به نام خدا



تا قبل از بارزی برابر الباسته فرانک رایکارد همراه با شک راجع به احتمال قهرمانی در لیگا صحبت می کرد.با وجود این بعد از پیروزی 0-2 برابر الباسته وقتی خبرنگاری از او راجع به قهرمانی صحبت کرد گفت "اما و اگر ها هنوز با ما هستند"حتی بعد از تثبیت صدر نشینی در 4 هفته مانده به پایان رقابت ها فرانک رایکارد هنوز هم ترجیح می دهد با آوردن قیدهای شرط صحبت کند:"اما و اگر"



هفته آینده اسولگرانا باید در یک بازی دشوار در مستایا به مصاف والنسیا برود،اگر بارسا بتواند فاتح مستایا باشد و اگرریسینگ سانتاندر 3 امتیاز بازی در برنابئو را از آن خود کند آنگاه کارناوال های شادی در کاتالونیا زودتر به راه خواهد افتاد اما رایکارد میگوید "هیچ علاقه ای به فکر کردن راجع به احتمال قهرمانیمان در مستایا ندارم دوست دارم تمام ذهنم را متمرکز آن بازی بکنم تا با 3 امتیاز به بندر بازگردیم اما اگر قهرمان شدیم که چه بهتر،مردم زیادی منتظر فرا رسیدن آن لحظه هستند اما کمی برای پیش بینی کردن زود است."



قبل از بازی برابر الباسته وقتی فرانک رایکارد در حال تجزیه و تحلیل های پیش از بازی بود با توجه به شناختی که از تیمش داشت به مردانش گوشزد کرد که تا حد ممکن در نیمه اول والبونا (دروازه بان الباسته) را تحت فشار قرار دهند،بازیکنان دستورات مرد هلندی را یکشنبه شب به خوبی اجرا کردند اما نتیجه کمی دیرتر بدست آمد.نیمه اول محوطه جریمه الباسته قفل شده بود و حتی 8 کرنر بارسا هم نتیجه ای نداشت پس در نیمه دوم تیم باید سراپا حمله میشد"باید حمله میکردیم چون چاره دیگری وجود نداشت"
رایکارد در حاشیه این دیدار گفت "بازیکنان ما نشان دادند که لیاقت قهرمانی را دارند بازی برابر الباسته یکی از 3 بازی زیبای ما در این فصل بود،اعتراف میکنم که اضطراب زیادی را متحمل هستیم چون هوادارانمان در سرتاسر جهان منتظر رسیدن لحظه قهرمانی هستند تا به پایکوبی بپردازند اما از طرفی قوت قلبی را نیز در وجودم حس میکنم و آن هم به خاطر هوادارانمان است که همیشه و در همه وقت حامی ما بودند،مطمئنا عامل اصلی پیروزی های ما در این فصل آنها بودند"

• ناراحتی اتوئو
تنها چهار دقیقه قبل از اتمام بازی رایکارد تصمیم به تعویض اتوئو گرفت.شایعات مبنی بر عدم تمایل این مهاجم کامرونی برای بازی برابر الباسته به گوش می رسید و حتی می گفتند که او بعد از تعویضش در دقیقه 87 مستقیم به رختکن رفته و لباس هایش را عوض کرده است.رهبر هلندی کاتالان ها نظرش را راجع به این واقعه اینطور بیان می کند"من چنین چیزی را ندیدم ولی در این صورت تاسف آور خواهد بود چون که او با حضورش در ترکیب ثابت و با گلی که به الباسته زد شادی را به نیوکمپ اورد.برای هواداران همیشه بازگشت یک بازیکن از بند مصدومیت لحظه پر هیجانی است مانند همان اتفاقی که هفته پیش برای موتا افتاد.اما من مطمئنم او چنین رفتاری نداشته است،می توانید به شادی پس از گل او نگاه کنید او همیشه مانند کودکی که کفش نو خریده است مشتاق بازی کردن است" و بالاخره راجع به بازگشت مشعوف کننده مرد آرژانتینی "از بازگشت مسی خیلی خوشحال شدم.گلزنی او حسن ختامی بود بر پایان مرخصی اجباری و طولانی مدتش"



عصبانیت اتوئو از دست ریکارد
ساموئل اتوئو ستاره بارسلونا به‌خاطر تعویض خود در دقایق پایانی به شدت از دست ریکارد عصبانی است. 
اتوئو گفت: "اگر 2 دقیقه دیگر در زمین بودم، گل دیگری به ثمر می‌رساندم و مشخص نیست چرا او من را تعویض کرد. من در حال کسب رتبه اول آقای گلی لالیگا هستم و خیلی‌ها در رویای خود به فکر رسیدن به رکورد من هستند، اما ریکارد من را با یک جوان کم تجربه تعویض می‌کند. اگر رونالدو بتواند به رکورد من دست پیدا کند، مقصر اصلی ریکارد است."
گفتنی است لیونل مسی جوان کم تجربه بارسلونا گل دوم بارسا را مقابل آلباسته ثمر رساند.


 


درخواست لاپورتا از فدراسیون فوتبال اسپانیا:
جام را به مستایا بیاورید

خووان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست جام قهرمانی رابا مسوول فدراسیون به مستایا بیاورد. 
در حالی که مادریدی ها هنوز به قهرمانی امیدوار هستند و احتمال شکست یا دست کم تساوی بارسلونا در زمین والنسیا کم نیست، خووان لاپورتا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا جام قهرمانی را با حمایت امنیتی پلیس والنسیا و ناظر بازی به مستایا بیاورند. وی از پیروزی قاطعانه بارسا مقابل والنسیا و شکست رئال مادرید از راسینگ سانتاندر کاملاً اطمینان دارد.
درخواست وی قانونی است، اما طبق قانون فوتبال اسپانیا فقط یکبار می تواند چنین درخواستی داشته باشد.



پویول: والنسیا آخرین امید مادرید است
وی گفت: "رئال مادریدی‌ها خیلی دوست دارند ما از والنسیا شکست بخوریم، اما مطمئن باشند در نیمه نخست بازی، مستایا غرق در سکوت است و تنها صدایی که می‌آید فریاد هواداران بارسلونا به نشانه قهرمانی خواهد بود. ما در مستایا، والنسیا را شکست خواهیم داد. البته این را بدانید که والنسیا را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام قدرت برای مبارزه با آنها آماده هستیم. پیروزی مقابل والنسیا برای ما مساوی با قهرمانی است، حتی اگر بر روی کاغذ اینچنین نباشد."


رونالدینیو:
به هیچ برزیلی متعصبی انگلیس را توصیه نمی کنم

رونالدینیو  گفت: "به هیچ برزیلی متعصبی انگلیس را توصیه نمی کنم."
رونالدینیو که در کنار لاپورتا، یک روز پیش از دیدار بارسا و مالاگا برای مصاحبه مطبوعاتی حاضر شده بود، در تکمیل صحبت های رئیس خود مبنی بر آمادگی بارسلونا برای پذیرش برزیلی‌های مستعد در آکادمی خود گفت: "لالیگا تفاوت چندانی با سبک فوتبال برزیلی ها ندارد و اگر ناسازگاری هایی وجود دارد به خاطر نفوذ انگلیسی‌ها، هلندی‌ها و سایر اروپایی‌ها در این فوتبال است.
جوانان برزیلی میدان بسیار وسیعی برای فعالیت در اسپانیا خواهند داشت و بازی کردن آنها در اسپانیا هیچ ارتباطی به خیانت آنها به فوتبال کشورشان ندارد، بلکه باعث پیشرفت فوتبال برزیل نیز خواهد شد. من از اینکه گاهی ستارگان جوان آمریکای جنوبی راهی آلمان یا انگلیس می شوند، افسوس می خوردم. چرا که سبک کاری آنها هر چند خود به خود باعث درخشش می‌شود، اما در مدت طولانی نام آنها را از یادها خواهند برد."



برونکهورست: والنسیا را می‌بریم
جووانی فان برونکهورست مدافع هلندی بارسا همچون همه بازیکنان به غلبه تیمش بر والنسیا در مستایا دارد. 
وی در گفت و گویی در این خصوص اظهار داشت: "بازی های باقی‌مانده تا پایان فصل برای ما حکم فینال را دارند. به‌خصوص جدال مستایا از حساسیت بالایی برخوردار است و من مطمئن هستم که بارسلونا در این دیدار حساس مقابل والنسیا به پیروزی خواهد رسید."




رونالدینیو خواستار حضور آدریانو در بارسا شد!
سوپر استار برزیلی بارسا از تلاش هایش در راضی کردن آدریانو برای آمدن به کاتالونیا پرده برداشت!
رونالدینیو بعد از پیروزی برابر الباسته گفت"من و آدریانو از دوستان صمیمی یکدیگر هستیم،با او راجع به بارسا و مردمان خوبی که در کاتالونیا زندگی میکنند خیلی صحبت کرده ام و البته به او هشدار داده ام که به مادرید نرود"
اما آخرین خبر ها از میلان از این حکایت دارد که اینتر به هیچ وجه به ادریانو اجازه نخواهد داد تا زودتر از موعد قرار دادش جوزپه مه اتزا را ترک کند.موراتی حتی در مقابل پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی قاطعانه "نه" گفت.
موراتی با اعتماد به نفس به خبر نگار گل دات کام گفت"من هم از رفاقت دیرینه آدریانو و رونالدینیو آگاهم و خیلی دوست دارم تا آنها در کنار هم بازی کنند اما این اتفاق در کاتالونیا نخواهد افتاد و ما در حال تلاش برای به خدمت گرفتن رونالدینیو هستیم"


نراتزوری ها از تابستان تا کنون بازیکنان زیادی را به خدمت نگرفتند اما آنطور که از میلان شنیده میشود آنها در تابستان امسال به دنبال یک مدافع مطرح جهانی هستند (ساموئل و چیوو دو تن از کاندیدا ها هستند) و دو هدف بزرگ را نیز دنبال میکنند:یکی بازی ساز قهار بارسلونا رونالدینیو و دیگری هافبک-مهاجم رمی ها فرانچسکو توتی.


 








اما بچه ها ممکن است هفته آینده قهرمان شویم و جام را بر بالای سر پویول ببینیم . پس باید ما هم به فکر تدارک یک جشن باشیم . پس تا قبل از بازی با والنسیا هر کی نظرشو در مورد چگونگی برگزاری جشن شادی از طریق اینترنت در قسمت پیام ها بگذارد .


از تمامی طرفدارانی که به وبلاگ ما سر می زنند خواهش می کنم که آدی خود را در یاهو مسنجر در قسمت نظرات بگذارند تا در جشن ما شربک باشند

فقط 6 امتیاز تا قهرمانی


 


امین



سلام بچه ها با اجازه آقا امین
نمی دونم دیروز بازی رو دیدین یا نه .بازی لیورپول و چلسی.من که اونقدر از حذف چلسی مغرو خوشحال شدم
که شاید از شکست رئال هم اینقدر خوشحال نمی شم فوتبال کثیف چلسی بالاخره نابود شد
نظرات 25 + ارسال نظر
رافائل مارکز چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

سلام من می گم با باید در هر شرایطی به فکر یک جشن خیلی خوب باشیم چون بالاخره از شواهد این طور بر می اید که ما قهرمان لالیگا باشیم

اما به نظر من بهترین جشن می تونه بر پایی سایت هوادارن بارسلونا در ایران باشه که همه رو خیلی خوشحال خواهد کرد پس همه تلاش خودمون بزاریم تا خبر فهرمانی بارسا رو توی سایتمون بنویسیم

مهرداد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
به نظر من بايد يه جشن توپ بگيريم و بترکونيم البته همه بارسايی ها رو بايد جمع کنيم.
هر چی باشه از ۹۸ تا حالا جام نگرفتيم البته اين جام يه ارزش ديگه هم داره و اون اينه که زيرخوابه مون رئاله.

امين چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

نظر من اينه که بعد از اتمام بازی بارسا با حريفی که با برنده شدنش بارسا قهرمان ميشه چه بازی هفته دیگه چه ۲ هفته دیگه .همه بچه ها به اينترنت وصل بشن و ياهو مسنجر خودشون رو هم باز بگذارند تا يک جشن برپا کنيم . اما اين لازمش اينه که ای دی هم ديگه رو همه داشته باشيم .

محمد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

قهرمانی بارسا رو به همه شما عزیزان تبریک میگم
مرگ بر رئال مادرید

گلسا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.golsa.blogsky.com

سلام.... من خودم یکی از طرفدارهای چلسی هستم و نظرم اینه که هر کسی که بهتر بازی کنه به احتمال زیاد برنده میشه... فوتبال یک سرگرمیه نه یک سلاح برای از میان برداشتن کسی یا چیزی...پس اگر می خواید به تیم مورد علاقتون توهین نشه به تیم مورد علاقه کسی توهین نکنید... وبلاگ خوندنی دارید من که خیلی لذت بردم..
موفق باشید...

رامین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام به همگی اولاْ پیشاپیش قهرمانی بارسا رو تبریک می گم ثانیاْ برا جشن قهرمانی پیشنهاد می کنم همگی دقیقاْ بعد از اتمام بازی اگه بارسا قهرمان شده بود انلاین شیم و یه roomتوyahoo messenger تشکیل بدیم و همگی بریم اونجا

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

آقا نصطقی به آفم جواب بده

نیما چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

ایول.ما هستیم با جشن قهرمانی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

آقا نیما گفتم که اگه هستین آدی تون رو بگذارید

رضا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ http://axlor.persianblog.com

سلام . بدون تعارف واقعا جاب و خواندنیه . موفق باشی

مهرداد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ق.ظ

بچه ها مه پایه انلاین شدن بعد از قهرمانی هستم

سعید پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ق.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام . من هم گرچه برای قهرمانی بارسا لحظه شماری میکنم ولی یه ترسی بابت قهرمان نشدن ته دلم هست . ولی پایه جشن هم هستم. پیشنهاد رافائل مارکز برای راه اندازی سایت در روز قهرمانی خیلی عالیه

محسن جرارد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام به همه کاتالان های عزیز ...
داریم بعد ۶ سال قهرمان میشیم باید یه جشن عالی بگیریم
به نظر من راه اندازی سایت در روز قهرمانی خیلی عالیه

only barcelona

محمدـ۱۳ جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ق.ظ

چه خبره این ما که اینقد زود قهرمان شدیم این همه شلوغ نکرده بودیم

هرچند من به شما حق میدم چون بعداز قرنی دارین جام میگیرین.

مصطفی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

راست میگه چون پارسال جام رو به وردربرمن باختن امسال هم با شالکه رقابت داشتن. اسم رقیب های بایرن هم خنده داره هر سال هم یه رقیب تازه پیدا می کنند. یه سال لورکوزن که اوج افتخارش نایب قهرمانیه - سال بعد دورتمند - بعدش وردربرمن - بعدش هم با شالکه سال دیگه هم باید با هرتا و مارسلینهو رقابت کنن.

بعد تازه تو این لیگ لگن که هیچ کدوم از تیمهاش درجه ۱ اروپا حساب نمیشن ۱۹ بار قهرمان شدن

نبما جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

بیا عزیزم اینم ایدی.

مرگ بر کاتالان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ

کوچولوهای تازه به دوران رسیده....میبینم که خیلی زود زبون وا کردین......حق هم دارین ارزو بر شما کوچولوها عیب نیست......فقط هر وقت میاید شیرتون رو بخورید....کوچولوها.......

مرگ بر کاتالان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ

اخه اگه این پویول دست به جام بزنه که جام نجس میشه.........

احمق جون یعنی فکر می کنی هنوزم شانس قهرمانی دارید ضمنا نجس اون هیکل بی ریختته ابله با اون تیم درپیتیتون
نه پس لابد اون رائول احمق باید جامو ببره بالا برو گمشو دیگم اینجاها پیدات نشه

مصطفی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

مرگ بر کاتالان جان فقط می دونی آرزوم تو دنیا چیه!؟

قیافتو موقعی که سوپر پویول جام و بالای سر می بره ببینم

نیما جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

میبینم که هنوزم این دیوونه های رئالی این طرف ها میپلکن.ایرادی نداره بیان قدت بارسا ببینن خوبه.

احسان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

این مرگ بر کاتالان بی اصل و نصب هر وقت فهمید باباش کی بوده بیاد اینجا زر مفت بزنه! مادر .... میگه شیرتونو بخورید! عزیزم ما شیر میخوریم بهتر از تو بدبخته که کیر میخوری!
از ما تحت داری میسوزی که بارسا قهرمان میشه! انقدر بسوز تا کونت پاره شه....سلام منو به اون مادر جندت برسون بگو دلم واسش شده یه ذره! مخصوصا اون کس گشادش که تو ازش اومدی بیرون!

ویوا رئال شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ق.ظ

اقا مصطفی من از تو معذرت میخام...دربارت اشتباه فکر میکردم....تو خیلی با شخصیتر از این حرفا بودی...درسته من حرفهایی زدم.. ولی تو یک کلمه زشت از دهنت بیرون نیومد.....ولی میخام به من بگی که این اقا احسان طرفدار بارسلوناست که اومده این حرفارو زده...درسته منم حرفایی زدم ولی تا این حد نبوده.......منم دیدم به تیمم توهین شده(وبلاگ ارش) اینجوری شروع کردم.....بازم ازت معذرت میخام.....ولی من از تو جواب میخام.........

احسان شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ق.ظ

زیاد شلوغش نکن بچه پررو وگرنه تو هم فحش میخوری! اون مادر سگی که اومده بود نوشته بود مرگ بر کاتالان دلش فحش میخواست منم بهش دادم وگرنه آدم مگه کونش گشاده که بیاد تو وبلاگ تیمی که ۶ امتیاز از تیم مورد علاقه و در پیتیش جلوئه کل کل کنه؟ تو هم بجای معذرت خواستن برو به فکر تیم در پیتیت باش که ۸ تا باخت تو لیگ نده! البته نهمیش تو راهه! بازی با سویا!

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ب.ظ

آقا احسان این دفعه نظراتت رو پاک نمی کنم ولی اگر یک بار دیگر دیده شود از این کلمات رکیک استفاده کنی با معذرت نظر شما پاک می شود . رئالی ها هم وقتی جام رو بالای سر پویول دیدند جوابشان رو می گیرند . منتظر جشن بعد از قهرمانی باشید . می خوام یک جشنی بگیریم که درخور بارسا باشه . ضمنا رئالی ها هم می توانند در جشن ما شریک باشند . هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

رئال / بارسا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ

برید دنبال زندگیتون آدم های ابله!!!!!! ( چه رئالی چه بارسایی)
این آدم هایی که شما ها به خاطرشون این قدر جوش میزنید و به هم دیگه فحش خوار مادر میدید - با اون همه پولشون اگه شماها و خانوادتون از گرسنگی بمیرید هم محل سگ بهتون نمیذارن. یک کم فکر کنید ببینید به خاطر کیا دارید این قدر انرژی میذارید و چرتو پرت میگید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد