به نام خدا

بعد از اولین روز از مسابفات لالیگا فرانک ریکارد احساسشو بعد از اولین بازی در گزارش ویژه ای به   www.fcbarcelona.com  بیان کرد‌ .
از دیدار یکشمبه شب مقابل ریسینگ چه برداشتی کردید ؟
ما در بازی از کارهایی که باید انجام می دادیم اطاعت کردیم و همه را به خوبی انجام دادیم و بازی رو به خوبی گردوندیم و کنترل کردیم و به راحتی می تونیم بگیم که مستحق پیروزی بودیم .
ایا می شه از الان درباره ی قهرمانی بین بارسا و رئال مادرید حرف زد ؟؟؟
نه ٫ به نظر من در لیگ اسپانیا تیم های مدعی زیادی وجود داره و هیچ چیز رو نمیشه پیش بینی کرد .نتیجه ی هر بازی تو زمین بازی یادداشت می شه .پس مهم اینه که هرچه بیشتر تمرین کرد و تا حد ممکن به امتیازات خود افزود .
بنابراین شما خود را به عنوان شانص قهرمانی میبینید ؟
من هرگز به عنوان یک برگزیده صحبت نمی کنم‌ برای اینکه من فکر میکنم که همیشه باید به حریف احترام گداشت . تاریخ نشان می دهد که اغلب تیم های بزرگ امتیاز های زیادی رو به خاطر خود بینی از دست داده اند .وظیفه ی ما این است که همیشه متمرکز باشیم قبل از اینکه بخواهیم یک تیم باشیم .
ایا می تونید تحلیلی از کل بازی ارائه کنید ؟
مثلا دروازه . من پیرو این مفهوم هستم که دروازه بان کار بسیار سختی تو دروازه داره به طوری که باید از یک باشگاه(انجمن) دفاع کنه و تیم مربیگری باشگاه ۳ دروازه بان جوان رو در اختیار داره و شخصی به نام Juan Carlos Unzué تجربه ی خودشو زمیمه ی این کار کرده و با پرورششان این ۳ جوان رو به باشگاه اهدا کرده . والدس داره خیلی خوب کار می کنه . جوان ٫ سختکوش است و به باشگاه هم خیلی تعهد داره علاوه بر این ها سرشار از حرات و شجاعت است من پشتیبان تمامی اهمال او هستم و اما خورگوئرا نشان داده که هر وقت وارد زمین بشه موفق عمل می کنه و روبن نیز حوانتر و بیمه است .
دفاع مستحکم با وظیفه ی تهاجمی !
این طبیعیست . زیرا همواره فلسفه ی معین بارسا بدست اوردن نتیجه و نمایش یگ بازی جداب بوده و خواهد بود . ما یک تیم بزرگ داریم که حمله کنیم پس بایستی این کار رو انجام بدیم .  ما یک گروه بازیکن با ظرفیت دفاعی داریم که تمامی انها در هنگام حمله نیز پشتیبان تیم هستند .
مرکزی با زمینه ای خلاق
مطمئنا ٫ این فصل ما بدون شک یک خط میانی مقتدر داریم که به وسیله ی بازیکن هایی با افرینندگی بالا سر هم شده است . هر بازیکن تفسیری متفاوت از نقشش رو روی زمین انجام می ده اما باید لایق باشد که راجه به همه٫ یکی فکر کند .

نوک حماه ای که گل را تظمین می کند :

ما اینو داریم . اونجا کسایی هستند که به محض اینکه حمله کنند وظیفه ی خود رو به طور مثبت انجام می دهند .
چه تفاوت هایی بین باریکن های فهلی و بازیکن های فصل پیش وجود داره ؟
نمیشه این دو دسته بازیکن ها رو با هم مقایسه کرد چون بازیکن های قدیمی کسانی بودند که مدت زیادی رو در این باشکاه سپری کردند و در خیلی مواقع  برای باشگاه کارهای مفیدی انجنم داده بودند  اما اینک ما تعدادی بازیکن متفاوت و جدید کار می کنیم و مهم این است که در بازی های یش فصل بازیکن ها موفق شدند یک تیم واحد تاسیس کنند این خیلی مهم است و باید به بازیکن ها تبریک گفت . حالا یک بنیاد شدیم و ابزار خوبی در اختیار دارم و باید خوب کار کنیم و الا به متیحه ی دلخواه نخواهیم رسید ....
 ادامه ی گزارش در یادداشت بعدی..
  
    نادر
نظرات 12 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ http://jabbmfcfootball.persianblog.com

سلام
من از وبت خوشم اومد ولی نتونستم کامل بخونمش بعد بهت سر میزنم....
شما هم یه سری به مه بزن.............

رافائل مارکز سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام به جمیع بر وبچز یه خبر توپ : سیلوینهو گذر نامه اسپانیایی گرفت به همه طرفدارای بارسا تبریک می گم
بعدا می بینمتون

ممد پویول چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام مطلبتو خوندم منم آبدیت کردم بیا....

نیما ـ بارسا۲۰۰۰ چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
بچه ها من مین بوردم سوخته اگه درست شد در خدمتیم

مرحوم پیپو گنزالز ! پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:22 ب.ظ http://goog.persianblog.com

به ! سلاااااااااااام !!! ... این پسرخاله ء ما هم اینجاس دیگه !؟! ... بابا آخه چند تا وبلاگ !؟! ... از بس مهاجرت کردین من قاطی کردم !! الانم مطمئن نیستم درست اومده باشم !! ... چطورییییییی حالا !؟! ... من اومدم بگم زنده هستم کماکان !!! :) ... alive & well & living in !! ;) ... آره قربونش ! ... قربان شما فعلآ ... بازم میام این طرفا ! ...

مهدینهو شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

سلام.ایول به بارساااااااااا.بابا پس این سایت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایدین استقلالی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:32 ق.ظ http://myaidin.blogspot.com

زنده باد بارسلونا---کس ننه رئال مادرید

سعید شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:40 ب.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام.پیروزی بارسا در اولین دیدار را به همه بارسلوناییها تبریک میگم.راستی من هم آماده همکاری با یت ژارس بارسا هستم.

مهدینهو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

سلام.بابا کوشین پس؟؟؟؟؟ این سایت که هنوز باز نشده.ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرجان پرسپولیسی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:19 ب.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com

سلام.ممنونم که به بلاگم سر زدی.واقعا تفاوت مصاحبه‌های خارجیا با ایرانیا چقدر زیاده!هم سوالا و هم جوابا! با تبادل لینک موافقی؟بازم بهم سر بزن پرسپولیسی.فعلا بای

[ بدون نام ] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری . اگه تونستی یه سر به من بزن . با تبادل لینک موافقی ؟ موفق باشی .
قــــــــــــــــــــــــــــــــرمـــــــــــــــــــــــــــــــزته

آرمین پرسپولیسی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 ب.ظ http://persepolis-armin.persianblog.com

شرمنده یادم رفت اسم خودم رو بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد