جام قهرمانان ( قسمت اول )

 

به نام خدا


یادش به خیر!
داداشای دی بوئر - اورمارس - پاتریک - رایزینگر و این اواخر که ون برونکهورست و داویدز هم اومدن
!
کلی حال میکردم هر هفته بازیه تیم محبوبم ، هلند + کلی بازیکن دیگه که عاشقشون بودم رو با پیرهن عشق ، پیرهن مقدس بارسا میدیدم
!
خیلی بی رحمن! لااقل یه دونه یه دونه میرفتن نه اینجوری
!
الانم که ساویولا رفته و کسی چه میدونه شاید برنگرده
!

میخواستم همراه هر ارسال از بازیکنایی که رفتن بنویسم دیدم نظر شما هم بپرسم بهتره! خب؟! بنویسم خوبه یا کاره بی خودیه؟
!


خب
!
من که امسال هر ۳ تا جام + سوپر جام یوفا رو میخام
!
البته علاوه بر انتخاب بارسا به عنوان بهترین تیم باشگاهی سال
!

بریم سر گروه ها
!
بازی های گروه A - B - C & D یه تاریخ و بازی های گروه های E - F - G & H هم یه تاریخ دیگه برگزار میشه ( یه روز بعد با قبل
! )


گروه بارسا ( F‌ ) :‌ بارسا ( کاتالان ) - سلتیک ( اسکاتلند ) - میلان ( ایتالیا ) و شاختر دونتسک ( اکراین
)

گروه بارسا از گروه های واقعا مشکل این دوره هستش و تیم ها واقعا رقابت خوبی رو خواهند داشت
!
اولین بازیه بارسا ۱۴ سپتامبره که در زمین سلتیک برگزار میشه تیمی که پارسال جام یوفا رو ازمون گرفت
!


بازی های گروه F :


رفت : ۱۴ سپتامبر
برگشت :  ۲۴ نوامبر


بارسا - سلتیک ( میزبان : سلتیک )
میلان - شاختر ( میزبان : شاختر )


رفت :  ۲۹ سپتامبر
برگشت : ۷ دسامبر


بارسا - شاختر ( میبان : نو کمپ )
میلان - سلتیک ( میزبان : میلان )


رفت : ۲۰ اکتبر
برگشت : ۲ نوامبر


بارسا - میلان ( میزبان : میلان )
سلتیک - شاختر ( میزبا :‌ شاختر )



بقیه گروه ها


گروه A : دیپورتیوو - المپیاکوس - موناکو - لیورپول

گروه B : بایرن لورکوزن - رئال مادرید - رم - دیناموکیف

گروه C :
آژاکس - یوونتوس - بایرن مونیخ - ماکابی

گروه D : منچستر - فنرباغچه - لیون - اسپارتاپراگ

گروه E : آرسنال - ایندهوون - پاناتینایکوس - روزنبرگ

گروه G : اینتر - والنسیا - اندرلخت - وردربرمن

گروه H : پورتو - چلسی - سسکا - پاریس سن جرمن




بقیه بازی ها

تیم های سمت راست میزبان هستند.



بازی های رفت :


۱۴ سپتامبر :‌

گروه E :

آرســــــــنال - ایندهوون 
پاناتینایکوس - روزنبـورگ

گروه G :

اینــــــتر - وردربرمن
والنسیا - اندرلـخت

گروه H :

پورتــــــــــــــــــــــو - سسکا
پاریس سن جرمن - چلسی




۱۵ سپتامبر :‌

گروه A :

دیپورتیوو - المپیاکوس
لیورپــول - موناکــــــــو

گروه B :

بایرن لورکوزن - رئال مادرید
اث رم - دیناموکــــــــــــیـف

گروه C :

ماکابی - بایرن مونیخ
آژاکـس - یوونتــــوس

گروه D :

فنرباغچه - اسپارتاپراگ
لیـــــــون - منچســــــتر



۲۸ سپتامبر :

گروه A :

موناکــــــــو - دیپورتیوو
المپیاکوس - لیورپـــول

گروه B :

دیناموکیف - بایرن لورکوزن
رئال مـــــــــــــــــادرید - رم


گروه C :

بایرن مونیخ - اژاکس
یوونتـــــوس - ماکابی


گروه D :

منچســــــتر - فنرباغچه
اسپارتاپراگ - لیــــــــون


۲۹ سپتامبر :

گروه E :

آیندهوون - پاناتینایکـــــــوس
روزنبــرگ - آرسنـــــــــــــــــال


گروه G :

اندرلخت - اینتـــــــر
وردربرمن - والنسیا


گروه H :

سسـکا - پاریس سن جرمن
چلسی - پورتــــــــــــــــــــــو



۱۹ اکتبر :

گروه A :

لیورپول - دیپورتیـــوو
موناکـو - المپیاکوس


گروه B :

بایرن لورکـــــوزن - اث . رم
رئال مـــــادرید - دیناموکیف


گروه C :

آژاکــس - ماکابـــــــی
یوونتوس - بایرن مونیخ


گروه D :

فنر باغــــچه - لـــــــیون
اسپارتا پراگ - منچستر




۲۰ اکتبر :

گروه E :

پاناتینایکوس - آرســـنال
روزنبـــــــرگ - آیندهوون

گروه G :

اندرلخت - وردربرمن
والنسـیا - اینتــــــــر


گروه H :

چلســــــــــــــــی - سسکا
پاریس سن جرمن - پورتــــو


بازی های برگشت :



۲ نوامبر :‌

گروه E :

آرسنـــال - پاناتینایکوس
ایندهوون - روزنبـــــــرگ

گروه G :

وردربرمن - اندرلخت
اینتــــــــر - والنسیا

گروه H :

سسکا - چلســــــــــــــــی
پورتـــــو - پاریس سن جرمن

۳ نوامبر :

گروه A :

دیپورتـــیوو - لیورپول
المپیاکوس - موناکو


گروه B :

دیناموکیف - رئال مادرید
اث . رم - بایرن لورکوزن

گروه C :

بایرن مونیخ - یوونتوس
ماکابـــــــی - آژاکـــس

گروه D :

لــــــیون - فنرباغـــــچه
منچستر - اسپارتاپراگ



۲۳ نوامبر  :

گروه A :

موناکـــــــو - لیورپـــول
المپیاکوس - دیپورتیوو


گروه B :

دیناموکــــــــــیف - اث . رم
رئال مادرید - بایرن لورکوزن


گروه C :

بایرن مونیخ - ماکابی
یوونتـــــوس - آژاکس

گروه D :

منچستــــــر - لـــــــیون
اسپارتا پراگ - فنرباغچه

۲۴ نوامبر :

گروه E :

آیندهوون - آرسنـــــــال
روزنبــرگ - پاناتینایکوس


گروه G :

اندرلخت - والنسیا
وردربرمن - اینتـــــر


گروه H :

سسکا - پورتــــــــــــــــــــــو
چلسی - پاریس سن جرمن


۷ دسامبر :

گروه E :

آرسنـــــــال - روزنبــرگ
پاناتینایکوس - ایندهوون

گروه G :

اینتــــــر - اندرلخت
والنسیا - وردربرمن

گروه H :

پورتـــــــــــــــــــــو - چلسی
پازیس سن جرمن - سسکا




۸ دسامبر :

گروه A :

دیپورتیووه - موناکـــــــو
لیورپــــول - المپیاکوس


گروه B :

بایرن لورکوزن - دیناموکیف
آث رم - رئال مــــــــــــادرید

گروه C :

آژاکس - بایرن مونیخ
ماکابی - یوونتــــوس

گروه D :

فنرباغچه - منچستـــــر
لـــــــیون - اسپارتاپراگ




در پایان هم از همتون به خاطر این غیبت ۱ ماهه معذرت میخوام!

جونم براتون بگه تا برگشتن ساویولا و از اونجایی یه عمر دروازه بانی کردم و عاشق دروازه بان ها و خصوصا ویکی والدزم ، میتونین منو با اسمه پایین صدا کنین!

یه پیشنهاد :

البته این پیشنهادم د صورتی ۱۰۰ درصد عملی میشد که همه بچه ها یه شهر بودیم اما خب! مشکلی نیست!
پیشنهاده من درباره به راه انداختن یه تیم خیابونی بود مثل اینایی که این زمین اون زمین بازی میکنن!
این لایحه فعلا فوریتی نداره بعد از لایحه چند فوریتی دات کام شدن مورد بررسی قرار میگیره!
از الان بگم من خیلی وقته دروازبانی رو کنار گذاشتم و دروازه بان نمیشم!
من باله راستم چپ هم میتونم بازی کنم مثل اورمارس! 


ممد والدز

ادامه دارد ...

نظرات 13 + ارسال نظر
رافائل مارکز سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ب.ظ

محمد جون بازگشتتو بهت تبریک می گم
اصلا یادم نبود وقتی دیدم نوشتی بارسا سه شنبه هفته دیگه بازی داره واقعا شوکه شدم
بزار از الان بگم : بارسلونا ۳-۰ سلتیک اتوو و رونی و شاید هم ادمیلسون گل می زنن
من که به نوبه خودم پیروزی بارسا رو برابر سلتیک به همه تبریک می گم

مهدینهو چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

یکی به من بگه این سایت چی شد؟؟؟

رافائل مارکز چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ب.ظ

تبریک می گم: ایران ۲-۰ اردن
تا بعد

رافائل مارکز چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ب.ظ

بازم تبریک می گم: فرانسه ۲-۰ ایسلند گل اول فرانسه رو لودویک ژولی زده
تا بعد

ویکتور والدس پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:20 ق.ظ

داداشی سلام
باز هم قسمت شد که من و تو بشیم یکی!
خاویر رو که بدبخت کردیم!
خدا به داد ویکتور برسه!
البته بگما چون من اول برداشتم جاهای خوبش مال منه!!!!!!
در ضمن
پیشنهادت عالی بود
من میشم رونالدینیوی تیم
پایتیم داداش!
با فوریت زیاد!

ممد پویول پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:14 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام و تبریک. آقا نمی یاین تبادل لینک کنیم بهم خبر بدین .
تابعد.................................................

حامد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ق.ظ

ببین ممد جون از این اسمایی که بالا گفتی من میگفتم که به جز کلایورت همه باید میرفتن تا اینکه مصاحبه کلایورتو تو روزنامه سان خوندم
من یکی از طرفدارای کلایورت بودم ولی اون یه جوری مصاحبه کرده بود که انگار مجبورش کردن تو بارسلونا باشه. بازیکنی هم که تعصب نداشته باشه همون بهتر که بره!
ساویولا هم خوشحالم که رفت چون اگه تو بارسلونا میموند مجبور بود تو بارسلونا نیمکت نشین باشه ولی الان میشه مهاجم اصلی موناکو که خدا کنه اونجا اونقدر خوب بازی کنه که مجبور شه برگرده بارسا
راستی دیدین تو رئال چه رفاقتی وجود داره؟!!!!
اول که گوتی از اون انتقاد کرد! (حیف که از بازیکنای رئال فقط از گوتی خوشم میاد! آخه یار دوازدهم بارساست همیشه!) بعد که فیگو گفته پرس اشتباه کرده که اوون رو آورده
مورینتس هم که بدون شک بهترین مهاجم رئاله همیشه رو نیمکته و معلوم نیست همین روزا با کاماچو درگیر شه! پس اگه ساویولا نمیرفت بین بازیکنای بارسا هم همین مشکلات بود.
بارسای الان رو عشق است که از دقیقه اول تو خونه حریف حمله میکنه پس دیگه نباید به خاطر این بازیکنایی که رفتن خودمونو ناراحت کنیم. بارسا مثل رئال نیست که اگه یه بازیکنشون نباشه از سویل ۴ تا بخورن!!!!

علی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ق.ظ

منم از رفتن کلایورت خیلی ناراحت شدم. اصلا بخاطر اون طرفدار بارسا شده بودم. ولی کاش همون فصل پیش میرفت. اونوقت تو اوج بود و میتونست به آرسنال تیم مورد علاقش بره. ولی حالا تو نیوکاسل فرصت درخشیدن رو پیدا نکرده. امیدورام این همه ناکامی زود تموم شه تا حداقل تو تیم ملی بازی کنه.

رافائل مارکز جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام منم تو یه مصاحبه از کلایورت خونده بودم که گفته بود ریکارد بی فکر ترین مربی دنیا است اون تمام اعتقادات کاتالونیا رو به باد تمسخر گرفته بود من که خوشحال شدم رفت

ساسا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.rooz-e-milad.persianblog.com

سلام
من الان واقعاْ خوشحالم که آدمایی مثل خودمو پیدا کردم
راستی وبلاگ من شامل تاریخ تولد بازیکنای جهان فوتباله که اول هر ماه اونو به روز می کنم
اگه لطف کردینو وبلاگ منو هم معرفی کردین ممنون میشم.
من فکر می کردم طرفدارای تیم رویایی بارسا توی ایران کم باشن ولی دیدم که انسانهای بزرگی توی ایران بزرگ زندگی می کنن.
به امید قهرمانی بارسا توی هر سه جام...
فعلاْ با...بای

ممد پویول شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.برو بچ خوبین؟
آقا منم اون حرفهای بی ربط کلایورت رو خوندم. کلایورت بهونه ای داد به این وبلاگهای رئالی.
ساویولا هم می دونست با اومدن لارسن و اتوئو اون تو بارسا نیمکت نشین میشه......
یه سر به من بزنید........... تابعد.........

رافائل مارکز شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام امشب بارسا ۴-۰ سویل
رونالدینهو ژولی لارسن و اتوو گل می زنند
تا فردا

مهتاب شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ب.ظ http://jabbmfcfootball.persinblog.com

سلام
ممنون که سر زدی.............
من دیوونه ی بارسلونام چون تنها بارساست که میتونه سفید پوشان برنابورو کوچیک کنه.........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد