رائول تمام شده است!!!




هواداران رئال: رائول باید نیمکت‌نشین شود
Goal- مطبوعات اسپانیا و هواداران باشگاه رئال مادرید درباره نقش رائول در این تیم مشکوک شده‌اند. طی نظرسنجی انجام گرفته در اسپانیا پرسش‌شوندگان گفتند رائول باید نیمکت‌نشین شود زیرا مدتهاست حضور چشمگیری در تیم نداشته است. رائول که فصل گذشته برای ارائه بازی خوب تلاش کرد نتوانست عملکرد خوبی از خود بجا بگذارد. رائول تاکنون 6 گل برای رئال به ثمر رسانده در حالیکه اوون علیرغم نیکمت‌نشینی در آغاز فصل ،8 گله است.

یک دوست جدید (یه بارسائی متعصب)
در نظر سنجی شرکت کنید
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:22 ب.ظ

ایول به دوست جدید!
اسمت چیه بلا ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

اول خودتو معرفی کن بعدا میگم کی هستم

نادر چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ب.ظ

بههههههههه سلااااام ممد پویول ٫ چطوری داداش؟؟

اشتباه گرفتی داداش !!!

رافائل مارکز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ب.ظ

هر کی هستی خوش اومدی امیدوارم این هفته برد برابر مایورکا و مهمتر از همه برد برابر چلسی رو با وجود تو همگی با هم جشن بگیریم

ان شا الله
یه برد تاریخی مثل اون برد بیادماندنی بارسا برابر چلسی
یادتونه ۵ زدیم حیف که گواردیولا رو نداریم که بازم بگه:

؛ امشب آسمان بارسلونا ستاره باران است...؛

مشمی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ http://wenger.blogsky.com

سلام بچها خواستم یاداوریکنم روز یکشنبه کاملترین اخبار لیگ قهرمانان رو مینویسم.
حتما بیاین یادتون نرها

نادر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ق.ظ

ااااااااااااااره‌‌ :((
جای پپ خالیه!..

یک دوست جدید البته در نوشتن نه در خو جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:51 ب.ظ

او نم چقدر آه ه ه ه ه ه .........
یعنی میشه دوباره ۵ تائی تکرار بشه.............

آرش جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ http://real.parsiblog.com

عزیزم؛من همیشه سعی میکنم وقتی از یه قضیه مطمئن نیستم؛دربارش زود قضاوت نکنم...ولی متاسفانه بارسایی ها هیچکدوم اینجوری نیستن؛بگذریم...لینک وبلاگ شما همچنان در وبلاگ من هست؛حالا اینکه چرا شما نمیتونی ببینیش؛احتمالا مشکل از سیستم خودته؛من فکر میکنم هنگام لود شدن Ctrl+F5 رو بزنی درست بشه...ولی هیچ تاحالا به لوگویی که از وبلاگ من گذاشتی نگاه کردی؟ارتفاعشو دیدی؟تو لوگوی منو دستکاری کردی...آره؛درست شنیدی...وقتی ارتفاع لوگوی منو نسبت به طولش کم کردی ؛ یعنی دست کاری . ولی تا حالا شده من بیام بگم چرا؟ چون مطمئن نبودم که از قصد این کارو کرده باشی... به هر حال لینک شما تو وبلاگ من هست ...

حامد شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:12 ب.ظ

آقا آرش شما بگو لینک وبلاگ ما کجای وبلاگ شماست من بهت جایزه میدم!

یه فرد ناشناس شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ب.ظ

آقا یه نگاه بنداز پائین لینکها میبینی آقا آرش هرچند مفت گرونه البته تیمتون!!! نه وبلاگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد