قهرمانی را جشن بگیرید، فوتبال قهرمان می شود نه شانس!

خب باز هم باید اینجا حرفی زد. چون زندگی ادامه داره و ما اون رو به بهترین شکل ادامه می دیم.
آیا انتظار داشتید ببریم؟
- وقتی ۱۲-۱۳ موقعیت صد در صد گل با بی دقتی بازیکن ها از دست میره؟
- وقتی جیو بعد یک دقیقه فکر کردن اون توپ رو اونطوری به کاسیاس می زنه؟
- وقتی ژولی با خراب کردن اون موقعیت های طلایی روی اعصاب همه راه میره؟
- وقتی ضربه ها فوق العاده بی دقت زده میشن؟
- وقتی والدس توپ هایی رو در صحنه گل های دوم و سوم و چهارم گل می خوره که تو عمرش نخورده و نخواهد خورد؟
- وقتی داور حروم زاده هیچ کدوم از خطاهایی رئالی ها رو نمی گیره اما در عوض پشت محوطه جریمه بارسا هر برخوردی رو خطا می گیره، صرفا به خاطر اینکه پرز که قرار بود دیشب حقوقشو بده بهش گفته بود: ما اگه ضربه شروع مجدد نداشته باشیم، هیچی حالیمون نیست!
- وقتی این داور بی همه چیز اون پنالتی ۱۰۰٪ رو روی ماکسی نمی گیره در حالی که کارلوس وحشی اون طوری قیچی اش کرده بود؟
و هزاران صحبت دیگه...

وقتی همه چیز دست به دست هم میدن که بارسا نتیجه نگیره بهتر از این هم نمیشه!
ما مستحق برد بودیم و رئال مستحق باخت ۵-۱!
اما اینطور نشد و اصلا هم مهم نیست!

ما در برنابئو نشون دادیم که آقای فوتبال اسپانیا هستیم، و با بازیمون دهن هوادارهای رئال رو هم بستیم، چون هرکس که بازی رو دیده باشه و سر سوزنی از فوتبال سر در بیاره، می فهمه که کی فوتبال بازی کرد!
همونطور که در استن فور بریج به همه نشون دادیم که آقای فوتبال اروپا هستیم!
و همون طور که اگر یکی از اون همه توپ عالی در برابر چلسی گل می شد،ما به حق خودمون می رسیدیم، حتی اگر یکی از این «وقتی» های بالا هم اتفاق نمی افتاد، رئال رو اونطوری که مستحقش بود تحقیر می کردیم!

اما نشد
و مهم هم نیست!

ما فوتبال بازی کردیم و افتخار می کنیم و برد های روی اتفاق رو هم دوست نداریم.

قهرمانی رو به همه تبریک میگم!
با این بازی مطمئن باشید رئال امتیاز های زیادی از دست خواهد داد و بارسا به راحتی لالیگا رو بدست میاره!



قهرمانی بارسا رو


به همه تبریک میگم!


امضا: ویکی



به نام خدا

 

حتما همه بازی برگشت بارسا و رئال رو دیدید پس نمی خوام گزارش بازی رو بنویسم. یا اینکه چند تا موقعیت گل نکردیم که اگه گل می کردیم نتیجه نجومی می شد. اما یه واقعیت من و بدجوری آزار میده و اونهم عدم توانایی بارسا در استفاده مناسب از موقعیتهای گل هستش که در این فصل بدجوری بارسا رو آزار داد و موجب حذف بارسا از لیگ قهرمانان و شکست در ال دربی شد. در این بین لودویک ژولی متهم شماره یک به شمار میاد. در جریان شکست 4-2 مقابل رئال مادرید در برنابئو ژولی به اندازه 2 برابر گلهای رئال موقعیت گلزنی از دست داد.

 

فقط کافی است به نوع زمین خوردن اتوئو نگاه کنید تا ببینید پنالتی بود یا خیر
و جالب اینکه خطای بازیکنان بارسا اعلام شد

بازی های بسیار ضعیف ژولی در بارسا فریاد انزجار خاویر ساویولا رو هم موجب شده. ساویولا دیشب پس از شکست بارسا در مصاحبه ای با روزنامه اکیپ چاپ فرانسه به شدت از بازی بسیار ضعیف ژولی انتقاد کرد و او را عامل اصلی ناکامی مقابل رئال خواند. وی همچنین از داوری این دیدار نیز ابراز تاسف کرد و گفت: داوران باید ارزش لباسی را که بر تن می کنند بدانند و متوجه باشند که تصمیمات آنها چه نقشی در نتایج بازیها دارد. وی در پایان گفت: بی صبرانه منتظر پایان فصل جاری هستم و سودای بازگشت به نوکمپ هر لحظه بیشتر من را هیجان زده می کند.

 

بله به نظر من جابه جایی ساویولا و ژولی در خط آتش بارسا بزرگترین اشتباه ریکارد در این فصل بود و امیدوارم ریکارد متوجه اشتباه خود شده باشد. بازی های ضعیف ژولی جای هیچ شکی رو در مورد وی باقی نمی گذارد و بازگشت ساویولا که در 3 فصل 47 گل رو برای بارسا به ثمر رساند امری بدیهی در سال آینده به شمار می آید.

 

حال بحث کردن در مورد اون داور بی ناموس رو هم ندارم چون او هم جای هیچ شکی رو در مورد خود باقی نذاشته.

 

اتوئو بازهم به رئال مادرید گل زد

بعد از ژولی عامل اصلی دیگر در شکست بارسا یعنی متهم ردیف 2 خود ویکتور والدس دروازه بان کم تجربه بارساست. آمار نشان داده او هرگاه گل اول بازی رو خورده از نظر روحی ویران شده. در مورد شباهت گل اوون با داف هر چه بگیم کم گفتیم مطمئن باشید هیچ دروازه بانی آن 2 گل رو دریافت نمی کرد. در مورد گل سوم هم که بسیار مبتدیانه عمل کرد. اگر دقت بیشتری کنیم متوجه می شیم که والدس یا خیلی خوبه یا خیلی بد... و دلیلش هم کاملا مشخص هست و آن هم عدم تجربه کافی اوست واقعا گلری با 21 سال سن در این سطح ریسکی بزرگ به شمار می آید البته ویکتور استعداد شگرفی در درون دروازه داره که به نظر من تازه او با این تجربه ها بازی هاش برای بارسا آغاز خواهد شد و سال آینده سال والدس بارسا خواهد بود چون او و بارسا این تجربه را آسان به دست نیاوردند. ولی در مورد 2 گل اول سرزن نبودن مدافعان بارسا بسیار آزار دهنده بود. واقعا باید فکری به حال اوله گوئر کرد او تنها می تونه یک مدافع ذخیره خوب باشه در بارسا نه بیشتر.  

 

یکی دیگر از مشکلات اصلی بارسا در خط دفاعی میل عجیب جیو و بلتی به حمله کردن هستش. در واقع 2 مدافع کناری بارسا بیشتر به یک پیستون شبیه هستند تا مدافع کناری. فضای خالی پشت سر این 2 هم خانه مهاجمان چلسی و رئال شد و دو شکست کاملا مشابه و با نتایج مشابه رو برای بارسا موجب شد.

 

در مورد شدت مصدومیت اتوئو هم فعلا خبری پیدا نکردم اگه شما اطلاعاتی در این مورد دارید در ستون نظرات منتظر نظرتون هستم.

 

در پایان می خوام به نکته ای اشاره کنم که می تونه خیلی در قهرمانی بارسا مهم باشه و اون هم این مطلب هستش که فاصله بارسا با رئال در واقع 6 امتیاز نیست بلکه 7 امتیاز هستش. به این ترتیب که در اسپانیا اگر در پایان فصل امتیاز 2 تیم با هم برابر بود کاری به تفاضل گل ندارند و به بازی مستقیم 2 تیم نگاه می کنند و با توجه به برتری 5 بر 4 بارسا بر رقیب دیرین در صورت مساوی بودن امتیازات بارسا و رئال در انتهای فصل این بارسا خواهد بود که جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و در صورتی رئال می تونه قهرمان بشه که در این 7 بازی باقی مانده تا پایان لیگ 7 امتیاز بیشتر از بارسا به دست بیاره!!

 

مصطفی


بچه ها روی این لینک کلیک کنید و بارسا را به عنوان قهرمان لالیگا انتخاب کنید

نظرات 52 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com/

بچه ها بکگراند وبلاگ رو عوض کردم نمی دونم چرا این شرمتین یوزر... پس... می خواد از من. البته خوب من پسوورد رو دارم برای شما ها هم میاد این پنجره!؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

نمیودونم تیم شما چه اقای فوتبالی هست که ۴ تا گل می خوره ضمنا همیشه بعد از بازی این بهونه ها هست بعد این که داوری امسال خوب به نفع شما بوده چرا اون موقع ها چیزی نمی گفتید یا اخراج سال گذشته فیگو با حرکت بی شرمانه اون بازیکنتون

محمد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ب.ظ

برای باخت متاسفم ولی همچنان به بارساوفوتبالی که ارائه میدهدافتخارمیکنم.نمیدانم چراوالدس به هیچ توپی نه نگفت وژولی باز هم یک گلنزن حرفه ای بودووقتی زیدان ورونالدوی احمق ضربه ی سرمیزدند مدافعان بارساکجابودند؟ باورکنید پویول به تنهایی نمیتواند وظیفه ی سه نفردیگرراهم انجام دهد او عالی بودورونی فوق العاده واتوئووژاوی هم خوب وموثر بودند.من بسیار نگران مصدومیت سامی هستم ولی با تمام این حرفهامطمئنم فوتبال قهرمان میشود نه شانس! راستی انتظارداریم تیمی راکه دوازده نفره بازی میکندونفر دوازدهم اش(داور)بیش ازکل یازده نفر موثراست(مراجعه شود به حداقل دوپنالتی سوخته وچندضربه ی آزاد)راشکست بدهیم؟!!!!!

سعید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام . بازی ناامید کننده ای بود با اینکه بارسا مثل همیشه هجومی بود و لی همون اشتباهاتی انجام شد که در برابر چلسی هم انجام دادیم . در درون دروازه هم که والدس غوغا کرد. اون توی دو بازی اخیر بارسا 7 گل خورده و جای هیچ بحثی باقی نگذاشته این در حالیه که کاسیاس نفر اول این بازی . فقط قهرمانی بارسا میتونه این زخم را التیام ببخشه که با این روحیه و غیبت اتوئو زیاد امیدوار نیستم و لی مثل همیشه عاشق بارسا هستم

نیما دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ

خداییش به این فوتبال بارسا افتخار میکنم . بارسا امسال حتما قهرمان میشه چون رئال همیشه شانس نخواهد آورد.ولی باید یه فکری به حال این دفاع بارسا کرد.

رضا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ب.ظ

به نظر من رئال بهتر باضی کرد و نتیجه رو هم گرفت. بیخود چرت و پرت هم در باره داوری هم نگید. اگه داور یک پنالتی برای بارسا نگرفت / همون اول بازی hand مسلم بارسا که پنالتی بود رو هم نگرفت... به امید قهرمانی رئال

رافائل مارکز دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

خوب چی می تونم بگم فقط می شه از شانس رئال حرف زد و اشتباهات داوری به طوری که صدای فردوسی پور هم در اومده بود و می گفت :(( مثل اینکه قرار نیست پشت محوطه برای بارسا خطا گرفته بشه)) واقعا عادلانه نیست

در مورد والدس هم نظر من اینه که پارسال والدس لا انگیزه تر بود و روستو رو هم پشت سر خودش می دید بنابراین روز به روز بهتر می شد اما امسال خیلی خونسرده و کلا اعصاب ادمو بهم می ریزه وقتی گل می خوره خیلی بی خیاله

راستی نگران ژولی نباشید فصل بعد جای خودشو به شون رایت فیلیپس می ده

پزشک بارسا هم گفته یا مصدومیت اتوو یه مصدومیت ساده غضروفی که تا هفته دیگه خوب می شه یا ادامه فصل رو از دست خواهد داد

حامد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:41 ب.ظ

آقا بیایین تمومش کنیم بابا!
این برد مبارک طرفدارای رئال باشه! بالاخره اونا انگیزشون از این بازی انتقام باخت دور رفت بود که انتقامشونو هم گرفتن....ولی بدونن که بارسا هم برای انتقام ۵ سال بدون جام اومده و مطمئن باشید جام مال ماست.......
خبر دیگه این که مصدومیت اتوئو جدی نیست و حد اکثر ۲ هفته که شایدم هفته دوم با مالاگا بازی کنه! بازی با ختافه هم که خیلی مهم نیست!

ممد پویول دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
بابا خیلی حالمو گرفتن. اصلا رو فرم نبود این ویکی والدس. این گل ها رو کی می خورد آخه؟
درباره قالب بگم که عالیه..
به منم سر بزنید.
بای....

نادر دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ

Sport : اتوو فقط تا ۱۰ روز نیست !
حالم گرفتس!!!!!!! ولی اینی که مصطفی گفته خیلی مهمه خدایی ! ما الان ۷ تا اختلاف داریم نه ۶ تا ! این یعنی قهرمانی ..

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

من فکر می کنم به جای این که داور را مقصر بدونید باید تفکرات ریکارد رو مقصر بدونید چون او سعی نکرد که برای این بازی مهم هیچ تغییری در سیستم دهد. با توجه به غیبت دکو بازی با سیستم 3-4-4 یعنی از دست دادن میانه میدان که حتی لوگزامبرگو هم با توجه به این مساله که میانه میدان حریف خالیست با سه مهاجم شروع کرد. و از اون بدتر استفاده اینیستا که بازیکنی فاقد قدرت فیزیکی است به جای دکو بود. نکته دیگر فضای خالی پشت مدافعان کناری بود که گل اول و سوم به همین خاطر به ثمر رسید. به هر حال با این مربی در پیت قهرمانی از ان ماست viva real

حامد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ

من کاملا با این حرفت مخالفم...
فرض کن یکی از اون موقعیتهای جولی گل میشد
وقتی یه تیم از نتیجه ۲-۰ باخته به ۲-۲ برمیگرده مطمئن باش روحیه دو چندان میگیره + روحیه تیم حریف به همون اندازه خراب میشه.....به نظر من بارسا اصلا بد بازی نکرد و اگه اشتباهات داوری رو هم نادیده بگیریم باز هم ما شانس اینو داشتیم که حد اقل بازی رو مساوی کنیم.....تیم از موقعی امیدش برای برد کمتر شد که رائول گل سوم رو زد و وقتی که اتوئو مصدوم شد امید برای تساوی کاملا از بین رفت
غیبت دکو تو این بازی کاملا به چشم میومد چون موقعی که بارسلونا حمله میکرد و رئال دفاع (آخرای نیمه اول) ما به یه بازیکن مثل دکو احتیاج داشتیم چون دکو بازیکنیه که هم خوب پاس میده هم بازی رو خوب عوض میکنه هم خوب شوت میکنه و هم خوب دریبل میزنه.....مهمتر از همه این که در خدمت تیمه و مهمتر از همه این چیزایی که گفتم با سیستم بارسا و فرانک رایکارد کاملا هماهنگه....حیف که از این بازی محروم بود...یه چیز دیگه اینکه جدا از تعصبی که به بارسا دارم مطمئنم که بارسا قهرمان میشه چون بازیهای راحت تری داره...تازه بازی بعدیش هم با ختافه تو نیو کمپه که برد تو این بازی یعنی بازگشت روحیه به تیم! ولی رئال بازیهای بعدیش سخت تره و من شک دارم رئال از سویا امتیاز بگیره و احتمال میدم با لوانته مساوی کنه چون لوانته تو خونه خوب نتیجه میگیره ...سوسیداد هم که خودتون میدونید چطور بازی میکنه....یکی از بازیهای خانگی رئال با تیم آماده ویلا رئاله که با وجود خوان رومن ریکلمه ویلارئال هر کاری میتونه بکنه! ببینیم سرنوشت چی برا دو تا تیم رقم میزنه!

محمد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

درمورد اتوئودرخبر ورزشی اعلام کرداویکماه مصدوم است. البته امیدوارم درست نباشد.

حامد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

خبر ورزشی اسم اصلیش چاخان ورزشیه! من از اینترنت میخونم کلی میخندم! مخصوصا به اون ترجمه هاش! کره خر ها یه مشت الاغ ریختن تو قسمت مطالب خارجیشش هر چی به فکرشون بنویسه مینویسن! من یه ایمیل بهشون زدم گفتم شما اگه راست میگید منبع این چرت و پرتهایی که مینویسید رو زیر خبراتون بنویسید ...میدونید چه جوابی بهم دادن؟! گفتن با سلام لطفا اگر از اخبار و شایعات فوتبال انگلستان خبری کسب کردید برای ما ارسال کنید!!!!! منم کم نیاوردم واسشون نوشتم خیلی ممنون از اینکه به سوال من جواب دادید! بنویسید شوشنکو به خاطر رفاقت دیرینه ای که با جو کول داره قول داده سال بعد بره چلسی....رومن آبرامویچ قول داده تمام سرمایشو بده تا رونالدینهو رو برا فصل بعد بخره! آخرشم نوشتم اریکسون میخواد بشه سرمربی رئال!!!!! گفتم شبکه آی تی وی ۱ لندن این خبرو تایید کرده! اینا هم فرداش چاپ کردن که یک منبع قوی و از نزدیکان باشگاه رئال!!!!! خبر داد که اریکسون به رئال میپیوندد!اگه گفتین منبع قوی اینا کی بوده؟؟؟؟!معلومه..... خودم دیگه!!!!!

مشمی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ http://wenger.logsky.com

لات شدید ۴ تا ۴ تا میخورید
هههههههههههههههههههه

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ

آقا حامد به آفم جواب بده . ضمنا مشمی جون شما فکر آرسنال باشید که شدیدا با چلسی اختلاف دارید . لا اقل ما اگه ۴ تا ۴ تا می خوریم هنوز صدریم و ۶ امتیاز با رئال کثیف اختلاف داریم .
هههههههههههههههههههههههههه

مصطفی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

جون مادرت خنده دار نیست...!؟

آرسنال هم اومده واق واق...
داش مشمی یکم از افتخاراتتون هم آخر هههههههه می نوشتی تا بیشتر بخندیم.

تیتی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآنری

خودت می دونی که چه جوری باید بخونی؟

راستی بچه ها عکس جدید خوبه یا یکی دیگه با حوصله بسازم!؟

ممد بارسلون سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ http://fbarcelona.blogfa.com

سلام.لطفا کد بکراندو برای من بفرستید تا در وبلاگم استفاده کنم.در ضمن اتو تا ۱۰ روز مصدوم است.(به نقل از سایت باشگاه)

امیر بایرنی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ http://hood.blogsky.com

بد شد باختید لا اقلش اینکه پیش بینی ما خراب از آب دراومد

مصطفی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ق.ظ

https://www.sharemation.com/mazzi/back.jpg

بچه ها این آدرس بکگراند هستش

ویکی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ

بچه ها دیگه این بدشانسی و قربانی شدن رو فراموش کنید
پیش به سوی لالیگا
خبر کوتاه بودن مصدومین اتوو بینهایت خوشحالم کرد
راستی مصطفی جان عکسه خیلی باحاله
دمت گرم

محمد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ

خواستم سلامی عرض کنم ونظرات بچه ها رابخوانم.

مشمی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ http://wenger.logsky.com

داداش میدونید ما تو اینگلیس زیر چه تیمی هستیم
همون تیمی که تا بهتون زد
جان تری که میشنوید یاد چیزی نمی افتید
۴ تا تا نخوردید با ها تون صحبت میکنم
تییییییییییییی تییییییییییییی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااانرییییییییییییییییییییییییییییییی
آره مصطفی جون

محمد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام مشمی جون
ببین عزیز من... توی زندگیت هیچ وقت سعی نکن سطح فوتبال اسپانیا رو با لیگ انگلیس مقایسه کنی... همینطور هم بارسا رو با تیمهای رده پایینی مثل آرسنال... آخه زشته ... جایی بگی , بهت میخندن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

باز این بارسایی ها باختنو اشتباهارو سر داور انداختن.اخه بی عرضه ها باختین و غرغر میکنین ۴ تا توی بارسا کردیم هنوزم انگار اروم نگرفتین. اون بالا کدوم احمق نوشته که ما بازی رو به رئال اموختیم؟ اخه اتاشقال کی میخواین ادم شین بشینین کمی فکر کنید از ۹۹ به بعد هیچی بدست نیاوردین بعدش میخواین بازی کردنو یاد بدین. دو سه تا توله یکجا شدن هر چی دلشون میخواد مینویسن بقیه هم میان که اره اینا درست میگن. حالا که باختین خفه خون بگیرین دیگه نباید دهنتونو باز کننین حالیتونه؟؟؟؟؟؟؟ مطمئن باشین لالیگا رو هم ازتون میگیریم.

یه دوست جدید چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
باخت بارسا خیلی بد بود که به نظر من والدس و ژولی و داور!!!عاملان اصلی اون بودن بگذریم هرچند مثل ۵-۶ هفته قبل گول تبلیغات رئال (بازی اتلتیکو)(تورس!!!)رو خوردیم به هوش باشیم بارسا هفته دیگه با تیمی بازی داره که ۲ گل چپونده به رئال دستکم نگیرید!!!!

راستی آقا حامد فرستادی من منتظرما......

مشمی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ http://wenger.logsky.com

هههههههههههههههههههههههههه
بابا شما چقدر پور رویید آرسنال رو داری با تیم معمولی بارسا
مقایسه میکنی
مثل اینکه یادت رفته تیم انگلیسی چلسی ۴ تا گذاشت درتون
یادته اسمش چی بود؟
بگو جان تری بگو
خوب اسمش رو تکرار کن تا یادت بمونه
بهتون گفتم هر موقع ۴ تا۴ تا نخوردید صحبت میکنیم

مصطفی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

بچه ها یه جک جدید دارم

آرسنال سال دیگه بالاخره برای اولین بار تو تاریخ ۱۰-۱۵ سالش میاد جزو ۴ تیم نیمه نهایی.

هههههههههههه

در ضمن فکر کنم همین تری بود که گل اول چلسی رو تو اون هایبیری گذاشت درتون

مهرداد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام
با اینکه این بازی رو با نا داوری و بذ شانسی باختیم ولی من از قهرمانی بارسا مطمئنم.
barca el forca blaugrana al vent

امیر بایرنی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://hood.blogsky.com

سلام

آقایون لطفآ آرامش خودتون رو حفظ کنید بابا بس کنید دیگه یعنی هم رو با فحش و کش و شر مزین میکنید!!

ضمنآ داش مصطفی شما هم از آب گل آلود ماهی نگیر!!
بازی بارسا و چلسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


حامد پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ

آقا امین شما منو نمودی! ۱۰ بار پرسیدی بسته رو برام میفرستی منم ۱۱۰ با گفتم میفرستم! بهت هم گفته بودم من دوشنبه دارم میرم مسافرت...باز اومدی واسه من آف گذاشتی؟؟؟؟؟؟ بیخیال دیگه داداش من! کاری میکنی دیگه آدم بترسه تو یاهو آنلاین شه! بسته رو برات فرستادم هر وقت رسید تهران بهت خبر میدم!
در ضمن آقایونی که تا همین دیروز میومدین توی این وبلاگ طرفداری از بارسا رو میکردید...حدس میزدم گذشت زمان خیلی چیزها رو نشون میده....باید بدونید که آدم دورو هیچ وقت به هیچی نمیرسه...آقای امیر بایرنی که اون همه علامت تعجب گذاشتی جلوی اسم چلسی....باید بهت بگم شما همونی بودی که تا قبل بازی با رئال میومدی تو این وبلاگ بد رئالو میگفتی و مثلا برا بارسا آرزوی موفقیت میکردی...حالا که بارسا بازی رو باخته میایی هیزم کشی میکنی بین طرفدارای بارسا و این مشمی که من اصلا نمیخوام دربارش حرف بزنم؟؟ طوری علامت تعجب گذاشتی جلوی بارسا و چلسی که انگار تیم خودت ۱۰ تا به چلسی زده! دوست نداشتم اینو بگم ولی باید جوابتو داد....خود من یکی از طرفدارای بایرن بودم و هنوزم هستم به خاطر اینکه مایکل بالاک توش بازی میکنه و مطمئن باش به خاطر چند نفر به ظاهر طرفدار که یه جورایی تابع باد هستن نمیام اینجا ضد بایرن بنویسم! همین روزاست که خودم سایت هواداران بارسا رو راه بندازم و اون موقعه که فقط طرفدارای واقعی بارسلونا میتونن اینجا مطلب بنویسن و نه اونایی که به خاطر نداشتن طرفدار توی وبلاگ بیان توی وبلاگای دیگه تبلیغ کنن واسه تیمشون و به خاطر تبلیغات شعور خودشونو در پایین ترین حد ممکن نشون بدن....آقای مشمی نبینم دیگه اینجا فحش بدی چون اگه کسی میخواد کل فحش دادن بزاره بدونه که من کم نمیارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ق.ظ

کی سایت بارسا راه میفته ؟ ۱ ساله می خواسته درست بشه

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ

بچه هابا نتایجی که درلیگ اروپا بدست اومد من شانس میلان رو بیشترمیدونم. البته(بارساهمچنان بهترینه).

محمدامین پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

بابا روتون را کم کنید ۴ تا خوردید از رئال .... این برای طرفداران رئال با ارزش تر تا از فتح لالیگای امسال بود!

زیدان ............ گل

رونالدو .......... گل

رائول ............ گل

اوون ............ گل

فقط مونده بود کاسیاس بیاد یه گل بهتون بزنه ........ ههههههههههههههه

حامد پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ

به به آقا محمد امین! خیلی وقت بود ندیده بودمت! فکر کنم آخرین بار قبل از باختتون تو نیوکمپ بود!!!یادت که نرفته ۳-۰ رو!!! عزیزم همچین میگی فتح لالیگای امسال که انگار لالیگا رو بعد بازی با بارسا به شما دادن! در ضمن ما اگه میدونستیم شما اینقدر از برد مقابل بارسا خوشحال میشید میزاشتیم بازی رفت رو هم ببرید تا بیشتر ذوق کنید! یا حد اقل ۳تا!!!! بهتون نمیزدیم! بارسا قهرمان

محمدـ۱۳ پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:32 ب.ظ http://fcbm.blogsky.com

اولا باخت فجیح و سنگینتون رو مقابل گوهای سفید مادرید تسلیت عرض مینماییم. تا اینجا از طرف هواداران بایرن مونیخ.

دوما: بایرن مونیخ در بازی رفت بازیکنانی رو از ذست داد که برای بایرن حیاتی بودند و تمام امید بایرن برای گلزنی به اونا بود
مثل: کلودیو پیزارو و روی ماکای.

سوما: مثل اینکه تو اصلا بازی رو تماشا نکردی که ببینی که چلسی خر شانس چه شانسهایی آوردش. یکی از ضربات سر بالاک رو دفاع دقیقا از روی خط بیرون کشید و یکی از سانترهای بایرن به تیر دروازه خورد.

توجه.توجه.توجه.توجه.توجه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ

از این پس هر گونه حرف رکیک در پیام ها دیده شود آن پیام حذف می گردد .

امیر بایرنی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ب.ظ http://hood.blogsky.com

بابا منکه بیکار نیستم بشینم به شما ها تیکه بندازم

وقتی که اون یارو علی ورزشگاهای آژاکس و بایر لورکوزن رو فرقش رو نمیفهمه میگی نه اسم ورزشگاه آژاکس هم بای آرناس٫خدایی اگه گیر نمیدادم ضایع بود!!

بعشم همیشه خودتون یه دلیلی واسه تیکه انداختن ایجاد میکنید و ادامه ماجرا!!!!!!!!!!

البته من منظورم شخص خاصی نیست

توجه.توجه.توجه.توجه.توجه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ق.ظ

از این پس هر گونه حرف رکیک در پیام ها دیده شود آن پیام حذف می گردد . اگر کسی پیامش پاک شد ناراحت نشود .

نیما جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

بارسا این فصل رو به کوری چشم رئالیها اول میشه.طرفدارای رئال هم به جای انتفاد از بارسا برن تیم خودشون رو درست کنن که به جز شانس و داوری چیزی نداشتن.ضمنا این آرسنالی ها که تا حالا از نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالاتر نرفتن این وسط چی میگن معلوم نیست.
و اما این بایرنی ها هم اگه چلسی خودش آخر بازی رو وا نمیداد تو اون ورزشگاه درب و داغونشون هم به چلسی باخته بودن برا چی زرزر میکنن معلوم نیست.

عبدالرضا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ب.ظ

منم یکی از طرفدارای پرو پاقرص هم وبلاگ و هم بارسام . ولی لطف کنین هر چی می خواین بگین بگین ولی دیگه فحش ندین . ای ول ..

توجه.توجه.توجه.توجه.توجه .توجه.توجه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

از این پس هر گونه حرف رکیک در پیام ها دیده شود آن پیام حذف می گردد . تا الان ۷ پیام حذف گردیده است .

علی نیو کمپ جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

واقعا من از بعضی از طرفدارا انتظار نداشتم که این گونه حرف های واقعا زشت بزنند .

حبیب رئالی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ب.ظ

۴تا شانس!!! ۴تا یه ذره منطق مارو به نتیجه می رسونه ۴ تا میتونه شانسی باشه؟!؟!؟!؟به فرض محال که شانس بتیس رو یادتون رفته!!!! حداقل ۴ تا یادتون نره فقط رائول

بایرن مونیخ شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ق.ظ

به کوری چشم بارسایی ها و هرکی ادعا داره

ورزشگاه جدید بایرن تا چتد وقت دیگه آماده میشه

اونوقته که باید بشینید و حسرت بخورید بعد با خودتون میگید ای کاش حد اقل همون الپیک مونیخ رو داشتیم!

ها ها ها ها ها به قول اون یارو امیر بایرنی شما ها هنوز فرق بای آرنا و آمستردام آرنا رو نمیفهمید!!!شما ها رو چه به این اظهار نظر کردن ها!!!!!!!!!!!!!

ویکی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ق.ظ

بچه ها لطفا با کسایی که درکشون از فوتبال ناچیزه دهن به دهن نشید
بذارید هرچی می خوان بگن
راستی مصطفی جان
آدرس بکگراند قبلی رو میشه به من بدی؟

علیرضا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://lostinkr.myblog.ir

سلام...
تف به هیکله رئال من از رئال متنفرم
بدترین باشگاهی که میشه نام برد
با تمام ستارگان جهان ولی هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
تا بعد

مصطفی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com/

درود بر بارسایی ها

آقا مطمئن باشید بارسا با قهرمانی خودش دهن همه این نون به نرخ روز خورها رو می بنده.

کسایی مثل مشمی که از بچگی شون هر سال قول قهرمانی تو اروپا رو شنیدن و هنوز هم به نیمه نهایی هم نرسیدن باید برن دعا به حال تیمشون کنن که یه وقت جاشون با اون منچستر درپیت عوض نشه... دو تا تیم لگن برای دومی رقابت دارن یه هفته این به نورویچ می بازه هفته بعد اون یکی به کیریستال پالاس...

بدرود

در ضمن ویکی جون اینم آدرس ۲ تا بکگراند که خودم ساختم

https://www.sharemation.com/mazzi/socioPCL.jpg?uniq=ksfoem

https://www.sharemation.com/mazzi/Mostafa%20wallpaper.jpg

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ

Forca barca

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ

آقا مصطفی این بگراندو خودت ساختی !!با عرض پوزش من اینو دارمش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد