لا لیگا
هفته ی سوم لالیگا ساعاتی پیش با شکست رئال مادرید در بارسلونا وصدر نشینی فعلی تیم دوم شهر بارسلونا یعنی اسپانیول اغاز شد.
در راستای این مسابقات امشب ۳ دیدار برگزار شد که در مهمترین انها اسپانیول میزبان رئال بود که در این بازی خشن که سالگادو و ساموئل اخراج شدند رئال با حساب ۱-۰ مغلوب اسپانیول شد . تک گل بازی توسط رودریگوئز! در دقیقه ی ۴۱ ثبت شد.
(ضمن اینکه رائول تامودو از اسپانیول ۳۱ و رونالدو ۵۰ پنالتی خراب کردند.)
در دیگر بازی امروز اوساسونا ۳-۲ زئال بتیس رو شکست داد تا فقط برای ۲۴ ساعت در رتبه ی دوم قرار بگیرد. ضمن اینکه الان هم یک بازی در جریان است که والنسیا ۲-۰ با گل های دی وایو از رئال سوسیداد پیش است!!

  نادر

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ http://navid9.co.sr

سلام . حالا که نتیجه رو نوشتی . پست فطرتی داور رو هم بنویس . بنویس که پنالتی اسپانیول رو دو بار تکرار کرد . بنویس خودش هم نفهمید چرا ساموئل رو اخراج کرد .زیاد خوشحال نباشین تا دو سه هفته دیگه رئال واقعی رو میبینین .

ببین داداش من! گندشو درنیار دیگه٫ هر روز یک بهونه
تموم نمی شه بهونه هاتون؟ خدایی خاک بر سرتون که دیگه داور بهونه می کنین! خیییییییلی بدبختین٫ دلم به حالتون می سوزه...
نادر

حامد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ق.ظ

ایشاالله فردا سومین برد

راستش حامد جون این بازی شاید از بازی سلتیک هم سخت تره! توررس رو اوج٫ سالوا ردیف٫ ولی بازم می زنیم٫ حدسم ۲-۱(بارسا) هر کی حال کرد یک حدسی بزنه!..

حامد ـ بارسا! یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ق.ظ

ایوووووووول!
آقا من فکر میکنم داور تو تلوزیون ما یه اشتباه کرد! چون تو تلوزیون ما سالگادو رو اخراج نکرد!فقط ساموئل (عجب دفاعیه! دمش گرم! ۲ بازی ۲ اشتباه!!!!خدا حفظش کنه از وسط نصفش کنه!)
راستی من پنالتی اولو فکر کردم کارلوس میخواد بزنه!
تازه شبکه sky sports که یه شبکه رئال مادریدیه گفت داور باید پنالتی دوم رو هم تکرار میکرد ! یه مطلب دیگه هم اینکه آقا حامد بالایی عجب اسم باحالی داری! پس برا اینکه قاطی نشه اسم من با شما من از حالا با اسم حامد ـ بارسا که ایمیلمم هست مطلب مینویسم
آخرین نکته اینکه آقا نوید واقعا که خیلی رو داری!
پارسال که هر تیمی از هر قبرستونی میومد تیمتونو چپ و راست میکرد! گفتید سال بعد دفاع میاریم! بعد بازی اولو ۱-۰ با جون کندنی بردید گفتید اینه قدرت رئالو گوزگوزای دیگه حالاکه تیمتون هم از لورکوزن ۳ تا نوش جان کرده و هم جلو اسپانیول ان شده بازم دست از ....خوریهای اضافه برنداشتید و به داور گیر میدید؟! حالا خوبه پنالتی ها گل نشده که دارید حرف از پنالتی میزنید!

میلاد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ب.ظ

مبارک باشه.
راستی؛قرار نشد جلوی اسم دی ویو علامت تعجب بزاریا.

علی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

مرسی رئال. دوباره شروع کرد.

رافائل مارکز یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ

من که گفتم ساموئل رو به عنوان مدافع اماتور هم قبول ندارم بعضی ها انتقاد کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد