه ی تازه وارده . مایورکا بدون  اتوو میزبان کفن پوشهای مادریدیست و باید دید مادرید با کاماچو ٫ ساموئل و وودگیت تازه وارد چه خواهد کرد هر چند ساموئل دچار مصدومیت شده و ۳ هفته قادر به بازی نیست . اوساسونا میزبان بیلبائو ست . بیلبائو تنها تیم حاضر تو لالیگاس که نه خرید داشته نه فروش و با همون نیروی فصل پیش باید تو ۳ جام بجنگه (لالیگا٫حدفی٫یوفا) نومانسیا که دوباره به لالیگا برگشته میزبان بتیسی که دوباره سرافرر (مربی اسبق بارسا) و بالا سرش میبینه و باید دید با دنیلسون ٫ الفونسو ٫ خواکین ..  چه می کونه ...

و اما بارسا
بارسا اولین دیدارشو از فصل جدید در حالی به مصاف سانتاندر میره که رونالدینهو ٫ ساویولا ٫ ادمیلسون رو تو لست ۱۸ نفرش نمی بینه . رونالدینهو که یک اسیب دیدگی مختصر داره و ریکارد که زیاد احله ریسک کردن نیست ترجیح داد تا رونی استراحت کنه ٫ ساویولا هم که ماموریت المپیکش امروز صبح با قهرمانی تموم شد و کم کم داره بر میگرده البته دیگه فکر نکنم برای بازی بلکه برای تعیین کردن باشگاه ایندش .
لیست ۱۸ نفره بارسا برای دیدار با ریسینگ سانتاندر ~~>
دروازه بان : والدس ٫ روبن
مدافع : مارکز ٫ گابری ٫ پویول ٫ بللتی ٫ الگوئر ٫ برونهورست ٫ ناوارو
میانی : دکو ٫ ژاوی ٫ جرارد ٫ موتا
مهاجم : ژولی ٫ اتوو ٫ لارسون و اوریول ریرا

توضیح : اوریول ریرا یکی از مهاجم های تیر تیم ب بارساست که ریکارد خیلی باهاش حال کرده و مسینکه اسمشو امسال زیاد خواهیم شنید .
روشتو رچبر ۱ سال قرضی در فنرباقجه ی ترکیه

روشتو رچبر ترک که تو انتخابات ریاست باشگاه یکی از تبلیغاب رائ اور خوان لاپورتا محسوب می شد تو ترکیب ریکارد جای نگرفت و به غیر از چند بازی که عمل کرد خوبی هم نداشت بقیه فصل نیمکت نشین فیکس تیم بود یه دلیل دیگه واسه نیمکت نشینیش غیر اروپایی بودنش بود رو همین حساب یه سال قرضی برگشت ترکیه
و اما یه خبر توپ
ادمیلسون با پاسپورت ایتالیایی

ادمیلسون مدافع تازه وارد بارسا از جمعه ی اینده دو ملیت خواهد داشت : برزیلی‌ و ایتالیایی .
ادمیلسون که قبل از گمپر گاپ راهی اتالیا شده بود سر انجام موفق به کسب پاسپورت ایتالیایی شد و شماره ۱۵ بارسا از این به بعد به راحتی تو همه ی بازی ها میتونه شرکت کنه هر چند تو ۲ بازی اول لیگ نمیتونه شرکت کنه تا پاسپورتش اماده بشه٫ حالا بعد از کرایه دادن روشتو به فنرباغچه بارسا فقط ۴ بازیکن غیر اروپایی داره : رونالدینهو ٫ سیلوینهو ٫ اتوو و مارکز . که البته سیلوینهو در تلاش تا بتون ملیت اسپانیایی بگیره که اگه همچین اتفاقی بیفته دیگه ریکارد فقط ۳ بازیکن غیر اروپایی  خواهد داشت و هیچ دغدغه ای برای چیدن ترکیبش نخواهد داشت .
   
نادر
نظرات 4 + ارسال نظر
رافائل مارکز شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
مصطفی جون من به عنوان اخرین کسی که عضو این وبلاگ شدم با افتخار تمام حاضرم در خدمت بارسا و وب فارسیش باشم
مخلصم ممنون

مهدینهو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

سلام.منم هستم.منم میخوام عضو بشم چون عاشقانه بارسارو دوست دارم...من حدود ۶ سال هست که عاشق بارسا شدو در حالی که ۱۷ سالم هست.خوب مرثی از راه انداختن این سایت.به امید پیروزی.............

نادر یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام مصطفی جون ٫ خیلی حال دادی باز ----ایووول-----
من که هستم ولی یه چی میخاستم ٫ هر کی میاد ثبت نام کنه asl خودشوهم بده که بیشتر بشناسیم تازه واردارو ..
نوکرم . نادر @};-

ویکتور والدس یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ

بچه ها دستتون درد نکنه
خیلی باحال بود
هرجا بارسا باشه ما هم هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد