می خواستم ازتون بپرسم که شما ها میتونین این گلهایی رو که تو وبلاگ لینکش رو دادن دانلود کنین؟ برای من که ارور می ده. اگه برای شما هم همینه یه سایت توپ سراغ دارم که مشکل رو حل می کنه.
در ضمن به نظر شما عکس زیر چه مفهومی می تونه داشته باشه؟



علی
نظرات 14 + ارسال نظر
ممد پویول پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
این عکس نشون می ده که تورس در آینده نه چندان دور به بارسلونای کبیر می پیونده.
درباره گلها هم بگم که من همشو دانلود می کنم. به راحتی. درباره سی دی هم که نظرسنجی نوشته اید بگم که من گلهای اونرو دانلود و آماده کردم و شنبه میفرستم برای امین...
ممنون اگه سر بزنید.

نادرررررررر پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

علی گل هارو باید با داپ (DAP) داونلود کنی!! بدون اون ارور میده!
عکس هم که نشون میده که تورس خودیه!!
ولی میلان هم شدید می خوادش!! که sport یه تیتر زده بود که تورس نصفه پیرنش میلانی بود نصفش بارسایی!!! بیبنیم چی میشه! راستی sport یه نظر سنجی هم کرده بود که تورس یا هانری!!!! اخه چند وقتیه صحبت هانری هم شده!! نظر توو چیه ؟ تورس یا هانری‌ !؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ

ali manam nemitoonam golaro bebinam. har ki midoone mano rahnamaei kone

حسن رونی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام بر دوستان بارسایی
اول از همه سال نو رو به همتون تبریک میکم
از دوستانی که کار آپ دیته وبلاگ رو انجام میدن خیلی تشکر میکنم فقط خواهش میکنم کمی زودتر این کار رو انجام بدن چون الان حدود ساعت ۵ بعد از ظهره وخبری از بازی با بتیس نیست (بازی شب گذشته )
در ضمن اگه ممکنه بک گراند را عوض کنید واقعا خیلی تکراری شده
در ضمن من دوست دارم سی دی گلهای بارسا رو داشته باشم
ba email man ro rahnemayi konid
hassan_kadkhodaie@yahoo.com

[ بدون نام ] دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ

سی دی بارسلونا رو چطور

اگه بدونید چه ها که داخلش نیست صبر کنین درست بشه دهنتون آب میوفته!!!!

درود بر بارسا

مشمی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://wenger.logsky.com

سلام بچه ها یه سریبه ما بزنید خوشحال میشیم
آرسنال قهرمانه

رافائل مارکز سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

اقا من رو راهنمایی کنید الان یه هفته هستش که من فقط می تونم صفحه نظرات رو ببینم خود وبلاگ باز نمی شه

امیر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ

عکس نشون میده تورس گربه سیاه هست خواهد بودو اصلا ربطی به بارسا نداره
گلها رو که نتونستم دانلود کنم...

حبیب رئالی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ق.ظ

این عکس یک تیم بی شخصیته که تو بهترین دورانش هم شاید ۱ قهرمانی کسب کنه هفته بعد یادتون نره
فقط رائول

مشمی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ http://wenger.logsky.com

عکس نشون یه خایه مال هست

ممد پویول چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
بچه ها یه خبر خوب. گلهای بارسا رو برای امین جان پست کردم و تا چند روز بعد اونجاست. راستی بیاین یه آپه تیریپ بارسایی اومدم . ممنون.
بابای.....

حامد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ق.ظ

حبیب رئالی تو باز ننت کون داد یه پولی دستش اومد داد به تو که بری اینترنت بخری بیایی اینجا گوز گوز کنی؟ همین تیم بی شخصیت الان با ۹ امتیاز اختلاف بالای تیم کثیف رئال وایساده....همین تیم بی شخصیت تیم کثیف رئال رو که اسمش از فحش خوار و مادر واسه آدم بدتره و فقط به درد الاغهایی مثل تو میخوره که بزارن به جای فامیلشون که معلوم نشه کدوم هوس بازی بابای پدر سگشونه! خیلی وقتمو تلف تو نکنم برم سر اصل مطلب! الان از استمفورد بریج اومدم واسه بازی چلسی - بایرن....خیلی حیف شد که بایرن باخت ولی هنوزم دیر نشده! داش مایکل یه پنالتی زد که فکر کنم واسه چلسی گرون تموم شه! به هر حال ما دوست داریم بایرن بره بالا جون که هم از چلسی و هر چی تیم انگلیسیه دیگه که تو جام باشگاهها هست و نیست متنفرم و هم اینکه بایرن برادر خونده بارسلوناست! هر چی باشه هر دوتاشون اف سی بی هستن دیگه! منتظر عکسهای بازی که خودم گرفتم باشید!

انتی حبیب رئالی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام حبیب گه نه نه ببخشید گل یه فیلم اومده از الان داره تمام اسکارای سال بعد رو درو می کنه بهت توصیه می کنم ایندفعه که پولی دستت اومد حتما بری ببینی می دونی اسمش چیه عجله نکن بهت می گم اسم فیلمش هست ۹ فرسنگ زیر خایه های بارسا به کارگردانی مشترک ریکارد و لاپورتا اسم بازیگراش رو هم که خودت دیگه می دونی

محمد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ

من هرچندبار امتحان کردم نتوانستم تصویر کامل را ببینم.اگرممکن است اسامی را برایم بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد