آره .. آره

یه تیم توپ مثل ما! اصلا رقیب نداره

یه میلان بیچاره! فردا شب کارش زاره!


تیرک دروازه ها دیگه اثر نداره!

میلان بی هویت فردا میشه بیچاره!


آره ... آره

میلان خواره!

تو نیوکمپ

کارش زاره!


آره ... آره

میلان خواره!

بارسا فردا

گل می کاره!


آره ... آره

میلان خواره!


آره ... آره ...


ویکی والدس!
نظرات 13 + ارسال نظر
hadi دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ

are manam bahat mvafegham , milan teame dare pititiye , amma hamishe yadet bashe ke BAYERN ghahremane

مشمی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
اینکه دیگه این کارا رو نداره همه میدونند
میلان فردا له میشه مثل پاناتینایکوس جلوی
آرسنال
میلان بازی رفت هم از اون جاش شانس
اورد وگرنه حداقل حداقل مساوی بود
خلاصه ارسنال سرور منچستر
بارسلونا سرور رئال در پیت

مصطفی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:54 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام مشمی پله!! حق با توئه ولی حواستون رو تو انگلیس جمع کنید چون چلسی داره بد جور سیریش میشه!!
Visca el Barca

مشمی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام مصطفی
نه بابا اینا تیم نیستن (چلسی-منچستر) این
حرف تو مثل اینکه تو بگی
رئال داره به بارسا میرسه آخه ممکنه ؟
ههههههههههههههههههههههههههه
اینا همشون تیمهای در پیتن که فقط رفتن بازیکنان
اسم دار جمع کردن
هر کی که فوتبال نمی فهمه سریع طرفدار این
لگنها میشه
خوب دیگه مردم اسکول زیاد پیدا میشن

کلایورت سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

به زانو درامدن میلان نشون از باخت اتفاقی ما تو سنسیرو داره
ضمنا برد میلان و لاکرونیا مقدمه ی برد ما در دوهفته دیگه بر رئال گه گشانیه
به امید بازگشت کلایورت

رافائل مارکز سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ب.ظ

بارسا ۳-۰ میلان رو می بره دیگه کاتانچیو هم فایده نداره چون که بارسا در دقیقه ۲ گل اول رو می زنه

حبیب رئالی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:49 ب.ظ

اره اره اجرپاره بارسا ریده رئال اوجه اوون گلزن لارسن نیمکت عجب پیشگوییه این مارکز به مامانش بگه واسش اسفند دود کنن به مارگارانمیدونم چیچی باختن اونوقت میلانو ....

حامد سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ب.ظ

آقا امشب میزنیم له میکنیم
همونطور که رئالو له میکنیم!
در ضمن این حبیب رئالی اصلا حوصله جواب دادنشو ندارم چون انگار روضه تو گوش خر میخونم! بدبخت برو جدول لالیگا رو نگا کن انقدر گوز گوز بیجا نکن! در ضمن یه نگا به جدول گروه خودتون بنداز اونجا هم نگا کن چندمین بعد بیا اینجا عرعر کن!
من از حالا تصمیم گرفتم هر رئالی که اومد اینجا نظر مفت دادو فحشش بدم...میدونید که رئالیهای ترسوی بدبخت از ترس کونشون نه ایمیل میزارن نه آدرس وبلاگشونو! تازه ایمیل هم که میدن قلابیه!
برید که ۲۰ نوامبر گریتونو خودم در میارم ....نیو کمپو میکنم تو کون تک تک شما رئالیها

میکل رایزیگر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام بعد از مدتها سلام
خوشحالم بارسا توپ شده میلان رو هم ۲ـ۱ زد با گلهای اتوو ۳۷ و رونی ۸۸ گل میلان رو شوا ۱۷ زد bye

حامد چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ق.ظ

آقا عجب بازی بود من که عشق کردم میلان ۹۰ دقیقه داشت دفاع میکرد ولی بارسا خوب حالشو جا آورد. الان داشتم با مصطفی تو یاهو چت میکردم گفت ایران بازیو نشون نداده
جدا که این صدا و سیما خیلی آدم خریه!!!!! ولی چه گلی زد رونی!!!!!!!! دهن آنچلوتی و میلانیها رو سرویس کرد!
من که عشق کردم به مولا....بزار فردا برم کالج دهن هر چی رئالی و میلانی و ضد بارسایی رو صاف کنم!

مهدینهو چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:17 ق.ظ

چه ضد حالی خوردم من....وای وای وای...ماهواره که واسه کنکور جمع هست...نشستم پای شبکه سه ....ای بابا دیدم ریده...حالم بدجور خراب شد ..حالا که فهمیدم بردیم بیشتر افسوس میخورم که چرا ندیدم...تف به این زندگی...

نیما کرایف چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ق.ظ

یه سوال برای من پیش اومده...
برد دیشب بارسا بشتر حال داد یا باخت امشب رئال؟!!!
لطفا یه نفر به این سوال من جواب بده

رافائل مارکز چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:32 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام حال کردید بارسا چه کار کرد اخه این میلان هم تیم بود ایتالیایی ها انقدر بهش افتخار می کردند سوسک شده بود
حامد جون من که می گم بزار این حبیب رئالی مغز فندقی هم بیاد این جا عرعر کنه اگه اینا نیاند نظر بدند که بساط خنده ما جمع می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد