دعوت به همکاری !

سلام !
اگه نوشته های وبلاگ رو دنبال کرده باشین، با توضیحاتی که مصطفی در مورد یه سایت جدید داده ، حتما می دونید که قراره بزودی اولین سایت رسمی هواداران بارسلونا در ایران رو راه بندازیم و فعلا سایت www.parsbarca.com رو ثبت کردیم. (دست مصطفی درد نکنه!)
اگه همه چیز خوب پیش بره، ان شاءا... حدودا از یک یا دو هفته دیگه، در این سایت شروع به کار می  کنیم.
البته با اینکه این سایت در مورد بارسلونا و لیگ اسپانیاست ، ولی قرار شد که بعدا ، در مورد
لیگ های مهم اروپا (و شاید لیگ ایران) هم قسمتی داشته باشه و خلاصه یه سایت جالب و فعال در زمینه فوتبال مدرن ارائه بشه.
حتما می دونید که این کار، بدون همکاری شما اصلا امکان نداره !! راه اندازی و هدایت یک سایت ، مثل وبلاگ نیست که با یک یا دو نفر بشه اونو جمع کرد و اداره کرد.
برای همین می خواستیم یه اعلام عمومی کنیم که :
اگه اهل مطلب فوتبالی نوشتن ، نقد بازی فوتبال ، ترجمه و جمع آوری اخبار ، نقد و بررسی تیمها و بازیکنان مختلف (به شکل افراطی و غیر افراطی) ، شاخ و شونه کشیدن برای تیمهای دیگه و ... خلاصه هر فعالیت فوتبالی که فکر می کنین به درد یک سایت فوتبالی می خوره ، هستین، حتما یه ایمیل برامون بفرستین و نظر و پیشنهاد و زمینه همکاریتون رو برامون توضیح بدین.
email : mam [at] ostadhashemi [dot] com
ما هم براتون یه ایمیل می فرستیم و یه سری شرایط رو اعلام می کنیم. آخرش هم اگه با هم کنار اومدیم، خیلی خوشحال میشیم که یه سایت فوتبالی و کم نظیر رو با کمک هم بچرخونیم.
email : mam [at] ostadhashemi [dot] com

+++ منتظر ایمیل های شما هستیم !

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدینهو دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

سلام.من حاضرم با شما همکاری کنم. براتون هم میل میفرستم.فقط یه مشکلی هست.من با اینکه دسترسی به ماهواره دارم(مثل خیلی های دیگه) ولی نمیدونم که با کدوم شبکه باید بازی های بارسارو دید؟ خیلی تو کفم.فقط بگید که چه فرکانسی داره و حتما هم روی هات برد باشه.اینجوری میتونم کمکتون باشم.همینجا جوابمو بدبد.منتظرم.بای

مهدی جان نادر راست میگه!
اما اگه رسیور شما کارت هم میخوره میتونی از کانال های پولیش استفاده کنی!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نادر!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ق.ظ

ده اخه داداشه من ٫هم خر می خوای هم خرما!!
یک اینکه هات برد نداره !!! باید عرب ست باشه
دو اینکه هر فرکانسی می خوای : www.satfootball.com داره٫ یه نیگاه بنداز
در ضمن داش مصطفی ما که اوچیکتم هستیم خودت میدونی! پایتم تا ته تش !
نادر

رافائل مارکز دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام من نوکره هر چی بارسایی هست هستم با تمام وجود در خدمت سایتم

ممد پویول دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:29 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام. خوبی؟ به ما سر نمی زنید چرا؟ ما رو یادتون رفته؟
من همیشه سر می زنم.....

ممد والدز سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ق.ظ http://barcafans-club.co.sr

من که فقط در صورتی حاظر به همکاری هستم که برام دعوتنامه کتبی بفرستید!! D:

عابدزاده = عقاب آسیا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ق.ظ http://ghermezeteh3.persianblog.com

سلام. خوبی؟ منو که می شناسی. من نویسنده وبلاگ عابدزاده هستم چند وقتی بود آپدیت نکرده بودم. به هر حال الان خدافظی کردم و خواهش می کنم که به متن خدافظی من تو وبلاگت لینک بدی. به یاد اون روزا که من به شما لینک می دادم. موفق و سلامت باشی. قربانت. یا علی مدد

رافائل مارکز سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ

خبر خبر خبر
یه خبر توپ به همه هوادارا:
امشب می تونید بازی بارسا رو از شبکه سه ببینید

امین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ب.ظ

امشب بازی بارسا-سلتیک یادتون نره

رافائل مارکز چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ

نیمه اول تموم شد بارسا انگار داشت با رئال بازی می کرد یه بازی کاملا تمرینی و ساده
تا نیمه دوم

رافائل مارکز چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:50 ق.ظ

اقا بردیم گفتم این بازی مثل بازی با رئال راحته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد