افتتاح رسمی سایت بارسا!


بچه ها سلام
شکر خدا که دومین درست شده و تا چندین روز دیگه تمام مشکلات جزیی حل خواهد شد!

پس بشتابید به:





اولین سایت تخصصی


هوادارن بارسلونا


در ایران!




http://www.fcbarcelona.ir

منتظر همتون هستیم!




تذکر ویژه:
دوستان به دلیل اینکه داریم هوست رو کاملا منتقل می کنیم فعلا لینکی که بالا دادم کار نمی کنه. فعلا شما می تونید با لینک
http://www.irbarca.com وارد سایت بشید تا ان شاء الله در دو سه روز آینده هوست آماده بشه!

با تشکر





امضا
: ویکی والدس
نظرات 9 + ارسال نظر
پروانه دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ق.ظ http://sibohavva.blogsky.com

سلام
وبلاگتون بی نظیره
با ینکه من از فوتبال زیاد سر در نمیارم
اگه اومدی و وقت کردی به من تنها هم یه سر بزن.
با اینکار چراغ خونه دلمو هم روشن می کنی.
خیلی خوشحال شدم که با وبلاگت و با حرفای نازنینت آشنا شدم
موفق باشی

امین دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

مصاحبه با لوکزامبورگو
منبع:ایسنا
اقای لوکزامبورگو نظرتون راجع به قهرمانی بارسا چیه؟بارسا شایستیه قهرمانی بود و هیچ کس نمیتوانست جلوش را بگیرد
ایا ناراحت نیستید که قهرمانی رو از دست دادید؟خیر. ما حتی بسیار خوشحالیم که بارسا قهرمان شد
برای چه؟نمیگوید
درباره داورها چطور؟همونطور که میدونید مساله داوری برای بارسا تو اکثر وب سایت ها و مطبوعات مطرح شد که من از همین جا به کشاورزای مادریدی میگم که داور های ما بسیار صادق بودند و حتی چند بار هم به نفع ما گرفتند
نظرتون راجع به بکهام چیه؟من و پرز تصمیم گرفتیم که یک شوی مو برای بکهام بزنیم چون واقعا به ان نیاز دارد
راجع به زیدان؟در رابطه با زیدان من خودم محلول بسیار قوی از کانادا گرفتم که در مدت 10 سال موی زیدان دوباره رشد کند
ایا راسته که میخواهید تو سانتیاگو سبزیجات و غلات بکارید؟بله حقیقت دارد تیم کشاورز پرور رئال(با خنده) تعداد 31 کشاورز را به استخدام خود در اورده
ایا راسته که میخواید بازیکن از ایران بخرید؟کمی طی جلسه ای که با پرز داشتم قرار شد بازیکن محبوب ایرانی ها استاد اسدی رو به جای لارسون بیاریم
ایا فصل بعد قهرمان میشوید؟(با خنده) معلومه که نه وقتی تیمهای بزرگی مانند بارسا و سویا هستند ما باید به فکر 4 یا 5 باشیم
ایا برای از دست دادن اتوو ناراحت هستید؟(با گریه) من بسیار ناراحتم و همچنین اقای پرز و از خدا روزی 100 دفعه طلب مرگ میکنیم
اخرین حرفتون برای رئالی ها؟من از همین جا به هوادارهای مادرید میگم که رئال دیگه اون رئال نیست مادریدی ها بارسایی شوید و از کشاورزی در بیایید
این قسمتی از مصاحبه لوکزامبورگو بود

اردشیر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ

دوستانی که از پارس فوتبال و جو حاکم بر اون و دلایل رفتن سعید از اونجا چیزی نمیدونند لطفا ساکت باشن!من خودم به عنوان یک عضو قدیمی انجمن پارس فوتبال و نویسنده کنونی ان سایت سعید رو از هرگونه اتهامی در رفتنش مبرا میدونم!
در ضمن اگر فکر میکنید که میتونید بدون سعید سایت رو حتی دو ماه هم سر پا نگه دارید جسارتا باید بگم که سخت در اشتباهید کدوم شما تجربه مدیریت سه سایت وزین و مشهور و پربیننده رو داره؟!! بهتره بچه بازی رو کنار بذارین و دست در دست هم برای ارتقای سطح کیفی سایت تلاش کنیم....ما همه هوادار بارسا هستیم و باید از دوستانی که تخصصی در هر زمینه دارند استفاده کنیم نه اینکه اونها رو دک کنیم!در هر صورت فکر نمیکردم در اولین روز افتتاح سایت با این دعوای درونی برخورد کنیم!قابل پیش بینی که این مشکل و دعوای خانوادگی ما به زودی حل خوهد شد و به خیر تموم میشه اما طرفداران رئال در وبلاگ خودشون مطمئنا این مطلب رو با بزرگ نمایی منتشر خوهاند کرد!قربان شما اردشیر طیبی

مرسی اردشیر جان
البته نیازی به گفتن نیست که پارس فوتبال هرچه داره (در بخش انجمن) به طور کامل حاصل زحمات و تلاش های شبانه روزی منه.
رفتن من هم به این دلیل بود که نمی تونستم یک عده آدم معلوم الحال رو تحمل کنم! همین!

نیما دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:18 ب.ظ

جون داداش این حرفهارو کنار بزارید. حالا که قهرمان شدیم باید با هم متحد باشیم و به فکر جشن قهرمانی.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:06 ب.ظ

اره قهرمان شدید چون رئال گذاشت.شیش ساله آرزو به دل موندید چون رئال نمیذاشت. اون موقعی که واسه نرفتن به دسته دو امامزاده ها دخیل میبستید این حرفارو میزدید. همه حسرت ستاره های رئال رو میخورن. یه کهکشانی مثل بکام به تمام بارسلونا می ارزه. فصل بعد باید واسه قهرمانی دنبال رئال بدویید.

امین سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
در مورد سی دی بارسا باید بگم که آقای امین پرهیزکار یکی از بارسایی های متعصب که در این وبلاگ هم بعضی مواقع می نویسند وقعا بسیار زحمت کشیده اند و واقا ایشان هم بخاطر بارسا و عشق به اون زندگی شان را روی سی دی گذاشتند . ما هم به عشق بارسا با آقای پرهیزکار هستیم .

ممد پویول سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
به سایتتون سر زدم ولی نتونستم عضو بشم...
سر بزنید یه آپ توپ کردم.
ممنونم....

سهیل عشق احمد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ http://ahmadeh.abedzadeh.mihanblog.com

دم همتون گرم خسته نباشید.من یک بارسایی ۶۰۰۰ آتیشم از رئال هم به شدت متنفرم.به من هم سر بزنید خوشحال میشم.

مرتضی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ http://yasenaz.blogfa.com

ما چاکر همه بارسایی ها هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد