به نام خد
 



یکشنبه 11 آوریل 2005 : پس از شکست در ال دربی بارسا غمگین و ناراحت در سکوتی مرگبار در میان بهت اندک هوادارانی که به فرودگاه آمده بودند برای پیشواز از لشکر شکست خورده ، وارد کاتالونیا شد. همه نگاه ها به دنبال سامی بود. ولی اتوئو در بین بازیکنان نبود. مگه میشه در غیاب سامی هم راه رو پیمود؟ این سوال همه هواداران بارسا پس از حادثه تلخ برنابئو بود. موتا ، ادمیلسون ، گابری ، هنریک لارسن و حالا ساموئل اتوئو ، مثل اینکه تیم ستاره های مصدوم داره کامل میشه و این نگرانی میلیونها بارسایی رو در سراسر دنیا موجب شده . دوشنبه 12 آوریل 2005 ساعت 10 صبح : ساموئل اتوئو بر روی ویلچر نشسته و شب سختی رو در کیلینیک پزشکی باشگاه اتلتیکو مادرید گذرانده و با چشمانی مملو از نگرانی به خورشید کم نور کاتالونیا نگاه میکنه و چیزی رو زیر لبان خود زمزمه میکنه. بله او وارد خیابان مووارو در جنوب فرودگاه مرکزی بارسلونا شده و اولین مقام مسئولی رو که ملاقات میکنه ساندر روسل هست که با او صحبتی کوتاه میکنه و خیلی سریع به کلینیک پزشکی بارسلونا واقع در کمپ میونتیچ انتقال داده میشه. دوشنبه 12 آوریل 2005 ساعت 11 صبح : از پای مصدوم سامی انواع و اقسام عکسهای جورواجور گرفته میشه و عکسها به تیم 18 نفره پزشکی بارسلونا تحویل داده میشه. و اونها اعلام میکنند اتوئو می تونه استراحت کنه تا ساعت 8 شب و ساعت 8 شب پس از معاینه شدت مصدومیت وی اعلام خواهد شد. شبکه
TV3 اسپانیا مصاحبه رئیس تیم پزشکی یوردی آردوول رو ساعت 8:50 دقیقه شب به وقت اسپانیا به صورت زنده پخش می کنه صدها هزار نفر منتظرند ببینند که مصدومیت سامی چند ماه طول خواهد کشید. یوردی که بسیار خونسرد صحبت می کرد گفت : در ابتدا تصور می کردیم وی از ناحیه کشکک زانو دچار پارگی شده و زمانی در حدود 1 الی 3 ماه رو برای بهبود این مصدومیت پیش بینی کرده بودیم اما پس از دیدن عکسهای وی و نتیجه ام آر آی متوجه شدیم که این تنها یک تورم ساده مفصلی است که حداکثر 10 روز به طول خواهد انجامید البته خود ساموئل اتوئو گفته می خواد یکشنبه بازی کنه اما منطقی این است که او یکشنبه استراحت کنه تا مبادا مصدومیت او تشدید نشه و او با تمرینات نرم و مطمئن می تونه زمان این مصدومیت رو کمتر هم کنه. در ادامه وی گفت : مصدومیت موتا هم به طور کامل بهبود یافته و او از این پس با سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد. و اگر آمادگی بدنی وی هم تایید شود او هم برای دیدار مقابل ختافه یا حداکثر مالاگا کوچکترین مشکلی رو نخواهد داشت. در مورد لارسن هم همه چیز بستگی به خود او دارد وی هر روز به فیزیو تراپی می پردازد و با این روند 20 الی 30 روز دیگر می تواند فوتبال بازی کند. وی در مورد باقی مصدومان نیز صحبتهای کوتاهی کرد اما گفت هیچکدام از آنها در این فصل نمی توانند به میدان بروند.

پس از اعلام این خبر بارسا زنده شد ، پیامهای تبریک از هر سو به تلفن همراه اتوئو می رسید. اعضای تیم جلوی درب خروجی میونتیچ منتظر سامی بودند و پس از دیدن او همه با لبهای خندان به او تبریک گفتند. خصوصا دکو که انگار بیش از همه خوشحال بود.

سه شنبه 13 آوریل 2005 ساعت 10:30 صبح : همه بازیکنان اولین تمرین پس از شکست در ال دربی رو در کمپ تمرینی بارسلونا برگذار می کنند ابتدا پیتر هنک اشتباهات فردی رو عامل شکست مقابل رئال توصیف می کنه و سپس به بازگوی برخی از آنها برای عدم تکرار آنها در دیدارهای بعدی می پردازه. سپس ریکارد شروع به صحبت می کنه و میگه : اتفاقی نیوفتاده ما هنوز با اختلاف قابل توجهی در صدر هستیم و همه چیز بستگی به خود ما داره. رئال رو در مجموع شکست دادیم و ثابت کردیم بی دلیل در صدر نیستیم. وی ادامه داد : امروز روز شک نیست! روز اراده است و روز موفقیت ، به جز دو دیدار فصلی با شکوه رو پشت سر گذاشتیم در حال ثبت رکوردی نیز در لالیگا هستیم و اونهم صدرنشینی از هفته اول است تا انتها که تاکنون هیچ تیمی انجام نداده 3 دیدار بعدی ما می تونه کار رو تمام کنه باید در هر سه آنها پیروز شویم و در این صورت 95% راه قهرمانی طی شده. رئیس ختافه از هواداران رسمی رئال به شمار میره پس آنها با دفاعی فشرده بازی خواهند کرد کاری که همه تیمها کوچک و بزرگ از لوانته تا میلان و چلسی در نوکمپ انجام داده اند و البته همه نیز له شده اند. ما چک اول رو به ختافه خواهیم زد. سرجیو گارسیا نیز گفته در لوانته هدیه آسمانی رو در دیدار مقابل رئال به پرز تقدیم خواهد کرد و ما با این هدیه از طرف سرجیو گارسیا و پیروزی مقابل ختافه نشان خواهیم داد که بهترین هستیم. این دیدار رو اتوئو نامگذاری می کنیم و برای او و به خاطر او پیروز خواهیم شد. او از دیدار مقابل مالاگا در کنار ماست و این یعنی قدرت هر چه بیشتر ما و در انتها همه بازیکنان دور هم حلقه زدند و قسم خوردند که فاصله میان خود و رئال رو در پایان فصل بیشتر از 9 امتیاز کنند.

 

منبع الموندو دپورتیوو

 

بله خبر مصدومیت کوتاه مدت اتوئو شاید انقدر روحیه بخش بود که اگر سامی مصدوم نمی شد بارسا هم اکنون از این روحیه بالا بی نصیب بود. حالا روحیه ها بازپروری شده و وظیفه هواداران هم دو چندان شده. همه با حمایت از بهترین تیم آن را به سوی قهرمانی سوغ خواهیم داد.امروز فقط باید از بارسا حمایت کرد.

اگر بر فرض محال بگیم رئال همه بازی های باقی مانده خود را با پیروزی به پایان برسونه پس بارسا به 15 امتیاز برای قهرمانی قطعی خودش احتیاج داره پس از امروز تا آخر فصل در پایان هر بازی با توجه به نتایج بارسا و رئال میزان امتیازات لازم برای قهرمانی رو حساب خواهیم کرد و خواهیم نوشت با فرض اینکه رئال همه بازی های بعدی خود را خواهد برد. پس برای اولین فینال از 7 فینال باقی مانده...:

15 امتیاز تا قهرمانی

 

مصطفی


بازگشت موتا

سلامی دوباره بچه ها همین الان تو الموندو خوندم که موتا به احتمال خیلی زیاد امشب بازی می کنه و فرانک ریکارد می تونه از این به بعد بعد از یکسال یه هافبک دفاعی مادر زاد رو تو ترکیب تیمش ببینه و خیلی خیلی از این موضوع خوشحاله همه چیز داره واسه بارسا درست پیش میره چون از بازی بعد علاوه بر موتا که آماده تر هم میشه پویول و اتوئو هم به بدنه تیم اضافه خواهند شد. بعد از ۷ ماه مصدومیت امشب موتا می تونه به بارسا برگرده و نوشته شده که جشن کوچکی هم در پایان بازی برای موتا و اتوئو برگذار خواهد شد.

به این ترتیب موتا می تونه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران بنا به صلاحدید ریکارد به بازی بره. هافبک شماره ۳ بارسا در گفتگویی کوتاه گفت: بسیار هیجان زده هستم وقتی آزمایشات اولیه رو پشت سر می ذاشتم بعضی ها حتی می گفتند که از فوتبال خداحافظی کنم ولی با تدادبیر آکادمی پزشکی سونیتا در آمریکا و پی گیری های بسیار خوب تیم پزشکان باشگاه و با فیزیوتراپی و آبدرمانی در چیزی حدود نیمی از زمان عادی موفق شدم سلامتی خود را باز یابم . ما ۷ فینال رو در پیش رو داریم و کاملا آماده هستیم تا حق رو به حق دار برسونیم هواداران در قهرمانی تیم خود شک نکنند.

در ضمن مثل اینکه ساندر روسل نیستلروی و بالاک رو نشونه رفته و تلاشهای اصلی برای تابستان جذب این دو ستاره خواهد بود ولی خوب فقط زمان مشخص می کنه کدام بازیکنان جذب خواهند شد.



رافائل مارکز : خیال هواداران از خط دفاعی راحت باشه دیگر اشتباه نخواهیم کرد.

برند شوستر : هوادار بارسا هستم ولی به خاطر لوانته پیروز خواهیم شد نه به خاطر بارسا.

ساموئل اتوئو : در دیدار مقابل ختافه بازی نخواهم کرد.

ماکسی لوپز : باید در این دیدار خود را ثابت کنم چون نمی توانم نیمکت را تحمل کنم.

روزنامه اسپورت خبر از تمایل بارسا برای جذب ویلیام گالاس داد.

شاید مبلغی نا مشخص و ریکلمه برای خرید بالاک پیشنهاد شوند.

لیست شبکه هایی که بارسا - ختافه را مستقیم پخش می کنند :

NTV Turkey (East)
SKY Sports 1
Al Jazeera Sport
Barça TV
C+ Blauw
C+ Spain
C+ Sport (France)
Sport 2 HU
HRT 2
Sky Sport 3 (Italy)
NTV Turkey
Kanal 5 (Denmark)
TV4+
TV Sport RO
Al Jazeera Sport
Barça TV
C+ Spain


مصطفی
نظرات 18 + ارسال نظر
امیر بایرنی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://hood.blogsky.com

سلام

خوبی حاجی
امیدوارم که میلان قهرمان نشه٫چلسی هم نشه لیورپول هم دیگه اصلا اصلآ قهرمان نشه چون اونوقت که بایرن که در حال حاضر سومین تیم پر افتخار جام باشگاههای اروپاس باید جاش رو به لیورپول بده!!! بهترین گزینه پی اس و و گاس هیدینگه که من ازش خهیلی خوشم میاد!!! البته به باید اتفاقی شبه معججزه رخ بده

اما امیدوارم که چلسی سقت بشه!!!!!

فعلآ

امین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

آفا مصطفی عالی بود

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

Faghat Barca

مصطفی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com/

درود بر بارسایی ها

آقا مطمئن باشید بارسا با قهرمانی خودش دهن همه این نون به نرخ روز خورها رو می بنده.

کسایی مثل مشمی که از بچگی شون هر سال قول قهرمانی تو اروپا رو شنیدن و هنوز هم به نیمه نهایی هم نرسیدن باید برن دعا به حال تیمشون کنن که یه وقت جاشون با اون منچستر درپیت عوض نشه... دو تا تیم لگن برای دومی رقابت دارن یه هفته این به نورویچ می بازه هفته بعد اون یکی به کیریستال پالاس...

بدرود

در ضمن ویکی جون اینم آدرس ۲ تا بکگراند که خودم ساختم

https://www.sharemation.com/mazzi/socioPCL.jpg?uniq=ksfoem

https://www.sharemation.com/mazzi/Mostafa%20wallpaper.jpg

یه دوست جدید شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:10 ب.ظ

آقا مصطفی مطالبت عالی بود ممنون

ضمنا اون ابلهی که تو بخش پائینی نوشته این پیام واسه خوده امینه باید اولا بپرسم
خر اسمته و خودتی فامیلت یا خودتی اسمته خر فامیلت !!!
مگه همه مثل تو هستن که برای خودشون پیام بزارن احمق!!
معلومه هنوز این رئالی های ابله تو وبلاگ حضور دارن


قهرمانی بارسا مبارک

رافائل مارکز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام به همه

مصطفی جون دمت گرم خیلی حال دادی
در ضمن دو تا در خواست دارم ۱- اولا اینکه من ای دی تو رو ندارم اگه می شه منو اد کن ۲ - الان حدود یک ماهه که صفحه وبلاگ برای من باز نمی شه و من فقط از طریق خود بلوگ اسکای مطالبو می خونم (هر بار پیام اندر کانستراکشن) می ده اگه می شه منو راهنمایی کن
مخلصه هر چی بارسایی

امین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ

آقا رافائل ما یک بار هم با شما چت نکردیم . اصلا آن نشدی که باهات بچتیم . جریان چیه ؟

سعید یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام خوبی . به سلامتی اتوئو هم از هفته بعد برمیگرده و قهرمانی را در کنار بقیه بچه ها جشن میگیره

مصطفی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام بر داش رافائل مارکز و بقیه بروبچ

آقا آی دی من mazzi_k1984 هستش

بعدشم باید سرویس پک اینترنت اکسپلورر رو نصب کنی تا مشکل بر طرف بشه

ویوا بارسا

حبیب رئالی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

اولا بگم واقعا پاک کردن ناسزا ها کار بسیار خوبی است که باید زودتر انجام می شد(چون به هر حال هر کی نظر خودشو داره شما هم قطعا یه طرفه اصلا حال نمی کنید) دومافقط رائول

امیر بایرنی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ب.ظ http://hood.blogsky.com

سلامم

ما اپدیت کردیم

فعلآ

ممد پویول یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام به همه بارسایی ها...

خوبین؟

امشب با ختافه بازی داریم. اونارو می بریم حتما می بریم. چون ۵۰۰۰ دستکش دربازه بانی رو می خوایم بگیریم. وگرنه بارسلون که قهرمان شد.

نادر دیگه به ما سر نمی زنیا. همینطور مصطفی. رفیق بارسایی تونو ول کردین؟ فقط رافائل مارکز عزیز بهم خوب سر می زنه که ازش ممنونم....

بچه ها اگه میای تو وبلاگم ولی پشت زمینه یک غورباغه است اسلش ( / ) پشت دات کام رو پاک کن بعد اینتر بزن*سر بزن بابای.....

بابای.......

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ

آقا مصطفی من دهنم سرویس شد از بس زنگ زدم نبودی کجائی؟؟!!

مشمی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://wenger.logsky.com

سلام اپ کردم یه سر بزنید

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ

بابا آرسنال هم مگه خبر و مطلب داره ؟

محمد دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام-امیدوارم نیمه دوم هم خوب پیش بره ومابرنده بشیم.

ویکی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام
برد بارسا مبارک باشه
راستی مصطفی جون میشه یه بار کامل و دقیق بگی چطور میشه گل های هر بازی رو پیدا کرد و لینک داد؟
اگر این رو به من بگید هر بازی سریع لینک هاشو می ذارم چون هر روز اینجا هستم!
مرسی

محسن دهخدا آمل دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد