سخت ترین ۳ امتیاز فصل

به نام خدا

قبل از هر چیز می خوام از رافائل مارکز یه معذرت خواهی کنم که پستش رو پاک کردم به نظر من کار درستی نبود. البته این نظر منه دلیلم هم اینکه اگه ما هم بخوایم مثل وبلاگه رئالی ها یه همچین جملاتی رو بنویسیم و طرفداران تیم مقابل رو(هر کس یه دیدگاهی داره ما بارسایی هستیم و اونا رئالی... هر کسی تیم مورد علاقه اش واسه خودش اهمیت داره) به حیوانات یا چیزهای دیگری که خلاف شعور آدم به حساب میاد تشبیه کنیم ٬ پس فرق ما با اونا تو چیه!؟ چه فرقی بین اونا با ماست اگه ما هم بخوایم کاری کنیم که اونا انجام میدن!؟ البته من گذاشتم تا امروز باشه تا بفهمن که بابا ما هم می تونیم به خیلی چیزها تشبیه کنیمشون. حتی به صورت شعرنو! اما خوب دیگه کسایی که باید می دیدند که ما هم می تونیم از این کار ها کنیم اما نمی کنیم دیدند. از بچه ها هم می خوام دیگه پستی ننویسن که به شخصیت کسی بر بخوره. ببخشید که سر همتون رو درد آوردم بازم از رافا خان معذرت خواهی می کنم من و ببخش.
توجه :  از کسانی که سایتی در مورد زندگی نامه لاپورتا می دانند خواهش می کنم که لینک آن را در اختیارم قرار دهند . خواهش می کنم هر کس بارسا رو دوست داره این لینک رو هم اگر نمی داند برای من پیدا کند چون بسیار لازم دارم .
گتافه ۱ ... ۲ بارسلونا

یه معذرت خواهی دیگه هم اینکه ببخشید که دیشب آپ دیت نکردم. یعنی خواستم آپ دیت کنم اما خوابم برد. خوب امیدوارم که بازی رو دیده باشید چون اولا خیلی جذاب بود و خیلی قشنگ و دوما خیلی بازی محکمی بود که به خود من یه همچین بازی هایی می چسبه. بارسا دیشب نیمه اول خیلی خوب بود اما نیمه دوم خیلی بد بازی کرد و اگه شاید گلری مثل والدس تو گل بارسا نبود الان نتیجه چیز دیگه ای بود. اما نکته ای که خیلی جالب بود قبل از شروع بازی بازیکنای بارسا با لباس هایی توی زمین اومده بودن که روش به حمایت از هنریک لارسن جملاتی نوشته شده بود و به اون امید دادن که به زودی بتونه برگرده به میادین.



نیمه اول با حملات نصف و نیمه میزبان شروع شد ولی بعد از چند دقیقه بارسا طبق معمول بازی رو از دست حریف گرفت و بارها و بارها موقعیت سازی کرد. تو همین دقایق والدس نشون داد که خیلی آماده است چند تا سانتر خطرناک رو عالی جمع کرد. حملات پر تعداد بارسا عرصه رو بر میزبان تنگ کرد تا اینکه دقیقه ۲۰ مجبور شدند پشت ۱۸ قدم یه خطا انجام بدن که ضربه آزاد مارکز که از یه کار ترکیبی با رونی زده شد به زیبایی هرچه تمام تر به تور دروازه میزبان نشست. ۳ دقیقه بعد رو همکاری عالی بازکنان بارسا رو یه زده حمله سری پاس پشت پای رونی به ژاوی رسید حرکت سری ژاوی از سمت چپ و پاس به عقب او به دکو با استوپ و شوت محکم لیدر بارسا همراه شد و بازهم میزبان مغلوب شد تا نتیجه ۲ برابر بشه نیمه اول با برتری بارسا ادامه یافت ولی دروازه ها باز نشد البته یکبار هم والدس دروازه بارسا رو نجات داد.



نیمه دوم که شروع شد من به شخصه شوکه شدم چون تاحالا تو این فصل ندیده بودم تیمی وسط زمین رو از بارسا بگیره! حملات پیاپی و پر دامنه میزبان بدجوری کار رو به بارسا سخت کرده بود اونا انقدر حمله کردن که بالاخره دفاع بارسا اشتباه کرد پاس زمینی پیستون راست گتافه در شرایطی توسط پویول دفع شد که تو تعادل نبود و توپ رو ناقص دفع کرد و توپ در جایی مناسب به کراوینو شوتزن رسید و شوت محکم او دیگه والدس رو هم مغلوب کرد تا نتیجه ۲-۱ بشه. بعد از گل گتافه روحیه گرفت و ظرف ۳-۴ دقیقه بارها و بارها دروازه بارسا با خطر جدی مواجه شد که واقعا اگه والدس تو دروازه نبود من نمی دونم سرنوشت بازی چی میشد اما بعد از این ند دقیقه ریکارد خطر رو حس کرد و اینیستا و دامیا رو به جای ژولی و بلتی کم کار به زمین فرستاد تا بارسا دوباره به بازی برگرده اما همچنان بازی بارسا نا منظم بود هر چند که گتافه نیز دیگه تمرکزش رو بازی رو از دست داده بود. دقیقه ۸۱ بارسا رو نبوغ رونی می رفت که به گل سوم برسه اما زننده گل گتافه از پشت خطای عمدی رو روی دکویی که می رفت با دروازه بان تک به تک بشه انجام داد و داور مسابقه چاره ای جز اخراجش نداشت. در مورد داور هم فقط میشه تاسف خورد چون خیلی ضعیف داوری کرد و خیلی راحت و الکی با بازیکنای بارسا کارت می داد مهمترین مدرک هم کارتی بود که به اتوئو نشون داد اتوئو وقتی دید بازیکن حریف رو زمین افتاده توپ رو به بیرون زد تا به وضعیت بازیکن مصدوم رسیدگی بشه اما داور بازی که من نمی دونم تو اون لحظه به چی فکر می کرد به اتوئو به دلیل بازی جوانمردانه کارت زرد داد!! من فکر می کردم که دیگه وضعیت داوری های فصل قبل تکرار نمی شه اما مثل اینکه دوباره هیئت داوران لالیگا دست به کار شدن تا رئال رو به مسابقات برگردونند. دقیقه نود هم یه موقعیت صد در صد گل که از رو یه کرنر به دست اومده بود واسه گافه از دست رفت تا بارسا سخت ترین ۳ امتیازی خودش رو دشت کرده باشه و حالا از ۱۳ بازی ۳۲ امتیاز جمع کرده باشه و میشه گفت که خودش رو یه قدم دیگه به قهرمانی نزدیک کرد.

بازی بعدی هم تو نوکمپ با مالاگاست که میتونه ۳ امتیاز دیگه برای بارسا به ارمغان داشته باشه. فصل پیش که بارسا تو نوکمپ با مالاگا بازی کرد با ۳ گل و در یک بازی زیبا حریف خودش رو شکست داد لینک خلاصه اون بازی زیبا رو هم براتون میزارم حتما دانلودش کنید که خیلی قشنگه.



بازیکنان بارسا : والدس(۴) ٬ بله تی(۲) ٬ پویول(۲) ٬ اوله گوئر(۲) ٬ برونکهورست(۲) ٬ مارکز(۲) ٬ ژاوی(۲) ٬ دکو(۲) ٬ ژولی(۱) ٬ اتوئو(۱) و رونالدینیو(۲) ... بازیکنان ذخیره دامیا(۲) از دقیقه ۶۳ ٬ اینیستا(۲) از دقیقه۶۳.

گل اول رافائل مارکز http://www.przemas77.neostrada.pl/Getafe-Barca/0-1.avi
گل دوم دکو http://www.przemas77.neostrada.pl/Getafe-Barca/0-2.avi
گل سوم کراوینو http://www.gregori.neostrada.pl/Getafe-Barca/1-2.avi


خلاصه بازی برگشت فصل قبل بارسا مقابل مالاگا که با ۳ گل ساویولا - گارسیا و کوکو به نفع بارسا به پایان رسید حتما دانلود کنید که ضرر نمی کنید.
http://www.ronaldinho10.com/video/lematch/malaga_by_ronaldiweb.avi

امضا : مصطفی

اما یه چیز دیگه به نظر میرسه که ساویولا نیم فصل برمیگرده بارسا که اگه بیاد خیلی خوب میشه اصلا کلا به نظر من نباید قرضش میدادند چون بارسا خیلی مهاجم نوک نداره - ویکی جون راستی چی شد تونستی این گلهایی رو که میزارم ببینی!؟

نظرات 35 + ارسال نظر
gharibeh چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:50 ق.ظ

kheyli loooooooooooos bod, bi maze , hala vaghti real toye baziye bargasht leheton kard mifamid , har chi bashe, barcelona 50 sal lazem dare ta betone be eftekharat real berese, zemnan to jooshe barzelon ro nazan , chon ta akhare fasl LAGAN mishe !

حامد چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:04 ق.ظ

دمت گرم رافائل
کلی خندیدم به خدا
در ضمن این قریبه رو ولش کن! تیمش ۳ تا خورده ناراحته! اشکال ندار عزیز امشب هم که ۱-۱ کردید به زور داور و پنالتی باز هم نتونستید ببرید! بزار بعد بازی با رم که رفتید جام یوفا اون موقع بهت میگم افتخار یعنی چی!

داش علیرضا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:40 ق.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام .اپدیت شده یه سر بزن تا بعد یا علی داش علی رضا ....

نیما کرایف چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ق.ظ

دمت گرم!
کلی حالش رو بردم!
تا حالا به شباهت رئایها به گوسفند فکر نکرده بودم!
خودمونیم...عجب ذهن خلاقی داری!
مرسی...

ویوا بارسا...

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ

عجب ذهن خلاقی!!!!کسی که تو این همه میمون (بازیکنای بارسا) مارکز و اسم رمزش قرار داده خیلی باید حالیش باشه ضمنا اخبارم اشتباه شنیدی اون راهپیمایی سالانه اهالی مادرید که طرفدارای بارسا رو حمل میکنن از همه اینا بگذریم این شعر نوت(که احتمالا یه چیزی تو مایه های سپید و سیاه بود) خیلی زیبا بود!!!!!فکر کنم یه ۷ ۸ روزی روش کار شده بود هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها مارکز!!!!!!!!!جون خیلی باحالی! هاها

رافائل مارکز چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:40 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

اخه سواد و علم و دانش (جدی نگیر)تو اولا برو اسم رمز رو از اسم تشخیص بده بعد بیا اینجا!!!
دوما اگه قرار باشه استعداد همه و سرعت تجزیه و تحلیل مغزشونو با خودت مقایسه کنی که نمی شه اون موقع باید همه دنیا سرعت مغزشونو تا ۰.۰۰۰۰۰۰۱ مغز ادم های معمولی کاهش بدن ها ها ها ها ها ها ها

gharibe چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:02 ب.ظ

Real Madrid EUROPEAN RECORDS : 377 match played , 213 WON , 69 DRAW,95 lost , GOALS FOR: 793,Goals Against: 413

now barcelona
316 match played, 170 won, 73 draw , 73 lost,golas for:610goals against 330

ممد پویول چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:21 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
بابا مارکز چه کردی حال کردم ......
این رئالیا گوسفند که هیجی گاواشونم اورده بودن هاهاهاها

anti gharibe! چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:27 ب.ظ

khob gharibe joon inhame amar dadi nagofti barca - real chand chand shod?!
nkone 3-0 shod? akh akh akh!

نیما کرایف چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:13 ب.ظ

بچه ها یه چیز جالب!
طبق آخرین نظر سنجی سایت worldsoccer بارسا با ۲۳ درصد آرا پر امید ترین تیم برای فتح جام قهرمانان اروپاست...
بعد از بارسا آرسنال و منچستریونایتد هر دو با ۱۳ درصد دوم هستند(یعنی ۱۰ درصد کمتر از بارسا)...
برای شرکت در این نظر سنجی به http://worldsoccer.com
مراجعه کنید!

ویوا بارسا...

رافائل مارکز پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

نیمه اول ۱-۱ نیمه دوم ۳ تا دیگه می زنیم

حامد پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:12 ق.ظ

ای سلتیک ضد فوتبال! بازی بدی نبود ولی اعصابم خورده از ضد فوتبال بازی کردن این اسکاتلندیهای کثیف! دیدید که چطور بعد بازی خوشحالی میکردن اینا!دیگه طوری شده که هر کی با بارسا مساوی میکنه تو تاریخ افتخاراتش مینویسه! افتخاری که نصیب رئال نشد!

ممد پویول پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

بابا ما نمی خواستیم ببریم.
تو اسکاتلند ۳ تا زدیم تو نیوکمپ نزنیم.
بای...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

بابا آخه بارسا دیشب خودشو جر داد نتونست سلتیکو ببره اونوقت ادعای قهرمانی اروپا رو داره بابا گورتونو گم کنیند جناب مارکز هم به جای این اراجیفی که نوشته بیاد در باره ی نتیجه سلتیک بارسا بنویسه تیمی که نتونه تو نیوکمپ سلتیک رو ببره...

بارسا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ http://barsabaran.persianblog.com

بنام خدای...ما همیشه از دست این گوسفندا صفا می کنیم..اینا از پس المانها هم بر نمیان چه برسه بارسا...گوسفندای سفید احمق.......دم شما گرم

رافائل مارکز پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

بی نام و نشون عزیز دیگه وقتی هیچ تیمی نمی تونه جلوی بارسا مقاومت کنه داور ها مجبورند وارد عمل بشند گل هارتسون صد در صد افساید بود (پاسی که با ضریه سر فرستاده شد)
دوما وقتی صعود ما قطعی شده برای چی خودمون بی خودی خسته کنیم در این شرایط تیمی که باید خودشو جر بده رئاله که شانس اورد رم تو اون گروهه اگر نه به جام یوفا هم نمی رسید

حامد جمعه 6 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ق.ظ

آخه من چی بگم به این رئالیهای دیوث بی پدر مادری که میان اینجا خایه ندارن حتی اسمشون رو هم بنویسن؟! یکی نیست یه این مادر جنده ها بگه آخه کونیها شما که تو همین هفته بود ۳ تا از بارسا خوردید! در ضمن ما اگه با سلتیک ۱-۱ میکنیم تو بازی رفت ۳-۱ زدیم و مثل توله سگهای رئال ۳ تا نرفته تو کونمون! بد بختها شما که هنوز صعودتون به مرحله بعد مشخص نیست میایید از بارسلونا انتقاد میکنید؟
کیرم تو کس ننه هر رئالی که بیاد اینجا خایه نداشته باشه اسمشو بنویسه....مادر جنده های ۳ تایی!

ممد پویول جمعه 6 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
آقا دم لاپورتا گرم... قرارداد لارسن رو تمدید کرد که روند سعودی خود رو طی کنه...
به ما هم سر بزنید
بابای

امین شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام
بارسلونا با تو سخن می گوید ..... بدون بارسا زندگی معنایی ندارد .
هر کسی که این پیام را می خواند خواهش می کنم به من کمک کند .۱- اگر کسی میدونه زندگی نامه لاپورتا در چه سایتی ( سایت انگلیسی ) قرار داره بهم بگه چون خیلی لازمش دارم . خیلی.........
۲ . اگر کسی سایتی رو در مورد عکس تمامی مربیان بارسا از اول تشکیل تا به حال بهم معرفی کنه بسیار ممنون می شم .
هر کی این سایتا رو میدونه بهم معرفی کنه .

رئال سرور بارسا شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

هنوز که دارید گه خوری می کنید ........ سیر نشدید اینقدر گه خوردید

خوب از این یه بعد تو مثل نهار و شام این چند سالت صبحانتم گه بخور مگه ما گفتیم نخور که این قدر جوش می زنی!!!!!!!!!!!

حامد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

گه رو اون ننه بابات میخورن کس کش عقب مونده
گه رو تو مادر جنده میخورس که تیمت کونش همه جوره پاره شده‌
الاغ حیف فحش مثل اینکه بدت نمیاد به اون ننه جندت فحش بدم که هی میایی اینجا گه خوری
تو اگه ننه داشتی یا بابات معلوم بود کیه که بعد از ۳ تا گلی که تو کونتون رفت نمیومدی اینجا گه خوری
ببخشید بچه ها من هی میخوام اینجا فحش ندم این رئالیها منو مجبور میکنن ننه باباشونو بیارم جلو چششون بکنم

رافائل مارکز یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

خوب اینم از بازی با ختافه بازی خشن و سختی بود ولی گذشت این اولی بار تو این فصل بود که بارسا تو یه بازی ۵ کارت زرد می گرفت از بارسا بلتی مارکز جیو دامیا و اتوو کارت گرفتند گل های بارسا رو هم بنده و دکو زدیم
viva el barca

مصطفی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.barcelona.blogsky.com/

اوه اوه عحب بازی سختی بود تا حالا هیچ تیمی نتونسته بود بازی رو از دست بارسا در بیاره اما نیمه دوم دقیقا مال ختافه بود خیلی خوب بازی کردن وقتی کاشته مارکز گل شد و بعدش اون شوت محکم دکو بازی رو ۲-۰ کرد خیال کردم کار تمومه اما نیمه دوم هم بارسا بد بازی کرد و هم ختافه خیلی دویید اما دقیقه ۸۰ بود که دکو بازم می تونست اختلاف رو به ۲ برسونه اما مدافعشون خطای عمدی کرد و اخراج شد فقط این و بگم که نیمه دوم یکم هم خوش شانس بودیم که گل مساوی رو هم نخوردیم دقیقه نود نمی دونید چه خطری از سرمون گذشت ولی خوب مهم ۳ امتیاز بود که به نظر من سخت ترین ۳ امتیاز فصل تا الان بود

نیما کرایف یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ق.ظ

ولی اگر والدس نبود معلوم نبود چی میشد...
دیشب والدس ثابت کرد که بهترین دروازبان اسپانیاست و کانیزارس به گرد پاش هم نمیرسه...

ویوا بارسا...

ویکی والدس یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ق.ظ

واقعا عجب بازی سختی بود!
عجب دروازبانی هستم منا!!!

ولی چه گلی زد این رافا جون!
بابا دمت گرم
گل دکو هم عالی بود
از اون شوت ها که به پای آدم می چسبه
یاد خودم افتادم ...

راستی
بچه ها این شر و ور ها رو پاک کنید
جوابشون رو ندید الکی
آخه آدم با این بی عقل ها که دهن به دهن نمی کنه

لینک گلها رو هم مصطفی جان زحمتشو بکش!

امین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام مصطفی
سی دی که به دستم نرسید .

امین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام مصطفی
سی دی که به دستم نرسید .

رافائل مارکز یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:04 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام خوب بردیم همین خوبه در ضمن مصطفی جون اشکال نداره منم با تو موافقم همیم که حساب کار اومد دستشون کافیه
تا بعد

امین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:32 ب.ظ http://fcbarcacd.persianblog.com

من برای کامل کردن سی دی بارسا به زندگی نامه لاپورتا نیاز دارم . هر کی می تونه تهیه منه یا برام اف بگذاره یا در وبلاگم خبرم بده .

مهرداد کاتالان دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام
ای ول بارسا همین جوری امتیاز هارو جمع کنیم خیلی زود قهرمانیم.

امین دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ب.ظ http://fcbarcacd.persianblog.com

من برای کامل کردن سی دی بارسا به زندگی نامه لاپورتا نیاز دارم . هر کی می تونه تهیه منه یا برام اف بگذاره یا در وبلاگم خبرم بده .

امیرمسعود سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

خاک تو سرتون . گتافه را به زور بردید اون وقت ادعاتون هم میشه !!!! گلهای رئالیها رو به لوانته دیدید. دیدید چه جوری لهشون کردیم!!! گل فیگو و بکهام می ارزید به کل گلهای مفت اتوئوتون

رئال سرور بارسا

ویکی والدس سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ب.ظ

نه مصطفی جان
افاقه نکرد!
البته تو خونه می بینم که نمی دونم چطوری؟!
اما تو دانشگاه این برنامت نصب شد اما اثری نداشت ...

حامد سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:04 ب.ظ

برو امیر درتو بزار
یادته چه راحت رئالو لوله کردیم بیچاره؟
شما ختافه رو تو برنابئو ۱-۰ بردید! دیگه گه نخورید!
شماها باید برید با همون لوانته یا آلباسته بازی کنید
خاک تو سرت کنم با اون تیم انتخاب کردنت
چاقال!

علی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ب.ظ

اگه من رئالی بودم بعد از اون باخت مفتضحانه یه جور خودمو گم و گور می کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد