آقا تیمو عشق کردین یا نه؟؟؟
بدون ستاره اصلیمون هم همه رو چپ و راست میکنیم!
والا این جولی که نفس من بیده حال ریسینگو گرفت همون طوری که حال رئالو گرفت. عجب گلی زد ولی ( چه گلایی هم نزد!) فقط از بازی دیروز من سر یه موضوع قاط زدم چرا لارسن به اون خوبی ر کشید بیرون بجاش؟ اینیستا رو آورد؟ نمیگم اینیستا بده هااااااااا سو ء تفاهم نشه یه وقت ولی لارسن که خدا بازی میکرد و چرا کشید بیرون؟؟؟؟؟
در ضمن جای لویس گارسیا نفس دوم منم خالی بود اگه بود میتونست بجای بلتی که من فکر میکنم تو حد و اندازه های بارسا نیست بازی کنه
به هر حال درست میشه داداش....جا میفتیم مثل چی! کاشکی اتوو قدر موقیتاشو بیشتر میدونست..یه ۳۰ یا ۴۰ تایی خراب کرد فکر کنم. از بارسا که بگذریم میرسیم به خر شانس ترین تیم دنیا که من هر چی از این تیم بیشتر بدم میاد بیشتر تلوزیون نشونش میده
این انگلیسیای احمق به خاطر اون چپول بکهام کلی از این رئال تعریف میکردن حالا شد بکهامو اوون. این گزارشگر شبکه اسکای دهن خودشو سرویس کرد با این پاس گل پاس گل کردنش که آره اوون پاس گل داده! واااااااااااااای که اگه اینا این کاسیاسو نداشتن وااااااااای که هر چی میکشم از دست این ایکره میکشم ۱۰۰تایی نجات داد فکر کنم
بسه دیگه زیاد حرف زدم
همون طور که قول داده بودم گلای بازیو میزارم تو وبلاگ
 
این از عکسای بازی:







اینم از گلای بازی:
 
*(اگه هنوزم نتونستید فیلما رو ببینید این برنامه پایینی آخرین راهیه که به نظرم رسیده! امکان نداره فایلی رو باز نکنه...فقط باید این فیلما رو بگیرید بندازید توش ...یه نوع media player دیگه!)    

     Download کنید حالشو ببرید! ----------->  media player classic 


  گل اول :  جولی(3.02 Mb)           گل دوم :‌ اتوئو (2.66 Mb)

    حامد                   
نظرات 9 + ارسال نظر
نادر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام حامد جون
ایوول . کلی حال داد ولی نتونستم بازی ره ببینم :(
تو از کجا دیدی‌؟؟؟؟
راستی ID خودتو بده ..!
نوکرم . نادر

حامد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام نادر جون

ایمیل من hamed_barca@yahoo.com اگه تونستی یه off در بده بگو نادری منم add کنم شما رو

بازی رو تو شبکه sky sports نگا کردم ولی al jazeera sport هم بازیها رو نشون میده. حیف که من نمیتونم اینجا arab sat رو بگیرم چون بعضی وقتا sky بازیهای بارسا رو نشون نمیده
راستی این گلایی که من گذاشتمو تونستی ببینی یا نه؟؟؟؟؟؟؟

رافائل مارکز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ب.ظ

زنده باد بارسلون ولی من بازم نتونستم گلهارو ببینم

ممد پویول دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام . تبریک می گم برد کوبنده بارسا رو فصل و خفن شروع کردیم به امید خدا بقیه فصلم خوب سپری می کنیم ...

مصطفی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام حامد جون آقا این گل های بازی با ریسینگ یه مشکلی داره یه نگا بهش بنداز فعلا بای

حامد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.eshghekasif.persianblog.com

سلام....خیلی کارتون درست...خدا قوت....مارو هم در یابید.....idie man ....hamed_2dare....

حامد سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:14 ق.ظ

آقا من که اعصابم ریخته بهم

این free host تو سرش بخوره

از دیروز تا حالا ۴ بار گلای بارسا رو upload کردم ولی هی پاک میشه
اصلا گور پدرش یه host دیگه پیدا میکنم

حامد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.eshghekasif.persianblog.com

سلام.....این wallpaperهات نمیاد یه فکری به حالش بکن.

مهرداد کاتالان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ق.ظ

بابا من هر کار می کنم نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد