لورنزو ویسام

به نام خدا
امشب ایالت کاتالونیا غرق
در
شادی خواهد بود


بدون شک نام لورنزو ویسام رو که می شنوید ناخودآگاه یاد شکستن سر گاسپارت و شیشه های میونتیچ توسط او پس از شکست خانگی 3-0 در مقابل سویا می افتید. اکنون 3 سال از آن ماجرا و آن شبهای تلخ می گذرد و او نیز کاملا آرام شده. او که همیشه یه پای ثابت حرکتهای عجیب و غریب جیمی جامپ معروف است و دوستی جدا ناپذیری با وی دارد برنامه های جالبی را برای جشن نوکمپ در نظر گرفته در مورد حال و هوای خود و شهر بارسلونا می گوید.



 

ما قهرمانیم و از همه بهتر اینکه رئال مادرید رو زیر دست و پای خود می بینیم. بسیار زیباست که برای دومین سال پیاپی آنها را پایین خود می بینیم و آنها زیر سایه سنگین ما قرار گرفته اند. من یکی از خوشبین ترین هواداران بارسلونا هستم و شاید هم خوشبین ترین آنها اما اعتراف می کنم که من هم انتظار نداشتم که بارسا به یکباره اینچنین متحول شود. خرید رونالدینیو یکی از بهترین خبرهایی بود که در طول عمرم شنیدم ولی حتی او نیز نتوانسته بود بوی مرگ و ناراحتی را از نوکمپ دور کند. نمی دانم در نیم فصل دوم سال گذشته چه اتفاقی افتاد. شاید ورود داویدز همه چیز را متحول کرد ولی نه چون بارسا در 3 بازی اول خود پس از ورود داویدز پیروز نشده بود.با سویا هیچ مشکلی ندارم و اتفاقا از این که آنها نیز ذهنیتی مثل ما در مقابل مادرید دارند بسیار خوشحالم ولی بعد از اون باخت لعنتی همیشه منتظر آنها بوده ام در بازی رفت نیز نتوانستم پیروز شدن مقابل انها را ببینم اما بهترین گلی را که دیدم و بیش از هر چیز دیگری به من چسبید گل کلایورت در پیسخوان به آنها بود.انتقام بزرگ ما از آنها همان بازی بزرگ بود. وقتی داریو سیلوا در ان بازی با چشمان اشکبار از زمین خارج شد غرور ناشی از شکست آنها تمام وجودم را فرا گرفت. فکرش رو هم نمی کردم که تمام تیمهای بعدی رو هم خورد کنیم اما از اوساسونا و وایادولید گرفته تا دپور و رئال و والنسیا همه جلوی ما سر تعظیم رو فرود آوردند.مادرید چهارم شد و این یعنی زیبا شدن چهره پرز! امسال هم عالی بودیم ما فقط در 2 مسابقه خوب نبودیم. لالیگا را فتح کردیم و مادرید برای سال دوم بدون جام ماند. در سایتهای طرفدار رئال می خوانم که هواداران آنها می گویند که گذاشتیم تا شما هم یک جام بگیرید تا عقده هایتان خالی شود و من هم همینجا از همه رئالی ها برای این لطفشون به ما متشکرم. و با خنده ای از ته دل و تمسخر آمیز می گوید: لطفا بازهم ما را از این الطاف خود بی نصیب نگذارید!

 



 
او می خندد و می گوید جام را لاپورتا نباید در لوانته تحویل بگیرد هر چند که ما همانجا قهرمان می شویم. مراسم تحویل جام باید در نوکمپ برگزار شود و پس از انتقام از ویارئال ، واقعا هیچ استادیومی ارزش تحوبل جام رو به غیر از نوکمپ ندارد. این لحظه پرشکوه باید جلوی چشم 98000 تشنه قهرمانی برگزار شود. برنامه های ما نیز کاملا مشخص است. با لطف شورای شهر هم روز دوشنبه در بارسلونا تعطیل عمومی اعلام شده تا همه در جشن روز پس از قهرمانی شرکت داشته باشند. حضور ما در میونتیچ برای تشویق اسپانیول هم برای جبران حمایت هواداران آنها در بازی با آلباسته از تیم ما بود و ما وظیفه خود را انجام دادیم.(10000 نفر از هواداران رسمی اسپانیول در جریان دیدار مقابل آلباسته با حضور در نوکمپ به شدت بارسا را تشویق کردند). سال آینده نیز برای فتح هر دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان عزم خود را جزم خواهیم کرد. جام حذفی هم هیچ ارزشی برای ما ندارد زیرا جام پادشاهی است و ما برای یه همچین جامی تلاش نخواهیم کرد. خواهان بازگشت ساویولا هستم چون او جزوی از هویت بارسلوناست ولی دیگر بازیکنان را چندان برای بارسا مفید نمی دانم به جز ریکلمه که باید بداند در بارسا جای ثابتی نخواهد داشت.انجمن ما اعلام کرده که برای فصل آینده تنها خواستار خرید هانری یا آدریانو هستیم و با توجه به ورود ون بومل دیگر احتیاجی به بازیکن بزرگی مثل بالاک نداریم. طرفدار هیچ تیم باشگاهی دیگری در اروپا نیستم ولی واقعا از شکست چلسی خوش شانس در مقابل لیورپول انهم با گلزنی یک بارسلونی تمام عیار بسیار لذت بردم.

 

اروپا بداند که سال آینده بارسا باز خواهد گشت و اینبار دیگر جام برای ماست.

 

منبع دیادورا اسپرت

مصطفی



آنری در چند قدمی بارسلونا

خووان لاپورتا پس از مذاکره مستقیم با تیه‌ری آنری از توافق با وی اظهار امیدواری کرد و گفت: "تا 99 درصد مطمئن هستم."
به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا، خووان لاپورتا در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا تاکید کرد: "مشکل اصلی، حامی مالی آنری است که به‌صورت شخصی با او قرارداد دارد. این حامی مالی با ما نیز در ارتباط است و ما از وسائل ورزشی ساخت این کارخانه استفاده می‌کنیم. اما آنها اصرار دارند، وی مدام در برنامه‌های تبلیغاتی شرکت کند که این اتفاق در باشگاه من کاملاً ممنوع است. مقامات آرسنال با رقمی که من پیشنهاد کرده‌ام هیچ مشکلی ندارند، اما از من خواسته‌اند دست کم 2 هفته به آنها فرصت بدهم."

نظرات 33 + ارسال نظر
رئاااااااااااااااااااااااااااااا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ

هاهاههاهاهاهاهاهااااااااااااااااااااااااااااا ۱۳ سال دیگر پر افتخار ترین تیم لالیگا خواهید بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! هاهاهاهاها ...آخه برید بیاید جلوی یک تیمی زرزر کنید که پر افتخار ترین تیم دنیا نباشه................. بارسا = زباله !!!!!

امین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ http://prance-roma.co.sr

مخلص همه طرفدارای بارسا

رافائل مارکز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

عالیه دیگه بهتر از این نمی شه راستی تو گل در مورد پیوست انری یا یاکینتا به بارسا به طور غیر مستقیم یه چیزایی نوشته بود
من که یاکینتا رو تر جیح می دم چونکه می شه اون رو روی نیمکت نشوند ولی انری رو نمی شه البته انری اتوو و رونالدینهو بازیکنایی هستند که می تونند در تمام پست های خط حمله بارسا بازی کنند ولی هر چی ریکارد بگه

یک دختر پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.faryadekhamooshi.blogsky.com/

(((((((((((:
سلام دوست من
اول ممنون که به من سر زدی..وممنونم از نظری که دادی..مثل اینکه من و تو اصلا با هم جور نیستیم..۳سال از بهرین سالهای عمرم رو توی بارسلون به بدترین وجه ممکن گذروندم..حالا بازم تیمش...
بازم به من سر بزن..

مصطفی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

بچه ها انتقال آنری وارد فاز جدیدی شده.

مثل اینکه دیدن آنری تو لباس بارسا فقط یه خیال نیست!

هر چند که آدریانو می تونه بهتر باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ب.ظ

آقا مصطفی ما همین جور منتظر اون دو لینک در مورد پویول و ژاوی هستیم . اگه نمی توتوانید اون دو لینک و مطلب رو پیدا کنین واسم اف بگذارید که منتظر نباشم . ممنون

هومن جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ق.ظ http://hoooman.blogsky.com

سلام حاجی...
بابا نمی خوای قهرمانی لیگ برتر رو تبریک بگی.....
عیبی نداره بازم یه انگلیسی رفت فینال.....
بدرود....

محسن...جرارد جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام به همه کاتالان های عزیز
در جواب اون رئالی کثیف باید بگم که شماها آشغال ها چه وظیفه دارین داخل این وب لاگ بیاین تازه نظر هم بدین برین خفه شین only barcelona

ممد پویول جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام بچه های گل بارسایی...
مصطفی دمت گرم عجب آپی بود. البته من از این آپ ها خوشم میاد حتما تا حالا فهمیدین...
یه سر بزن آپدیت کرردم. شما هم حتما سر بزن رافائل جان
بای..

مصطفی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

من دلم تیتی رو می خواد

من دلم تیتی رو می خواد

راپادینیو(مرتضی نورو نورو) جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

هوادارها من خودم یه باربلونی بزرگم نگران نباشید چند سال دیگه جای رونالدینیو رو پر می کنم

ژاوی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

من با اومدن هانری کاملا موافق هستم اگر و تنها اگر ساویولا تو تیم باشه اونم تو ترکیب اصلی

صخقمی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.world soccer.com

Hello
You're one of best weblog holders.I'd be glad to have you in my site.I'm looking forward to hearing from you
Yours truly
World soccer

محمدـ۱۳ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ق.ظ

آقا مصطفی مثل اینکه تو از رو نمی ری

هر چند به من گفتی تو این وبلاگ چیزی ننویسم

پسر خوب تو به آخرین برترین تیمهای دنیا که هفته پیش فیفا اعلام کرد نگاه کردی.

بایرن مونیخ دهم بود ولی نه بارسلونا و رئال مادرید کثیف توی ده تیم برتر نبودند و این برای شما که اینقدر گوزگوز می کنید و ادعا دارید که بهترین لیگ دنیا رو دارین سوز داره.

تازه نمیتونی این رکینگ رو نقض کنی چون فیفا معتبرترین منبعی هستش که این آماروارقام رو میده واگر هم قبول نداری پس نباید بهترین بازیکن جهان رو قبول داشته باشی که رونالدینهو هستش چون اون رو هم فیفا انتخاب کرد .

اگه اسم تیمهای آلمانی خنده داره اسم تیمهای اسپانیایی کوس شره ( ختافه - بیل بابا - شاشرید (مادرید ) - )

ازاین به بعد چرند نگو

بایرن ۴ بار قهرمان اروپا شده بارسلونا ۱ بار این خودش نشون میده که کدوم تیم سرتره.

واقعا براتون متاسفم که برای قرنی دارین قهرمان میشین و دارین خودتون رو اینجوری پاره میکنین . با اون همه ادعا که تو اروپا هم قهرمانین هه هه هه

برید جشن خودتون رو بگیرید عقب زدن اون تیمهای زپرتی هم کاری داره . هیس

مصطفی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

ممد جون جوش نزن فیفا اگه مال رنکینگ دادن بود ایران از آلمان بالاتر نبود یا این که مکزیک تیم چهارم نبود.

فقط منسیتی مگه نه؟

...تو رنکینگ فیفا

تازه لازم نیست فیفا بگه بهترین بازیکن دنیا کیه فقط کافیه ۱ بار فوتبال دیده باشی تا بفهمی کی بهترینه.

فقط وردربرمن ۱۰ تایی

ژاوی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام.مصطفی جون تو اشتراک می گیری که بیای با این آشغالا کل کل بکنی.بابا ولشون کن

رامین شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام بابا این محمد خیلی باحاله الان از هر کودنی بپرسی لیگ آلمان بهتره یا فرانسه میگه فرانسه بابا الان هیچ کس دیگه لیگ ایتالیا و انگلیس رو هم به اندازه ی لیگ اسپانیا قبول نداره بایرن که جای خود دارد بابا بایرن اگه تو آلمان قهرمان نشه باید درشو بست اون ۴ باری هم که تو اروپا قهرمان شده ۳ بارش به خاطر بکن بائر بوده و حریفای در پیت عهد دقیانوس ولی بارسا سال ۹۲ قهرمان شده همین ختافه رو که اسمشو مسخره می کنی از مونشن گلادباخ و کایزرسلاترن و آرمینیا بیلفلد خیلی قشنگتره اینم که میگی بعد ازقرنی دارین قهرمان میشین اولاْ اینکه دو سال دیگه هم بیا اونئقت ببینم باز این حرفو میزنی یا نه ثانیاْ ای خودش نشون از اعتبار یه لیگ داره که حتی تیمای دوم و سوم و چهارمش هم قهرمان یه لیگی که انقدر بیخوده که همیشه یه تیم قهرمان میشه و رقابت توش معنی نداره رو میخورن

محمدـ۱۳ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ب.ظ

پسر جون اگه وردزبرمن 10 تا خورد لابد والنسیا 15 - 20 تا می خورد

من که میدونم تو داری از کجا میسوزی لیگ فکستنی که ادعا داره یک تیم تو در 10 تیم برتر دنیا نداره بیچارها

در واقع فیفا نشون داد کدوم لیگ تیمهای خنده داری داره ها ها

برید گل به سر بگیرید

بایرن افتخاراتش از بارسلونا بیشتره برو جواب برای این پیدا کن اگه ادعا داری که بایرن تو آلمان کارسختی نداره
تو اروپا چی همه تیمهای آلمانی میان بازی می کنن که بایرن 4 بار قهرمان شده بارسلونا با اون همه ادعای گوزی 1 بار

برید اون حلبی رو بالای سر خودتون بگیرید هر چقدر باشما آدم بخواد منطقی صحبت کنه کمتر نتیجه شما بازم کله خودتونو می کارین
در ضمن من نمی دونستم تو کارشناس هستی

بازم بهت توصیه میکنم بری شطرنج یاد بگیری تا اون مغزت بازشه

نمی تونی این واقعیت تلخ رو قبول کنی

می دونم که بازم از رو نمیری

در ضمن اگه رونالدینهو پارسال بهترین بازیکن جهان بود به خاطر این بود که فصل قبل تو بارسلون تک ستاره بود و تمام کارهای بارسلونا رو انجام می داد
و به تنهایی می درخشید ولی تو این فصل با اومدن اتوو و دکو کمرنگ تر شده

ژاوی جون شما کم میاری این جور القاب میدی فعلا برو جواب اون رئالی کثیف رو بده . دفعه دیگه درست صحبت کن من چاک دهنم بازشه کاری میکنم شبا از ترس من خوابت نبره. درضمن ( هر موقع گفتم خاک انداز خودتو وسط بیانداز )

امیر کاتالان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام بچه ها به امیده برد بارسلون وقهرمانی
از اون ۳ تا ارزو که بهتون گفتم یدونش امشب براورده میشه
only barcelona

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

agha aslan time bayern moonihk behtarin time donias,va be nazare manam haghesh khordan ke time dahomesh kardan!dar morede like almanam begam ke az ligaye hayejan angize ke mesalesho too hich lige digei nemibinim.timhasham behtarin bazikona va behtarin baziaro daran.hala dige bikhial mishi injaha naiai.va beri too weblog e time poreftekharet

امیر کاتالان۲۰۰۵ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

بابا اخه این یارو فرقه توپ رو با نوک دماغه سگ اقای پتیول تشخیص نمیده ادم به این حد اسکلی ارزش بحث ندارنننننننننه
امشب بارسلون قهرمانه کوچولو اخه قهرمانی در هفته های اخر اونم با هزار جور خفت و خواری با رقابت با تیمی مثل شالکه خیلی بابا نالست اگه بایرن بتونه در کل بازیاش فقط ۱۰٪ از طراوت ۱ بازی بارسلون رو داشته باشه اون موقع تو میتونی بیای کمی وقته بچه های وبلاگ رو بگیری

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

بچه ها ساعت ۲:۳۰ حتما بعد از بازی امشب آن بشین
بازی ۱۲:۳۰ شروع می شود

رامین شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام اولاْ که قهرمانی قبل از بازی رو تبریک می گم چون رئال فعلاْ مساوی کرده با سویا ثانیا آقا محمد با اینکه می دونم هر چی بگم تو قدرت فهمشو نداری ولی می گم تو که انقد ادعای آمارت می شه و از رده بندی و رنکینگ حرف می زنی هیچ می دونی بیشترین سهمیه رو تو بازیای اروپایی کدوم کشور داره؟بله اسپانبا(در مجموع لیگ قهرمانان و جام یوفا ۸ سهمیه داره)اسپانیا فقط ۴ سهمیه برا لیگ قهرمانان داره ولی آلمان ۳ تا دیگه فکر نمی کنم لازم باشه من چیزی بگم

ممد پویول یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
بابا بارسلونا که تو نیمه اول ۱-۰ باخته.
ولی به امید خدا می بره این بازی رو. نباید این تیم رو دست کم بگیرند. لوانته خودش رو داره از خطردورمی کنه...
آپدیت کردم...

مصطفی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

بچه ها ول کنید این ممد و بابا

میگه لیگ آلمان بهتره!!

وقتی اینو گفت یعنی باید بره کیریکت بازی کنه.

چه بحثی می کنید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ق.ظ

ta inja ke ghahreman shodim.enshalah ke ta akharesham betoonim edame bedim

محمد یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.fcbarcelona.ir

قهرمانی بارسا رو به همتون تبریک میگم...
بازی الان تموم شد...بارسا قهرمان لالیگا شد...
------------------------------
البته حتما می دونید که پر افتخار ترین و بهترین و هجومی ترین تیمه دنیا که بهترین بازی رو میکنه .... بایر مونیخه !! )): )):

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

ghahremani mobarak
ghahremanie ghahremananemoon mobarak
hanooz do bazi moonde vali dige real ham har kari kone be ma nemirese
pas ghahremanie zoodhengamemoon mobarak
vali bayad bedoonim ke in lige espanias
age ma too lige alman boodim ke ghahremaniezoodhengam sahle ,alan bayad baraye farar az soghoot mijangidim!shans ovordim ke nistim!!!be omide ghahremanihaye badi

نادر یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ

agha koja onin be ma ham begin

رامین یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام دیگه جداْ قهرمانی بر همه مبارک ولی من وقتی چند تا از این کامنتا رو خوندم و یه کم فکر کردم دیدم عجب اشتباهی میکردم من و عجب شانسی آوردیم که بارسا تو آلمان نیست وگر نه الان ۱۰-۱۲ تا از وردربرمن خورده بودیم شالکه که سوراخمون کرده بود بازی با آرمینیا بیلفلد هم از خجالتمون تو زمین نمیرفتیم و در مجموع از ۵ هفته مونده به پایان لیگ سقوط کرده بودیم عجب شانسی!!!

رضا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ق.ظ http://blaugrana.blogsky.com

سلام
قهرمانی مبارک
بهم سر بزنین بروبچز

مهرداد یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ب.ظ http://barcelona.blogsky.com

من عاشق بازی تیتی هستم
اگه بخریمش چی میشه زوج تیتی اتوئو

مرتضی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

بابام جان هر کی دوست دارید دیگه این عکس های تکراری رو عوض کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد