خبر فوری------>       ۰کاماچو رفت۰


خوزه انتونیو کاماچو برکنار شد امروز ساعت ۱۳.۳۰ به وقت اسپانیا پرس رئیس باشگاه رئال طی کنفرانسی مطبوعاتی خبر از برکناری کاماچو داد و تا اطلاع ثانوی گارسیا رومن سر مربی جدید رئال خواهد بود.

*گارسیا رومن*
--------------
کارلوس بیانچی نامزد اول مربیگری رئال!
!


در صورت برکنار شدن کاماچو از سمت مربیگری رئال (بیانچی ٫ هیتسفلد و اریکسون) سه مربی مورد نظر پرز می باشند که شانس بیانچی بیشتر به نظر می رسد. بیانچی الان مربی بوکاجونیورز می باشد که پس از چند شکست پیاپی وضعیتش متزلزل شده و از همین رو درصد امدنش به رئال زیاد می باشد .
  "اقا من از این بیانچی می ترسم دعا کنین نیادخیلی کارش درسته.. تازه بارسا هم ۲ سال پیش می خواستش که بوکا ولش نکرد‌ .."

-------------------------------------------
  Vs

هفته ی سوم لالیگا امشب با ۷  دیدار به پایان میرسد که در مهمترین انها اتلتیکو مادرید در ورزشگاه کالدرون میزبان ابی و اناری پوشان کاتالان می باشد. دو تیمی که در دو بازی نخست خود با نتایج مشابه ۲-۰ به پیروزی رسیدند تا در مکان اول و دوم جدول قرار بگیرند.بارسا در امادگی کامل به سر می برد و بعد از پیروزی شیرینی که در سلتیک پارک بدست اورد اماده است تا نوار پیروزی های خود رو ادامه بده و به تنهایی در صدر قرار بگیره در طرف مقابل نیز فرناندو تورس در امادگی کامل به سر می برد و در ۲ بازی نخست لیگ نیز گلزنی کرده تا امشب نبردی پایاپای با ژولی داشته باشد و اما ترکیب احتمالی دو تیم/
راستش نمی دونم این ترکیب صحت داره یا نه!! ولی روزنامه ی "اس" که یک روزنامه ی مادریدیست نوشته که : رونالدینهو تو این بازی حضور نداره و موتا رو هم گذاشته تو ترکیب!!!!!!!!!!!!گابری هم گذاشته جای بلتی٫ سیلوینهو. هم  جای جیو!! پس نتیجه میگیریم به عبارتی *** و شعر گفته ..

ولی ترکیب احتمالی بارسایی که من فکر می کنم/
               ---- والدس----
   جیو-----پویول-----مارکز-----بللتی
                 ادمیلسون
             ژاوی-------- دکو 
   رونالدینهو  ---- اتوو ---- ژولی
 
هر چند شاید جای رونی و اتوو عوض بشه!


 در ضمن این بازی ۲ نکته داره!
 ۱‌: اولین حضور ادمیلسون در یک بازی رسمی با لباس بارسا
(اگه بازی کنه)
 ۲ : کاپتان پویول در این بازی برای دویصدمین (۲۰۰) بار برای بارسا به میدان خواهد رفت کی طی این ۱۹۹ بازی ۲ گل خیلی خیلی ردیف هم زده. که یکیش اگه اشتباه نکنم به همین اتلتیکو مادرید بود (تو نئوکمپ) و گل دیگه هم که ۲ سال پیش به تنه ریف زد (تنه ریف ۱-۶ بارسا) که پویول یک گل برگردون ردیف زد. 
 بازی ساعت: ۲۲.۰۰(به وقت تهران) -- ۱۸.۳۰(به وقت لندن) -- ۲۰.۳۰(استامبول-ترکیه) 
شبکه هایی که این بازی رو زنده پخش می کنند/
 NTV+ Football
SuperSport 3 SA
Al Jazeera Sport
Barça TV
Sport+
Taquilla 2
SuperSport 3
TV Sport RO
Kanal 5 (Denmark)
TV2 Xtra
TV4+
Sport TV
 




نیمه ی اول ~~>  اتلتیکو مادرید ۰-۱ بارسا
نیمه ی اول بازی به پایان رسید٫ بارسا با تک گل "جئوانی فن برونهورست" (۲۴) پیش است/
ترکیب بارسا/                  والدس           
                     جیو   پویول   الگوئر   بللتی
                                  ادمیلسون
                              ژاوی        دکو
                        رونالدینهو  اتوو   ژولی    
ضمن اینکه اتوو دقیقه ی ۴۰   کارت زرد گرفت و دقیقه ۴۶ جاشو به لارسون داد/
......
نیمه ی دوم
 اتلتیکو ۱-۱ بارسا ( جیو برای بارسا -- تورس برای اتلتیکو )
گل جیو ------(بارسا ۱-۰ اتلتیکو)   
http://strefatechno.host.sk/atl-bar/giogol.avi
گل تورس----(بارسا ۱-۱ اتلتیکو )  http://strefatechno.host.sk/atl-bar/torresgol.avi 
خلاصه ی بازی ----------    
http://www.przemas77.neostrada.pl/Atletico-Barca/skrot.avi

مصطفی!! این هم خلاصه ی بازی (بارسا -- سویا) که می خواستی. برو حال کن..
خلاصه ی بازی (بارسا -- سویا)---
http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca_Sevilla/skrot.avi 
 
  نادر
نظرات 15 + ارسال نظر
فرشاد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.barcelona.blogsky.com

کارتان خیلی درسته بخدا.
تا حالا سایت به این تمیزی ندیده بودم.
فقط بارسا.

میلاد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ق.ظ

۱-۱مساوی.
منتلا = توپ طلای امسال

یعنی چی!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟‌
منتلا توپ طلا گرفت!؟!!!

رافائل مارکز دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ق.ظ

اقا بازی مساو شد واقعا حیف شد ولی هرچی باشه بهتر از باخته تازه اتلتیکو مادرید هم خیلی بهتر از اسپانیوله

رافائل از تو بعید دیگه !!!
۳ امتیاز و با یکی تاخت زدیم...

ویکی والدس دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ق.ظ

جدا مایوس شدم!
بارسا باید فقط ببره
همین و بس!
هر وقت اینطوری میشه یاد گذشته های تلخ میفتم!!!!!!
با خودم میگم: دوباره شروع شد!
امیدوارم اینطور نباشه!
راستی این هفته جام باشگاه ها نیست؟

بابا بیخیل ویکی جون. نتیجه اونقدر هم بد نبود دیگه !
هر چی باشه سومین تیم پر افتخار اسپانیاست دیگه واسه خودش٫ ولی یادت نره این بازی برگشت هم داره!..
این هفته جام قهرمانان نیست٫ به جاش لالیگاست/ بارسا چهارشنبه با زاراگوزا داره تو نئوکمپ
نادر

علی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ق.ظ

خیلی حیف شد

میلاد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ

یعنی میگیره آی کیو.
اگر میدیدی سالهای قبل کمتر توپ طلا به ایتالیایی ها میرسید به خاطر این بود که اونها ۳۴ بازی در فصل میکردند.ولی اسپانیا و انگلستان ۳۸ بازی. (تازه:مهاجمان در کالچو به طور متوسط ۱۰ بازی در فصل رو از دست می دن به خاطر مصدومیت.

دو بازی ۴ گل از ویچنزو مونتلا.
ایتالیایی ها امسال ثابت میکنن بهترین مهاجمای دنیان(با اغراق).

ممد والدز دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ب.ظ http://parsbarca.com

اگه حالا این بازیه اواخر فصل بود بازم هم این قدر خونسرد میگفتین حیف شد! من دیشب تب داشتم قرص خورده بودم داشتم بازیو میدیدم این رونی داشت دیوونم میکرد!
چقدر خراب کرد خدا!
بقیه هم که انگار تو بازی نبودن!
واقعا حیف شد پاتریک رفت ... همون مصدومش ۱۰ تا این بی ریخته کامرونی رو میارزه! تورس یه شوت کرد رفت تو گل ما این همه شوتیدیم اون وقت یه گل هم نزدیم! ( نیمه دوم ) رونی واقعا نا امیدم کرد!

میلاد جون هنوز نمیشناسمت اما منتلا کیه که توپ طلایی بهش بدن! ببخشید هان!

میلاد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ

هاها؛ مونتلا رو نمی شناسی؟!!!
پارسال به علت مصدومیت و بعدشم به خاطر آماده نبودن ؛کاپلو بهش بازی نداد.مثل ونتولای خودمون تو اینتر که الکی الکی ناشناسه.
راستی من اشتباه کردم نوشتم توپ طلا شما چرا به فکرتون نرسید که منظورم کفش طلاست ؛ دیشب از اینکه دیدم مونتلا ۳ گل رده ذوق زده شدم کفش و توپ را با هم اشتباه گرفتم!!

ولی بازم اشکال نداره ؛ این بار توپ طلا هم مال کالچو ه هر دوشو میگیریم(الکی)

[ بدون نام ] دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:04 ب.ظ

یعنی تو داری جدی میگی که منتلا توپ طلا میگیره!!!!!؟؟؟
بابا بیخیل/

میلاد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:56 ب.ظ

خیلی خبر رسانی سریعی دارین.
حیفه که با این همه استعداد و این همه امکانات فقط در نظر داشته باشین اخبار لالیگا اونهم فقط رئال و بارسا رو پوشش بدید.
سایتی که می خواهید درست بکنید با پیشوند پارس اشکالی نداره اما با اینکه همه می دونن بارسا تو ایران زیاد طرفدار داره اما خدایی در روز چند تا بارسایی جدید ( نه مشترکان دائمی ) قراره که به سایت شما بیان.
نظر من اینه که از بقیه ی دوستانتون هم دعوت کنید متحد بشید و کل اخبار اروپا(بلوک غرب ) رو پوشش بدید.
این خبر رسانی شما بسیار عالیه ؛ هم امکاناتشو دارید‌( ماهواره؛تسلط به زبان انگلیسی و اسپانیولی ؛ دسترسی به اینترنت و آشنایی با سایت های مختلف) و هم وقتشو . اما دیدن کلاْ حداکثر ۱۵ نفر که به تعدادشون هم اضافه نمیشه نتیجه ی خوبی برای این همه زحمت و علاقه نیست.
به نظر من در سایتی که راه اندازی میکنید همینطور که بارسا رو محور قرار میدید. در کنارش از اشخاصی بخواید مسئولیت صفحه های بوندس لیگا ؛پرایمر لیگ و کالچو رو بر عهده بگیرن و با اسمشون در همون صفحه نمایش داده بشه. و برای هر لیگ یک قسمت رو در نظر بگیرین.
میدونید ۳ درصد مردم ایران با اینترنت آشنایی دارن . این آمار خیلی خیلی پایینه و (اگر چه همه ی تیمها مثل بارسا طرفداران زیادی دارن ولی...)اگر بخواید از همین ۳ درصد هم بیاید طرفدارای ۲ آتیشه ی بارسا رو بخواید پیدا کنید باز به همین عدد زیر ۲۰ می خورید.
من در وبلاگ های دیگه هم دیدم که اونا هم مثل شما اطلاعات بالایی درمورد لیگ های بزرگ دارن . به نظرم از همشون ( چه لالیگایی چه غیره) کمک بخواید.
من بدون اغراق بگم این وبلاگ خیلی تخصصی و به روزه اگر این رو به کل فوتبال اروپا تعمیم بدید ( ولو با همکاری ۲۰‌) نفر اونوقت موفق خواهید بود. ان شاء الله.

میلاد

خاتمی بود نمیدونم کی بود میگفت ۵۰ درصد که!
از بابت پیشنهادت هم ممنون درفکرش هستیم فکر کنم مصطفی هم گفته بود!
بارسا تکه سایت بارسا هم میخواد تک باشه!

نادر دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ب.ظ

راستش میلاد جون ما هم همچین قصدی داریم! فقط منتظریم راه بیفته / هر چند من شاید مثل الان دیگه نتونم زیاد بنویسم به خاطر کنکور ولی بازم هستم!
Forca Barca!!..
£l3Y

رافائل مارکز دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

اخه من بازی رو ندیدم

امین سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ http://fcbarcacd.persianblog.com

سلام

من امین هستم و همراه یکی از بچه های دیگر استان فارس از حدود 4 ماه پیش اقدام به ساخت CD بارسا کردیم چون هم پوز رئال ها را به خاک بمالیم و هم بارسا رو به طور کامل به مردم ایران معرفی کنیم . الان حدود 1 ماه دیگر تا گرفتن مجوز و کامل شدنش برای ورود به بازار طول می کشد . می خواستم اگر ممکن است در وبلاگتان این رو تبلیغ کنید و به افرادی که مایل به دریافت آن هستند بفرمایید نا در وبلاگ www.fcbarcacd.persianblog.com پیام بگذارند تا هنگام کامل شدن آن و ورود به بازار ما به آنها ایمیل بزنیم و از شرایط ما برای چگونگی دریافت CD خبر دار شوند .

چون من به وبلاگتان علاقه دارم و می بینم عده زیادی در اون کار می کنن و در پاییان هر مطلبی می بینم نوشته شده به امضاء ........... یا اسمش نوشته شده مثلا آقا نادر " رافائل مارکز " مصطفی " علی و ............ . هر کس که به امضایش یا اسمش این را تبلیغ کند CD به طور مجانی در اختیارش قرار می گیرد .
خداحافظ

مهدینهو سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ق.ظ http://www.rich-kids.persianblog.com

زندگی ای زندگی خسته ام خسته ام...........خلاصه اخبار خودم:۱.اعصاب ندارم چون هم کنکور دارم (حال ندارم) هم باید بیخیال ماهواره کامپیوتر و اینترنت و تفریح و ... بشم (نا ندارم) هم بارسا مساوی کرده ( جا ندارم) هم کاماچو که بهترین مربی اروپا و جهان هست از رئال رفته و معلوم نیست چه سر خری میخواد بیاد جاش بابا تازه رئال داشت نتیجه میگرفتااااا(دل ندارم) .............یه سوال هم از علی جون داشتم (من آی دی خودم رو گذاشتم) برام آف بذار خیلی مشتاقم حتا شده با آف لاین با هات کمی صحبت کنم.....منتظر آف لاینت هستم............راستی منم سی دی میخوام.....بای

علی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ق.ظ

آی دی من barca_3003

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد