بومل در بارسا!


مارکو فن بومل هافبک تدافعی و مقتدر PSV خود را برای پوشیدن پیراهن بارسا اماده میکند!
طبق گفته ی مطبوعات اسپانیا Txiki هفته ی گذشته مذاکراتی با بومل داشته و پیش قراردادی نیز با وی امظا کرده٫ که طی این قرارداد مارکو که به صورت بازیکن ازاد راهی بارسا خواهد شد سالیانه ۳ میلیون یورو خواهد گرفت !
مسئولان بارسا فقط منتظر به پایان رسیدن Champion's League هستند تا مذاکرات رو رسمی تر کنند!
PSV هفته ی گذشته قهرمانی را در هلند مسجل کرده و امشب نیز در چارچوب Chamipon's League در جوزپه مه اتزا به مصاف میلان خواهد رفت.
--------
اخبار کوتاه از بارسا

- باشگاه رم ایتالیا خواهان هافبک خوش استیل اما نیمکت نیشن بارسا  "جرارد لوپز" شد.

- گابری و ادمیلسون پس از مصدومیتی طولانی مدت دیروز طی تمرینات تیم پا به توپ شده و به مرز امادگی رسیدند!
- این هفته بازی بارسا - الباسته رو
Velasco Carballo سوت خواهد زد.
الباسته تیمیه که کاپتان لوئیز انریکه ی عزیز اخرین گلش رو با لباس مقدس بارسا تو بازیه پارسال به اونا زده ! رو همین حساب بازیه پارسالو پیدا کردم گفتم شما هم شاید حال کنین باهاش! من که کلی عشق کردم ..
 بارسا 5 - 0 الباسته -  (2003-2004)

ftp://ns30425.ovh.net/ronaldis/video/lematch/albacete_by_ronaldiweb.avi
 
راستی نرم افزار کدر ریل پلیر هم اکنون در اختیار شماست اگه به لینک گلهای بارسا علاقه دارید به زودی گلهای بارسا با پسوند rmvb در اختیار شما قرار می گیره پس هر چه سریعتر این نرم افزار رو دانلود کنید چون در صورت عدم وجود این نرم افزار بر روی ویندوز شما - شما نمی توانید فیلم ها را مشاهده کنید.

http://www.lechoo-bo.neostrada.pl/realalt137.exe
 نادر

---------

مصطفی جون تسلیت



چند روزی است از مصطفی خبری نیست . شاید همه شما متوجه شده باشید . بله درست
است . یک اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده برای مصطفی اتفاق
افتاده است . یکی از اقوام نزدیک
مصطفی جون فوت کردن و یکی دیگر از آنها الان در کما هستند . اما مصطفی از من خواست که
به شما طرفداران بارسا ب
گویم که فقط برای اون که در کما است دعا کنید . از همین جا من به
مصطفی تسلیت می گویم و امیدوارم غم آخرش باشد و همین جا هم دعا می کنم که
ان یکی
اقوامش هر چه زودتر بهبود یابد .

اما مصطفی چیزهایی به من در مورد راه اندازی سایت گفت و گفت که آنها را به ویکی بگو . اگه
سعید این مطلب رو می خواند هر چه زودتر با من تماس ب
گیرد تا راهنماییش کنم . چون ممکن
است حالا حالا ها مصطفی پیداش نشود .
 امین

نظرات 8 + ارسال نظر
رافائل مارکز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام دیگه چی می شه الان فکر می کنم بارسا تنها تیمی تو اروپا باشه که هافبک دفاعی های اون هم به مراتب هجومی تر از هافبک های تهاجمی تیم های دیگه هستند

مشمی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ق.ظ http://wenger.logsky.com

امین درست میگه من همسایه داش مصطفی هستم این اتفاق بد چند روز که افتاده و خداوند به مصطفی و خانوادش خیلی رحم کرده که فقط یک نفر فوت کرده و یک نفر دیگر در کماست. چون ه نظر بیشتر از این باید تلفات میداد.
برایه مصطفی و بیمارشون خیلی دعا کنید.

ویکی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ

مصطفی جون منم تسلیت میگم
ایشالله غم اخرت باشه و دیگه غم نبینی

محسن جرارد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.fcbarcelona.com

سلام به همه کاتالان های عزیز

در مورد انتقال بالاک خبری دارین؟

only barcelona

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ

ویکی هر چه زودتر با من تماس بگیر تا یک شماره تلفن که مصطفی به من داد بهت بدم تا سایت سریتر راه بیفتد

حسن رونی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:31 ب.ظ

مصطفی جون من هم برای سلامتی مریضت دعا میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ

لطفا به بازیکنان و طرفداران دیگر تیم ها توهین نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد