میلان فتح شد

بارسلونا 2 ... 1 میلان




بارسلونا پس از کنار کشیدن از جام حذفی اسپانیا یا بهتر بگم جام پادشاهی اسپانیا و به دست آوردن یک نتیجه مساوی نامناسب در مقابل رقیب دیرین و باسکی خود اتلتیک بیلبائو برای آنکه نشان دهد همچنان بهترین تیم اروپاست باید قهرمان ایتالیا میلان را شکست میداد. میلانی که این روزها در اوج به سر میبرد و نتایج این تیم نشان میداد که این تیم روی نوار پیروزی گام بر میدارد. در دیدار رفت نیز میلان هر چند با فاکتور شانس اما موفق به شکست دادن بارسا شده بود.

 

بازی با سوت اورس میر آغاز شد و همانگونه که از ترکیب میلان نیز مشخص بود این تیم برای دفاع کردن و به دست آوردن یک مساوی پا به جهنم گذاشته بود تا خیال خود را بابت سعود از گروه مرگ راحت کند. بارسا بازی را کاملا تهاجمی آغاز کرد و دفاع میلان نیز نشان داد توانایی مقابله با مهاجمان بارسا را ندارد و بارها و بارها باز میشد بهترین موقعیت بارسا بر روی سانتر بلتی با پای چپ از سمت راست شکل گرفت ولی ضربه سر دکو که بالاتر از کافو به توپ زده شد بازهم به تیرک دروازه میلان برخورد کرد و به بیرون رفت!(خدا شانس بده) تا دیدا نفسی به راحتی بکشد. اما برخلاف جریان بازی میلان به گل رسید در حالی که اوله گوئر در به ثمر رسیدن این گل مقصر بود. پاس بلند و در عمق پیرلو پشت سر مدافعان بارسا به شوا رسید اوله گوئر نیز به زمین خورد تا شوا با والدس تک به تک شود و توپ را در عین ناباوری به تور دروازه بارسا برساند تا سکوتی مرگبار نوکمپ را فرا بگیرد! هر چند که اوله گوئر مقصر اصلی این گل بود ولی نباید از سرعت بالا و قدرت بدنی بسیار زیاد شوا نیز به راحتی گذشت.



 

پس از این گل بارسا بر شدت حملات خود اضافه کرد. 20 دقیقه طول کشید تا بارسا گل تساوی را وارد دروازه میلان کند اما این انتظار 20 دقیقه ای به پایان رسید پاس در عمق دیدنی ژنرال ژاوی بین نستا و مالدینی به گرسنه گل – وحشت دروازه بانها – آقای گل – اتوئو رسید و تک ضربه محکم و مهار نشدنی اتوئو با سرعت بسیار زیاد از بالای دستان دیدا به زیر طاق دروازه رفت تا ورزشگاه نوکمپ منفجر شود و بارسا مزد برتری خود را بگیرد. پس از این گل میلان بیشتر به لاک دفاعی فرو رفت و میانه میدان تبدیل شد به جولان گاه مردان ریکارد و آنها هر چه می خواستند بر سر مردان میلانی در می آوردند. نیمه اول با همان حساب 1-1 مساوی به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم خشونت نیز به میلان تزریق شد و ساق های رونی و دکو و ژاوی مورد هجوم تکل های خشن میلانی ها قرار گرفت. در یکی از این تکلها که توسط نستا بر روی رونالدینیو انجام شد و با کارت زرد مه یر همراه شد بارسا صاحب موقعیت مناسبی شد. ضربه محکم دکو با دفع ناقص دیدا همراه شد اما در برگشت ضربه ژاوی که بسیار هم خوب بازی می کرد با بدشانسی به پاهای دیدا برخورد کرد و به کرنر رفت. بارسا موقعیت های زیادی را از دست میداد و زمان به سود میلان در حال سپری شدن بود مهمترین برنامه بارسا برای رسیدن به گل شوت از راه دور بود ولی دیدا در روز خوبی قرار داشت. در ادامه پاس در عمق رونی به اتوئو رسید و اتوئو در داخل محوطه جریمه مالدینی را دریل زد ولی ضربه او به پای آمبروزینی برخورد کرد و به بیرون رفت.



 

 اما بالاخره لحظه موعود فرا رسید و بارسا به آنچه که استحقاق اون رو داشت رسید در دقیقه 89 پاس اتوئو در پشت محوطه جریمه به رونی رسید در این لحظه رونی نشون داد داشتن بازیکنان لحظه ای در تیم یعنی چی!! رونی با یک حرکت سریع و انفجاری توپ رو از بین نستا و گتوسو از سمت راست به چپ برد و با یک شلیک استثنایی با پای چپ دیدا را مبهوت ضربه خود کرد تا توپ به تور دروازه میلان بوسه بزند. با به ثمر رسیدن این گل بارسا انتقام شکست تلخ دور رفت رو از میلان گرفت. در 3-4 دقیقه پایانی نیز بارسا 3 موقعیت طلایی دیگر را از دست داد تا شکست میلان سنگین تر نشود.میلان در این بازی با یک شکست تحقیر آمیز بدرقه شد. تحقیر آمیز ازآن جهت که آنها حتی نمی توانستند 3 پاس سالم به یکدیگر بدهند و در طول زمان بازی تنها به زیر توپ زدن و دفاع پرداختند. حالاآنها باید حواسشان را معطوف سری آ کنند تا در مقابل رم نیز اینگونه ظاهر نشوند هر چند که قدرت رم با بارسا قابل مقایسه نیست و پیش بینی می شود میلان به راحتی از سد رم بگذرد.

 

بارسلونا : والدس – بلتی – پویول- اوله گوئر – برونکهورست – مارکوئز(80 لارسن) – ژاوی – دکو – ژولی(67 اینیستا) - رونالدینیو - اتوئو

 

میلان : دیدا – کافو – نستا – مالدینی – کالادزه – گتوسو – پیرلو – آمبروزینی – سرجینیو(74 سیدورف) – کاکا(76 روی کاستا) – شوچنکو(87 توماسون)

 

کارت زردها : کاکا (49) – آمبروزینی (65) – رونالدینیو(89) – گتوسو (90+)

 

تماشاگر :  90،465 نفر

 

درصد مالکیت توپ :   بارسلونا   66%     ...   34%   میلان

 

کرنرها :   بارسلونا   7   ...   3   میلان

 

خطاها :   بارسلونا   14   ...   17   میلان

 

موقعیت گل :   بارسلونا   19   ...   5   میلان



گل اول http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca-Milan/0-1.avi
گل دوم http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca-Milan/1-1.avi
گل سوم http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca-Milan/2-1.avi
خلاصه بازی http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca-Milan/skrot_Barca_Milan.avi



جدول رده بندی

تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتیاز

میلان

۴

۳

۰

۱

۶

۳

۹

بارسلونا

۴

۳

۰

۱

۸

۳

۹

شاختار

۴

۱

۰

۳

۳

۵

۳

سلتیک

۴

۱

۰

۳

۳

۹

۳

مصطفی
نظرات 8 + ارسال نظر
سی دی بارسا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ب.ظ

منتظر ۱ آذر رئال - بارسا باشید .
تو نیوکمپ شکست ناپذیر هستیم .
بارسا با تو سخن می گوید .

ایدین استقلالی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:58 ب.ظ http://myaidin.blogspot.com

کس ننه رئال مادرید با طرفداراش

ساویولا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:25 ب.ظ

گل زده حسابه نه گل خورده!
بارسا اوله!

صدام چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ

هیچ کدوم !!
بازی رو در رو ..
که میلان یکی تو نئو کمپ زده رو همین حساب صدره

راست میگی ها یادم رفته بود!

ممد پویول چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:51 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.خوبی؟
میلانم سوراخ کردیم رفت. عجب گلی زد رونالدینیو.
منم آپدیت کردم.بای...

رافائل مارکز چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

تو سه تا بازی بعدی یکیش راحته و اصلا مهم نیست و اون بازی با رئاله اونکه هیچی قطعا بردیم فکر کنم بارسا ۶-۱ ببره
می مونه بازیه با دپور و بتیس که خیلی سختند و اگه این دوتا رو هم ببریم دیگه خیالم از بابت لالیگا کاملا راحت می شه

مصطفی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام بابا ۳ تا بازی راحت داریم چون دپور که تیم نیست این فصل فقط داره می بازه بعدش داریم با بتیس که وقتی به رئال ۱امتیاز داده یعنی این که با اختلاف ۲ گل به بارسا می بازه بعدشم که نفس من بیده بارسا باکیسه بوکس این فصل فوتبال اروپا ریال داره که هنوز به تومن هم نرسیده دلار و یورو که دیگه پیش کش... در ضمن نبینم اینجا کسی به عشق من رائول براوو توهین کنه ها!! چون نفس من و مهاجم ها بید

ویکی والدس جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

مصطفی جان
بارسا اوله
بازی رو به رو آخر سر حساب میشه
وسط کار تفاضل مهمه
برو سایت یوفا ببین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد